JEFFER DA VICE MAN Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2008 http://img262.imageshack.us/img262/7689/dsc00332do0.jpg mijn trots Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nuke[NL] Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2008 Nice! (Wow wat een inhoudelijke post ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2008 http://img262.imageshack.us/img262/7689/dsc00332do0.jpgmijn trots Sorry, maar vindt het een lelijk ding. Het enige mooie is de helm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JEFFER DA VICE MAN Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2008 mijn trots Sorry, maar vindt het een lelijk ding. Het enige mooie is de helm Wat is er dan niet mooi aan ? ik vind m helemaal geweldig, t is al een oudje ( +/- 15 jaar ) en hij is helemaal opgeknapt. ik vind m in ieder geval mooier dan een scooter of zo nieuw crossmodel ( derbi senda,rieju etc ). maar ja t is maar goed dat iedereen een andere smaak heeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2008 Ik heb een Peugot Speedfichter 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerfist Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2008 mijn ding Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nuke[NL] Geplaatst: 20 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2008 Origineel zeg (Zegt iemand die een SF2 heeft ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2008 ALs ik 16 ben pomp ik gelijk op een 180cc ! Dus ik neem denk ik wel een Gillera Runner. Die peugeot speedfight 2 vind ik lelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nuke[NL] Geplaatst: 25 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2008 Je kunt dat idee maar beter snel uit je kop zetten, denk eens aan de hoge boetes die je gaat krijgen als ze je daarmee aanhouden. Daarbij komt ook nog, dat als jij daarmee een ongeluk veroorzaakt je niert verzekerd bent en jij en je ouders jullie hele leven kunnen betalen. Dus doe nou niet zo stoer en koop gewoon en 50cc scooter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mixie100 Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) Sorry.... Bewerkt: 25 maart 2008 door mixie100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ps34live Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 (bewerkt) ik heb een peugeot jetforce Bewerkt: 22 mei 2008 door ps34live Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 ik heb een peugeot jetforce Die vind ik niet mooi hoor,sorry Die van killerfist vind ik erg mooi! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nuke[NL] Geplaatst: 22 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 ik heb een peugeot jetforce Jetforces zijn mooi man, alleen vind ik de blauw-witte van 2008 mooier. Trouwens, wat voor een mega-uitlaat zit opde Jetforce van het 2e plaatje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ps34live Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 ik heb een peugeot jetforce Jetforces zijn mooi man, alleen vind ik de blauw-witte van 2008 mooier. Trouwens, wat voor een mega-uitlaat zit opde Jetforce van het 2e plaatje? dat plaatje is van een 125cc compressor dus die moet zijn lucht wel kweit kunnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 (bewerkt) En willen jullie ook beweren dat jullie normaal op die krengen rijden? Ik vind brommers en scooters een stel parasieten op de weg. Het gros van de scooterrijders rijden veel te hard en asociaal, alsof de wereld van hun is. Ik weet ook wel dat er fietsers, en automobilisten zijn die asociaal rijden, maar er wordt het meeste geërgerd aan scootertuig die het stoer vinden om anderen het stuipen op he tlijf te jagen. Bewerkt: 22 mei 2008 door Robin2130 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.