Jump to content

Scooters

Nuke[NL]

Recommended Posts

ik vind een zip wel een flex ding, lekker licht ook.

en idd alles is op te focken. PIA blokjes lopen idd wel fijner dan Mina of peug. bij ontgrenzen maar bij sprints ect. zul je het niet echt meer merken.

Wat bedoel je bij het laatste wat je zei ? Wat voor sprints merk ik het niet na het ontgrenzen of voor al ook niet ??

Delen op andere websites

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

248

• flippie13

222

• Djmaddox

176

• Amfetamientje

103

Top Posters In This Topic

Posted Images

een volledig ontgrenzde PIA scooter zal altijd beter lopen dan mina. Ook omdat ze tegenwoordig gewoon stnd al een 17.5mm carb hebben en Mina maar 12mm. Ook is de vario gewoon van betere kwaliteit.

Maar als je uiteindelijk bij high-end-sprinters (SBO) gaat kijken zul je geen verschil meer merken omdat alles toch al vervangen en gemaxed is.

Delen op andere websites

Hij bedoelt dat je als je een enorme sprinter gaat bouwen (denk aan 2Fast4Race, MHR, Evo, Manston) dan ga je het niet zo erg merken welke de snelste is (Minarelli Hori of Pia, Peugeot is toch altijd wat minder op te voeren). Daar ligt het meer aan de afstelling enzo. Maar gewoon met een straatscooter zegt hij dat Pia veel beter loopt dan Mina en Peugeot.

Delen op andere websites

Hij bedoelt dat je als je een enorme sprinter gaat bouwen (denk aan 2Fast4Race, MHR, Evo, Manston) dan ga je het niet zo erg merken welke de snelste is (Minarelli Hori of Pia, Peugeot is toch altijd wat minder op te voeren). Daar ligt het meer aan de afstelling enzo. Maar gewoon met een straatscooter zegt hij dat Pia veel beter loopt dan Mina en Peugeot.

percies ;)

al vind ik peug. blokjes nog wel het vaagst, deze zullen nog miss wel het hardst stnd. ontgrensd lopen. Ik vind ook weinig verschil zitten in een SF met stnd uitlaat ontgrenst en bv een Yas R.

Delen op andere websites

zo gister als kado'tje van me ma alvast me krukas gekregen ( Power 1)

en me uitlaat zit er ook onder. Binnekort kan ik ook me lagers afbetalen en dan kan ik eindelijk beginnen aan me nieuwe setup _O_

nog af te betalen :

- HPI ( 200euro+)

- Cilinder ( 200euro+)

- Powerfiltertje ( 30 e.)

- 21mm carb (90 e)

:clown:

Delen op andere websites

Ik heb die varioring eruit gehaald hij rijdt nu 40 Km/u maar ik ga die varioring voor m'n verjaardag mischien erin zetten want ik ga mijn Scooter dan (mischien!) verkopen, dan als ik hem ga verkopen dan kan ik kiezen tussen een Peugot Jetforce of een Gilera Runner SP. :engel:

Bewerkt: door GTA Haas
Delen op andere websites

Ik heb Die Varioring eruit gehaald hij rijdt nu 40 K/M maar ik ga die Varioring voor m'n verjaardag mischien erin zetten want ik ga mijn Scooter dan (mischien!) verkopen,dan als ik hem ga verkopen dan kan ik kiezen tussen een Peugot Jetforce of een Gilera Runner SP.

neem AUB een runner als je wilt opvoeren, een een jetforce als je hem stnd houd en voor de looks gaat.

vind ze allebei niet de mooiste maar dat is jou mening maar als je een runner neemt heb je echt veel kans dat hij gejat gaat worden, heb het al met meerdrer vrienden meegemaat.

Delen op andere websites

• 2 weken later...

zo heb vandaag me hele scooter gestript :

- Olietank = weg

- Luchtfilter+ carb = der af

- cilinder + zuiger = der af

- koelvloeistof = dus ook foetsie

- Benzine der dus ook uit

- alle kappen zijn weg op me voor kap na.

- Alle slangetjes/bedrading gelabeld.

---------------------------------------------

Binnekort ff me hele blok losmaken en dan daar nog ff alles uitslopen en dan kan me asje er in :D

Delen op andere websites

is het ook goed als ik hier over brommers plaats :? omdat dit natuurlijk een scooter topic is dus vraag ik me af of brommers ook welkom zijn.

Wnt ik heb een heel mooi opknap projectje gedaan met mijn puch maxi die ik voor 60 euro van iemand had overgekocht :engel:

Delen op andere websites

Kijk dit is nou eens een mooi topic!

Ik zal me hier ook even melden als nieuwe scootereigenaar!

2 dagen geleden een Yamaha Neo's gekocht.

Deze:

dsc02963nq9.jpg

dsc02963nq9.05b668eeea.jpg

dsc02962ki7.jpg

dsc02962ki7.fdae68683b.jpg

Wat ik nog aan de scooter ga doen (Optische):

- Zwart traanplaat op de voetenplek (Treeplank)

- Booskijkers op de voorlichten

- Carbon knipperlichten

- Voorkapje eraf

- Gele stickes op voorvork door Yamaha stickers vervangen

- LED achterlicht

- Achterspatbord veranderen (racegaas in verwerken) en spuiten

- Nummerplaatje tegen de carterkap

- Mineralli ophoogblokje zodat hij achter wat hoger word

- Blauwe ventieldopjes

- Met witte bandenmarkeerstift letters op banden wit maken

- Uitlaat helemaal oppoetsen zodat hij weer glimt

- Km/h Tellertje erop

Ik verwacht dat mijn projectje over 2 weken klaar is;)

( ik doe rustig omdat ik mijn bewijs pas op 17 juli ga proberen te halen! )

Tot die tijd zal ik jullie beetje op de hoogte houden en meepraten!

Laat horen wat je ervan vind!

Bewerkt: door Dennizzzz
Delen op andere websites

Wordt het gezien door de Politie: 125 euro.

hoeft niet, alleen als ze lullig willen doen, ik rijd er al een half jaar mee en werd een paar weken geleden 3x achter elkaar door de politie aangesproken omdat we met meerdere scooters stonden, onze kentekens werden opgegescreven maar voor de rest niets.

meestal zullen ze er niets tegen doen.

leuke neos btw, booskijkers zijn wel een must vind ik zelf :)

@ Destilios

tuurlijk mag dat :puh:

Delen op andere websites

hoeft niet, alleen als ze lullig willen doen, ik rijd er al een half jaar mee en werd een paar weken geleden 3x achter elkaar door de politie aangesproken omdat we met meerdere scooters stonden, onze kentekens werden opgegescreven maar voor de rest niets.

meestal zullen ze er niets tegen doen.

leuke neos btw, booskijkers zijn wel een must vind ik zelf :)

@ Destilios

tuurlijk mag dat :puh:

Dat ligt dus aan de agenten, waar jij mee te maken hebt gehad. Een paar vrienden van mij hadden meteen een boete te pakken.

Delen op andere websites

mhh dat is wel genaaid, tja Dennizzzz als ik jou was had ik ff in je stad/dorp op onderzoek uitgegaan om te kijken hoe die agenten bij jou zijn. je kent vast wel andere mensen met scooters. Die zullen het wel weten.

Delen op andere websites

Bedankt voor de tip!

Ik ga het snel even rondvragen.

Ik was nog vergeten dat ik een km tellertje erop ga zetten!

Ge-edit;)

Bedankt plantenbak voor de positieve reactie!

Ik ga vrijdag beginnen, met de achterkap ( Als het tenminste geen boete opleverd )

Edit: Helaas heb ik zojuist gehoord dat hij in het midden moet, ik zal de achterkap dus gaan spuiten en een stukje eraf halen maar het kenteken blijft zitten, helaas.

Bewerkt: door Dennizzzz
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...