flippie13 Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 toeter doet het wel, dus accu is wel vol Maar er zat ook een plaat los, maar das een kwestie van aandraaien toch? Accu was trouwens volgeladen bij dealer, en tijdens keurtest was de accu in orde Tnx Reageren
moechy Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 toeter doet het wel, dus accu is wel vol Maar er zat ook een plaat los, maar das een kwestie van aandraaien toch? Accu was trouwens volgeladen bij dealer, en tijdens keurtest was de accu in orde Tnx Het is normaal dat de lichten flikkeren bij lagere toeren. Dit is omdat de lichten rechtstreeks op de motor zijn aangesloten en dus afhankelijk zijn van het toerental. Is ook zo bij een TZR dus spreek uit ervaring. Reageren
moechy Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 Ik vind die TZR toch de mooiste racer schakels, die RS zijn zo rond. En de RSjes zie je tamelijk veel, TZR heb ik nog niet zo vaak gezien Een TZR is toch echt ronder dan een RS50 . Echt niet . Reageren
Tomeken Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 Paar probs bij mijn eventuele brommer: - kilometer teller doet raar / doet het niet, enige oplossingen of een nieuwe kopen? - Voorkapje van DRD evo (@ Yamaha DT50x) zit vast met van die plastic bandjes, is hier een betere oplossing voor? - Er is een acuu aanwezig maar de lichten werken op de motor, iemand een verklaring voor de accu? Voor de toeter? - De lichten flikkeren (meer licht bij meer gas), is dit makkelijk te fixen? Vandaag allemaal tegengekomen toen ik hem bezocht, nu is er een evt. 100 af vanwege de teller, dus De accu dient om te starten. Voor de rest kan een brommer perfect zonder accu. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 Echt niet . Die RS is toch echte een stuk hoekiger. Reageren
moechy Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 Echt niet . Die RS is toch echte een stuk hoekiger. Das de nieuwe RS die eigenlijk meer een Derbi GPR is dan een RS. (Heeft hetzelfde frame en dergelijke) Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 Das de nieuwe RS die eigenlijk meer een Derbi GPR is dan een RS. (Heeft hetzelfde frame en dergelijke) Maar het blijft een RS . Reageren
moechy Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 Das de nieuwe RS die eigenlijk meer een Derbi GPR is dan een RS. (Heeft hetzelfde frame en dergelijke) Maar het blijft een RS . De naam wel ja . Reageren
flippie13 Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 Gaat niet door, hij heeft valse keurtest gemaakt, ik belde naar bedrijf maar dat bedrijf kende zijn brommer niet. Geld terugvragen of aanklagen bij politie, en dat noemt zichzelf 'vriend' tss.. :S Gelukkig heb ik er nog 'maar' 40 euro aan uitgegeven die ik sws terug wil. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 (bewerkt) Gaat niet door, hij heeft valse keurtest gemaakt, ik belde naar bedrijf maar dat bedrijf kende zijn brommer niet. Geld terugvragen of aanklagen bij politie, en dat noemt zichzelf 'vriend' tss.. :S Gelukkig heb ik er nog 'maar' 40 euro aan uitgegeven die ik sws terug wil. http://link.marktplaats.nl/399596206 dat niet wat voor je? Is er nog een speciaal merk dat je wilt? Bewerkt: 12 januari 2011 door Djmaddox Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 13 januari 2011 Rapport Geplaatst: 13 januari 2011 Gaat niet door, hij heeft valse keurtest gemaakt, ik belde naar bedrijf maar dat bedrijf kende zijn brommer niet. Geld terugvragen of aanklagen bij politie, en dat noemt zichzelf 'vriend' tss.. :S Gelukkig heb ik er nog 'maar' 40 euro aan uitgegeven die ik sws terug wil. http://link.marktplaats.nl/399596206 dat niet wat voor je? Is er nog een speciaal merk dat je wilt? Geen idee waar hij woont, maar je moet ook rekening houden met afstand van zijn woonplaats. Ik heb ook genoeg mooie brommers gezien die ik zo gekocht zou hebben, als het niet te ver weg was om mee naar huis te rijden. Reageren
flippie13 Geplaatst: 13 januari 2011 Rapport Geplaatst: 13 januari 2011 Gaat niet door, hij heeft valse keurtest gemaakt, ik belde naar bedrijf maar dat bedrijf kende zijn brommer niet. Geld terugvragen of aanklagen bij politie, en dat noemt zichzelf 'vriend' tss.. :S Gelukkig heb ik er nog 'maar' 40 euro aan uitgegeven die ik sws terug wil. http://link.marktplaats.nl/399596206 dat niet wat voor je? Is er nog een speciaal merk dat je wilt? Geen idee waar hij woont, maar je moet ook rekening houden met afstand van zijn woonplaats. Ik heb ook genoeg mooie brommers gezien die ik zo gekocht zou hebben, als het niet te ver weg was om mee naar huis te rijden. Ogj, Apeldoorn ligt redelijk centraal, en als ik er van overtuigd ben stappen we in de auto, maar het probleem is dat ik niet dat veel verstand van brommers heb en ik het redelijk safe wil houden. Die derbi bijvoorbeeld ziet er nice uit, maar is helemaal afgerapt wss omdat er bijna niets standaard meer op zit Ik heb al een redelijke gevonden bij een dealer, bouwjaar 2005 voor 1295. Of een Xtreme uit 2009 voor 1950, 't is alleen even doorsparen, haha Reageren
GolfG60 Geplaatst: 13 januari 2011 Rapport Geplaatst: 13 januari 2011 Ik vind die TZR toch de mooiste racer schakels, die RS zijn zo rond. En de RSjes zie je tamelijk veel, TZR heb ik nog niet zo vaak gezien Een TZR is toch echt ronder dan een RS50 . Ik had het over de oude RS, niet de nieuwe. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Binnenkort misschien dit ding erbij in de schuur: Is van een vriend, maar die willen we hier opknappen. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 Binnenkort misschien dit ding erbij in de schuur: Is van een vriend, maar die willen we hier opknappen. Zit alleen geen kenteken op, of is het een 100/125cc? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.