Amfetamientje Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 het moet idd in het midden duidelijk zichtbaar zijn, maar het gaat mij er om wat de agenten in jou omgeving er aan doen. want bij ons doen ze e r(voorlopig) niets aan. ik vind een kenteken niet lelijk maar bij mij kan het niet anders door mijn BCD underseat, die heeft geen kenteken ophanging. Maar als je geen risco wilt nemen moet je het zeker niet doen. Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 het moet idd in het midden duidelijk zichtbaar zijn, maar het gaat mij er om wat de agenten in jou omgeving er aan doen. want bij ons doen ze e r(voorlopig) niets aan. ik vind een kenteken niet lelijk maar bij mij kan het niet anders door mijn BCD underseat, die heeft geen kenteken ophanging. Maar als je geen risco wilt nemen moet je het zeker niet doen. Nee ik ga het risico niet lopen, dat is me die 125 niet waard. Ik ga er wel proberen wat anders moois van te maken! Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 het moet idd in het midden duidelijk zichtbaar zijn, maar het gaat mij er om wat de agenten in jou omgeving er aan doen. want bij ons doen ze e r(voorlopig) niets aan. ik vind een kenteken niet lelijk maar bij mij kan het niet anders door mijn BCD underseat, die heeft geen kenteken ophanging. Maar als je geen risco wilt nemen moet je het zeker niet doen. Nee ik ga het risico niet lopen, dat is me die 125 niet waard. Ik ga er wel proberen wat anders moois van te maken! tja bij mij vond ik het zo lelijk, dat ding is echt te groot. me knipperlichten zater er ook aan vast en het was een groot bord. Me knipperlichten ahcter zijn nu dus ook foetsi (en voor zijn ze kapot ) Reageren
Kraay Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 (bewerkt) Ik zelf heb een Piaggo NRG. Heb sinds een weekje me brommer certificaat, dus is nog volkomen standaard qwa uiterlijk op de witte knipperlichtjes na.(heb ook nog carbon knipperlichtjes liggen). Op de teller loopt hij zo'n 85~90KM/u dus ik schat dat hij zo rond de 70~80 echte kilometers rijdt. Ik moet er volgend jaar elke dag zo'n 60KM ofzo mee rijden(schat ik) dus ik hou hem redelijk standaard, misschien wat traanplaat, wit achterlichtje en die kleine dingen, maar geen groot project ofzo omdat ik die bekeuringen niet zie zitten. xD Foto's: Misschien ook een klein stukje van het achterspatbord afzagen(tot het eerste randje zeg maar) Bewerkt: 29 juni 2008 door Kraay Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 29 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Nice ding Kraay, ziet er nog erg nieuw uit! Van welk jaar is die? 70-80 echte km/h met een standaard uitlaat is bovendien ook erg netjes, maarja, het is dan ook een Piaggio-blok he, dus kwaliteit. Zelf zou ik mijn scooter niet zo hard laten lopen, omdat ik gewoon geen zin heb in boetes. Die van mij is dus helemaal standaard, met de varioring en alles er nog in. 50 rijden vind ik ook hard genoeg. Bovendien is het ook weer uniek eigenlijk, een scooter waar nooit iets aan veranderd is (zelfs de spiegels zitten er nog op, ben ik echt de enige die daar ook in kijkt? ) Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 mhh maatje van me kreeg laatst een boete ( hij had net zijn zip 1dag :emo:) omdat de spiegels er af waren. sindien heeft hij er weer 1 spiegel op. vind het niet eens zo lelijk. Reageren
Kraay Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Ik zag toenet dat ik 2x dezelfde foto had gepost. Sorry daarvoor heb het even aangepast, nu zie je de voorkant ook Hij komt uit het jaar 2003, en heeft ongeveer 6000KM op de teller staan. Ik heb hem niet nieuw gekocht, maar de vorige eigenaar heeft er weinig mee gereden en altijd goed onderhouden.('Meer gepoetst dan mee gereden' zoals het hij het zelf zei) Ik heb hem voor €900,- euro gekocht, best goedkoop vind ik zelf dus . Ja, ik vind het ook een nette snelheid, een vriend van mij heeft een runner met hetzelfde blok(pia blokje) en die haalt die snelheid niet . De varioring en membraambegrenzer(weet niet of dat het goede woord is, maar dat plaatje wat daar zit iig) is eruit. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Foto's:Misschien ook een klein stukje van het achterspatbord afzagen(tot het eerste randje zeg maar) Volgens mij, zit dat stukje spatbord, met van die klik dingetjes vast. Dus ik denk dat je hem niet hoeft af te zagen. Reageren
SWYV Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 ik heb zo'n honda scooter, van jaar 1993, 50cc, kan maximaal 45km/u rijden dus weinig kans om boete te krijgen die foto is niet echt van mij maar ik heb zelfde model, zelfde chassis kleur (zwart) maar ik heb wel een zwarte zitvlakzetel en de rest is origineel van jaar 1993, alleen daar en daar licht beschadigd maar de scooter werkt nog uitstekend (heb er al 9000km mee gereden, en ik verkoop hem nog niet, zeker niet binnenkort want ik ben heel erg tevreden van een Honda scooter Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Foto's:Misschien ook een klein stukje van het achterspatbord afzagen(tot het eerste randje zeg maar) Volgens mij, zit dat stukje spatbord, met van die klik dingetjes vast. Dus ik denk dat je hem niet hoeft af te zagen. Nee het is zagen geblazen Ik heb dezelfde scooter alleen dan een jaartje jonger Rijden als de mallemoer Alleen die std banden zijn ballen Reageren
rjravi1 Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Beste mensen, binnenkort ga ik een scooter kopen. Van vrienden heb ik gehoord dat ik dan het beste voor een Yamaha Aerox of een Peugeot Speedfight (2) kan gaan. Zelf ben ik het meest geïnteresseerd in de Aerox. Wat denken jullie, goede keuze of niet? A.u.b alleen antwoorden als je er iets vanaf weet. Nuke[NL] k zou gaan voor een vespa of een runner (makkelijk om te bouwen naar 180cc) Reageren
.Sharingan Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Beste mensen, binnenkort ga ik een scooter kopen. Van vrienden heb ik gehoord dat ik dan het beste voor een Yamaha Aerox of een Peugeot Speedfight (2) kan gaan. Zelf ben ik het meest geïnteresseerd in de Aerox. Wat denken jullie, goede keuze of niet? A.u.b alleen antwoorden als je er iets vanaf weet. Nuke[NL] k zou gaan voor een vespa of een runner (makkelijk om te bouwen naar 180cc) Hij heeft al een geringe tijd een Speedfight 2 hoor, wat hem volgens mij op zn best bevalt. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Beste mensen, binnenkort ga ik een scooter kopen. Van vrienden heb ik gehoord dat ik dan het beste voor een Yamaha Aerox of een Peugeot Speedfight (2) kan gaan. Zelf ben ik het meest geïnteresseerd in de Aerox. Wat denken jullie, goede keuze of niet? A.u.b alleen antwoorden als je er iets vanaf weet. Nuke[NL] k zou gaan voor een vespa of een runner (makkelijk om te bouwen naar 180cc) Hij heeft al een geringe tijd een Speedfight 2 hoor, wat hem volgens mij op zn best bevalt. daar zijn wel makkelijk onderdelen van te stelen.....je weet maar nooit! en van een vespa niet Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 onderdelen zijn altijd makkelijk te stelen, uitlaatje is 1kwestie van 4dingen losdraaien in de meeste gevallen. en makkelijk om te bouwen is anders over die 180er. ik mag die dingen zowieso niet. 9/10 rijden er dezelfde soort mensen op ( je weet het zelf wel) en ik vind ze lelijk ( normale runner model ook). Reageren
rjravi1 Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 onderdelen zijn altijd makkelijk te stelen, uitlaatje is 1kwestie van 4dingen losdraaien in de meeste gevallen.en makkelijk om te bouwen is anders over die 180er. ik mag die dingen zowieso niet. 9/10 rijden er dezelfde soort mensen op ( je weet het zelf wel) en ik vind ze lelijk ( normale runner model ook). hmmm ik vind ze wel meevallen die runners vespa onderdelen stelen mis kan het wel maar dat zal wel dan veel moeilijker gaan dan bij normaile scooters ..ze zijn erg goed beveiligd....... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.