Jump to content

is Vice City leuker dan San Andreas???

312 leden hebben gestemd

1. 1. is Vice City leuker dan San Andreas???

• Ja
      118
    • Nee
      168

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind dat ze de zelfde sfeer van vice city in gta sa haden moeten laten want sa is een goed spel het duurt lekker lang gta vice city had ik in anderhalveweek 100 procent uitgespeeld maar ik vond hem grafisch best wel mooi zeker een vooruitgang op gta3 maar het enigste dat beter is geworden aan sa is de betere storyline.

• Reacties 160
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

12

• xxRolie.

5

• love the gang

4

• MightyDuck

2

Geplaatst:

San Andreas in kwantiteit, Vice City is kwaliteit. Maar omdat San Andreas nieuwer is heeft het ook wel weer kwaliteit. Maar ik ken nu San Andreas ook wel helemaal. Ook merk ik na een tijdje als ik weer in Vice City ga rijden, dan heb ik het gevoel dat ik over een glasplaat rij. Met GTAIII is dat nog veel erger maar toch wendt het wel weer. Ook kun je San Andreas veel persoonlijker maken. En bepaalde voertuigen zijn onvindbaar in San Andreas, terwijl ze in Vice City makkelijk te vinden zijn. Ze zijn eigenlijk wel vergelijkbaar, want ik kan nog veel meer argumenten opnoemen. Wat weer slecht is voor San Andreas omdat het toch nieuwer is.

Wel dacht ik het een keer compleet te maken door een mod genaamd GTA San Vice te downloaden, maar dat had weer zijn eigen problemen.

Geplaatst:

Voor mij is t ja en nee. Ja omdat ik echt van de Vice city sfeer houd; de 80's! En SA is echt een grote game

waar je meer kan doen en laten wat je wilt, more improved. Omdat het toch een nieuwere Gta game is.

Geplaatst:
i, vind het in vice city leuker omdat je dan geen 4 politiesterren achter jou hebt

Is DAT de enige reden waarom je VC leuker vind?? Heb je misschien een iets meer inhoudelijker reden dan deze?

BTW: Ik vind SA leuker, omdat de auto's mooier zijn, meer personages en veel meer mogelijkheden. Grafisch is het natuurlijk ook veel beter. VC is wel zo'n lekkere 80's sfeer maar toch vind ik SA de beste!

Geplaatst:

Ik vind Gta sa leuker dan vc.

Ik vind juist groot leuker dan is er altijd wel is een nieuw plaats te ontdekken die je nog niet hebt gezien.

En ik vind wel dat je wat meer te doen hebt in gta Sa.

En daarom vind ik Gta sa het leukst

Geplaatst:

Als ik moest kiezen gaat mijn stem toch naar GTA: SA. Ik zat nog een beetje te twijfelen aangezien GTA: Vice City mijn aller-eerste GTA is geweest en ik er wekenlang achter heb gezeten, totdat ik door familie met GTA: San Andreas in aanraking gekomen, aan het begin vond ik het een beetje te groot, maar het went.. Het word ook steeds leuker als je kan kiezen waar je wilt wonen; een Gangster-stad, een Hippie-stad of een Gok-stad. Drie totaal-verschillende steden waar je zo je keus op kan laten vallen.

Mvg,

Die Hard

Geplaatst:
Als ik moest kiezen gaat mijn stem toch naar GTA: SA. Ik zat nog een beetje te twijfelen aangezien GTA: Vice City mijn aller-eerste GTA is geweest en ik er wekenlang achter heb gezeten, totdat ik door familie met GTA: San Andreas in aanraking gekomen, aan het begin vond ik het een beetje te groot, maar het went.. Het word ook steeds leuker als je kan kiezen waar je wilt wonen; een Gangster-stad, een Hippie-stad of een Gok-stad. Drie totaal-verschillende steden waar je zo je keus op kan laten vallen.

Mvg,

Die Hard

De stad is inderdaad veel groter wat ik er ook beter aan vind! ;)

Geplaatst:

Vice City is leuker omdat: Het is een rustige stad, mooie omgeving, palmbomen, lekkere wijven, etc. Daarom heb ik voor Vice City gekozen. :dans::7

Geplaatst: (bewerkt)

Het ligt eraan als je van een enorme grote wereld houd met dat los angeles, san fransisco en las vegas sfeertje

of een klein maar fijn maimi sfeertje.

Ik vind dat san andreas met een vice city sfeertje geen goed idee.

Maar ik het gekozen voor vice omdat ik die sfeer perfekt vind en gek ben van de 80's _O_ .

Bewerkt: door js007
Geplaatst:

Vice City is geweldig!

Maar datzelfde kun je ook van San Andreas zeggen, alleen toch ben ik van mening dat je beide spellen niet kunt vergelijken met elkaar, al klinkt het gek.

San Andreas is de ''Groot, en mogelijkheden'' spel.

Vice City is de ''Minder groot, maar mooie sfeer'' game.

Ik kies toch maar voor Vice City. In de tijd dat Vice City helemaal in was, was ik helemaal gek op de game en dat zal ik ook altijd blijven.

San Andreas heb ik ook gek gespeeld, maar toch was het minder, aangezien ik Sfeer boven alles verkies :)

• 4 maanden later...
Geplaatst:

ik heb nee gestemd want vind ze beiden even goed . vc goede sfeer en humor , sa lekker groot en veeeel , allebeide toppers (rotwoord maar goed)

Geplaatst:

Ik twijfel, SA is nogal groot. Daarom ook leuk.

Ja, en in VC heb je toch het '80 gevoel, strakke wagens.

Toch denk ik dat VC leuker is. Omdat ik niet kan kiezen, zet ik ze allebei op 1. :D

Geplaatst:

Ik vind ze beide heel goed Maar mijn hart gaat toch uit naar San andreas.

Oke Vice city het heeft een lekker sfeertje. En draait een beedje rond da maffiascene

San Andreas daarintegen heeft voor iedere stad wel een andere sfeer. LS heeft daar namelijk weer een typisch gangster sfeer, SF heeft een hippie sfeertje En LV heeft weer de maffia sfeer/Gok sfeer

Maar als je het over de verhaallijn hebt dan ga ik voor SA het is goed en diep uitgewerkt en je kan wel zo zeggen dat iedere stad een ander verhaallijntje heeft die op de vorige en volgende stad aansluit maar dat dat stukje verhaallijn wel precies bij de sfeer past van de stad.

VC vind ik gewoon een beedje slecht uitgewerkt, Veel te veel zijmissies die niks ver de verhaallijn te maken heeft.

SA dus

Rinaldootje :tu:

Geplaatst:

Moeilijk, Vice City heeft de beste sfeer, San Andreas is lekker groot. Maar mijn hart gaat toch naar San Andreas.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...