pilot Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Ik kwam vandaag met de scooter van de aldi ( in kampen/ijselmuiden ) en reed net weg, en toen kwam er uit het niets een oude man, die heb ik aangereden(reed 15km/h), hij deed alsof ze been gebroken was, maar had een klein schaafwondje. Vond wel dat hij zich aanstelde hoor. Zou ik hier problemen me krijgen ? Ik denk het niet. Anders zou die man zich echt aan stellen om dat te doen twerwijl hij een schaafwontje had. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 licht aan de situatie, negeer jij verkeersborden enzo of rijd jij opgevoerd, dan wel.. maar voor een schaafwondje zullen ze geen onderzoek instellen neem ik aan Reageren
2fast{0} Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 licht aan de situatie, negeer jij verkeersborden enzo of rijd jij opgevoerd, dan wel.. maar voor een schaafwondje zullen ze geen onderzoek instellen neem ik aan Die klootzak reed links van de weg, zag hem daarom niet. Ik heb nog niks gehoord van politie ofzo. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Ik ben binnekort ook 16 en ik ga voor de Gilera Citta Koop is bijna rond alleen hij moet nog geschouwd worden, is dit echt noodzakelijk? Want ik gebruik hem dan alleen om mee te crossen en heel misschien af en toe mee naar school te rijden.. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Ik ben binnekort ook 16 en ik ga voor de Gilera Citta Koop is bijna rond alleen hij moet nog geschouwd worden, is dit echt noodzakelijk? Want ik gebruik hem dan alleen om mee te crossen en heel misschien af en toe mee naar school te rijden.. Ja, anders mag je er niet mee rijden. Schouwen = keuren. Dat betekend dat als hij neit geschouwd is dan is hij nog niet goedgekeurd en mag hij dus niet op de weg. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Wat is eigenlijk het verschil, tussen geen Vario, en een sport vario ? Reageren
2fast{0} Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 (bewerkt) Wat is eigenlijk het verschil, tussen geen Vario, en een sport vario ? Zonder vario gaat je moter sneller kapot. Ik denk dat je met een sport vario minder snel gaat, maar het wel beter is voor je moter. Bewerkt: 11 november 2007 door 2fast{0} Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 (bewerkt) haha bekend misverstand ik zal het ff proberen uit te leggen : jullie halen Vario en Vario-RING door elkaar En bekende begrezner is een Vario-RING of Plaat , die haal je er uit door met een bugetti sleutel het een en ander los te maken , dan zit er voor je Vario (dat grote en, als het goed is gladde, ronde ding) een klein ringetje die de Vsnaar beperkt als het goed is, waar door hij minder hard gaat. Haal je deze er uit (hij zit nieteens vast) dan rijd je iets harder. Wil je opvoeren dat moet je dit ook altijd doen! Doe je dit, bewaar dan je varioring, deze kan nog later van pas komen... Gebruik geen Zuigerstop om je vario ect. los te krijgen dit sloopt van alles. Stel je moet rolletjes vervangen, dat moet je ook bij je Vario komen (die zitten helemaal achter) Nou het verschil tussen Sport Vario en Normale is dat de Sport (bv malossi) altijd beter is natuurlijk (sneller ect.) dus jullie haalden de Vario (het hele ding) en de Vario-ring (het kleine begrenzertje) door elkaar Hier heb je een goed plaatje van Scooteronline (heb google gebruikt) zoals je ziet zit er bij de Vsnaar een klein ringetje vlak voor je vario (dat grote ding aan de linkse kant wat behoorlijk glad is) Bewerkt: 12 november 2007 door Plantebak Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Ik ben binnekort ook 16 en ik ga voor de Gilera Citta Koop is bijna rond alleen hij moet nog geschouwd worden, is dit echt noodzakelijk? Want ik gebruik hem dan alleen om mee te crossen en heel misschien af en toe mee naar school te rijden.. Ja, anders mag je er niet mee rijden. Schouwen = keuren. Dat betekend dat als hij neit geschouwd is dan is hij nog niet goedgekeurd en mag hij dus niet op de weg. Is het wel zo'n goed idee om dat ding te laten keuren? het kost zoiezo 125 euro. en als die er niet doorheen komt kost het gewoon weer 125 euro. zo kan het nog wel effe doorgaan. En waarom is die niet geschouwt? Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 mijn gok, hij is geklaard Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 korte update : ben nu 70cc (DR70 = leuk straat cilindertje) 17.5 carb Malossi Sport Vario Gianelli Shot uitlaatje =) tijd 100 echte km\'s Reageren
2fast{0} Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Heb vandaag een glijder gemaakt in Kampen, maar de schade valt wel mee. Ik reed door een bocht maar er lag een grote plas en voordat ik het wist gleed ik dwars door de plas, maar ik heb op de voorkant een kras en ik heb mijn standaart een beetje weg geschuurd, me klasgenoten die achter me reden zeiden dat er allemaal vonken vanaf kwamen. Maar met 2fast{0} is alles nog goed, nouja ik was kletsnat . Ik heb even wat foto's gemaakt voor de enthousiaste leden. Scooter 1 Scooter 2De beschadeging Reageren
thug Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 is dat jouw brommer 2fast{0} mooi zelf die stickers geplaatst? nee zeker mooi kunstwerk spiderman3 achtig als ik mij niet vergis Reageren
2fast{0} Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 is dat jouw brommer 2fast{0}mooi zelf die stickers geplaatst? nee zeker mooi kunstwerk spiderman3 achtig als ik mij niet vergis Klopt. Nee stickers laten plakken. Reageren
PowerPats Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 jammer van die kras dat is wel gelijk een vloek voor het oog voor zo een mooie brommer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.