Jump to content

Scooters

Nuke[NL]

Recommended Posts

Ohja, Gilera had het moeten herkennen haha. Klopt, is derbi blok! Jij hebt dan het oude type, ik heb het nieuwe type dan. (bouwjaar na 2005 is nieuw). Bedankt voor de tip, maar het heeft geen ene ruk zin haha, zeker niet als je een (ik neem aan zoals bij jou) standaard stuurtje hebt. Als je die te hard tegen de muur zet is die al krom. Is meer voor de sier dan voor de nuttigheid zegmaar. Bij Rentall en ProTaper stuurtjes zal het gegarandeerd wel een functie hebben. Overigens ga ik niet zelf zo'n stuk op me stuur beunen :7

Bedankt trouwens! Alle schakels zijn sws geil, best grappig ook dat er hier al 3 zijn terwijl je ze relatief niet vaak ziet..

Gister reed ik terug van school, komt er opeens zo'n Derbi sjonnie met een Nau fashion helm op uit een zijstraatje. RACEN! :7

Delen op andere websites

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

248

• flippie13

222

• Djmaddox

176

• Amfetamientje

103

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als ik mijn examen haal, dan gaan we deze vakantie de brommer helemaal opknappen. De metalen onderdelen zoals het frame worden gezandstraald en krijgen nieuwe lak. en we gaan opzoek naar nieuwe kappen want de huidige zijn op sommige plekken wat gescheurd en zelfs afgebroken.

Delen op andere websites

• 2 maanden later...

BUMP

Ik heb de laatste tijd last van dat mijn brommer inhoud bij een warme motor. Als het gebeurd valt hij terug in toeren en valt hij uit, als ik hem weer aan kick loopt hij weer voor ongeveer 5 minuten. ik heb sinds kort een nieuwe bougie. Misschien heeft dat er mee te maken?

Bewerkt: door onbekendeIV
Delen op andere websites

BUMP

Ik heb de laatste tijd last van dat mijn brommer inhoud bij een warme motor. Als het gebeurd valt hij terug in toeren en valt hij uit, als ik hem weer aan kick loopt hij weer voor ongeveer 5 minuten. ik heb sinds kort een nieuwe bougie. Misschien heeft dat er mee te maken?

Of een lekkere warmloper kan ook.

Delen op andere websites

Ik heb het probleem al gefixt, er zat rotzooi in de carburateur en er zaten lucht bellen in de benzineleiding. Heb samen met mijn buurman even alles weer schoongemaakt en ontlucht en doet hij doet het weer perfect :tu:

Mijn buur heeft laatst ook een opknap Honda NSR50. Het ding loopt super alleen erzit een gaatje in de uitlaat, wat kuipschade en de toerenteller doet het niet, maar voor de prijs van 3 bankjes kun je ook niet een top ding verwachten.

pic:

201208282007241.jpg

Delen op andere websites

• 2 weken later...
  • 2 weken later...

ik krijg nu een oud ding zo een honda vision met-in, iemand nog leuke ideen hier voor?

Ben niet van plan om hem echt optevoeren in verband met boetes enzo woon in amsterdam dus groote kans op rollenbank.

Hoe komen jullie aan geld want ik wil gaan voor een aerox maar heb echt geen geld, krijg ook niet van me ouders dus werken jullie allemaal ofzow? :puh:

Delen op andere websites

Ik heb zelf een Yamaha TZR uit 2010 in de zwart/goud kleurencombinatie. In België zie je amper schakelbrommers, dus ik krijg als ik op het fietspad rijd nogal vaak bekijks. :7 Ik heb hem tip-top in orde voor een goed prijsje kunnen kopen. De zelfde minuut dat de advertentie op Marktplaats kwam te staan heb ik gebeld en ben diezelfde dag nog gaan kijken. :puh: 2 weken later stond 'ie netjes, vanuit Nederland geïmporteerd bij mijn thuis. :D Ik verschoot er best wel van, dat een 50cc blokje toch zo'n vermogen kon leveren. :puh: De reden waarom ik voor een schakelbrommer heb gekozen is omdat het duizend malen meer plezant is om op te rijden dan een lelijke pauperscooter en al wat ervaring kan opbouwen in het verkeerd terwijl ik meer doe dan enkel wat gas geven, voordat ik over twee jaar aan het autorijbewijs kan beginnen. :) Maar genoeg gezeverd, hier twee fotootjes van mijn schatje op de oprit. :D

345hqhd.jpg

1or30y.jpg

@iefen: Kom uit je luie stoel en ga werken. :puh: Ik heb voor mijn TZR ook moeten werken en al op voorhand moeten sparen en geloof me, als je iets duurs kan kopen waarvoor je hard hebt moeten sparen/werken voel je je duizend keer beter (en trotser) dan dat je het gewoon krijgt. :)

Bewerkt: door ColaGlas
Delen op andere websites

Als je tips wil om hem op te voeren of een probleem hebt of dergelijke, mag je me altijd een pb'tje sturen :puh:.

Heb zelf ook een TZR gehad, heb hem uiteindelijk 105 echte km/h laten lopen met de standaard 50CC :puh:

Jij was toch ook een Belg, niet? (Ofja, bent nog steeds waarschijnlijk. :7 ) Dan zal jij wel snappen wat ik bedoel met dat je zoveel bekijks krijgt. :puh:

En inderdaad, zit een leuk, snel en degelijk cilindertje in. En ik ga het zeker onthouden! Bedankt! :D

Bewerkt: door ColaGlas
Delen op andere websites

Als je tips wil om hem op te voeren of een probleem hebt of dergelijke, mag je me altijd een pb'tje sturen :puh:.

Heb zelf ook een TZR gehad, heb hem uiteindelijk 105 echte km/h laten lopen met de standaard 50CC :puh:

Jij was toch ook een Belg, niet? (Ofja, bent nog steeds waarschijnlijk. :7 ) Dan zal jij wel snappen wat ik bedoel met dat je zoveel bekijks krijgt. :puh:

En inderdaad, zit een leuk, snel en degelijk cilindertje in. En ik ga het zeker onthouden! Bedankt! :D

Ja er rijden hier niet zoveel rond, alhoewel op mijn school er al 3 rondreden nadat ik de mijn weggedaan had, was de enige toen.

Delen op andere websites

Jammergenoeg vanmorgen m'n eerste val gemaakt.. toen ik een spoorweg overstak schoof mijn voorwiel onderuit waardoor ik een schuiver op m'n linkerkant maakte. Schade valt redelijk mee, mijn kuip is wel redelijk zwaar bekrast, een voetsteuntje afgebroken en m'n schakelpookje staat krom.. Het gebeurde allemaal zo snel, lag op de grond voordat ik het doorhad. Toch zonde, ik heb net een nieuwe smartphone gekocht en heb momenteel geen geld meer om hem op te maken.. dan maar even zo rondrijden.. Ochja, hoort allemaal bij het leerproces! :)

Delen op andere websites

Jammergenoeg vanmorgen m'n eerste val gemaakt.. toen ik een spoorweg overstak schoof mijn voorwiel onderuit waardoor ik een schuiver op m'n linkerkant maakte. Schade valt redelijk mee, mijn kuip is wel redelijk zwaar bekrast, een voetsteuntje afgebroken en m'n schakelpookje staat krom.. Het gebeurde allemaal zo snel, lag op de grond voordat ik het doorhad. Toch zonde, ik heb net een nieuwe smartphone gekocht en heb momenteel geen geld meer om hem op te maken.. dan maar even zo rondrijden.. Ochja, hoort allemaal bij het leerproces! :)

Voetsteuntje zou ik wel maken.(nieuw) Cosmetische schade niet teveel van wakker liggen, heb lange tijd met 1kap rond gereden :puh:.

Schakelpookje wel mooi terug rechtplooien zonder afbreken :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...