Jump to content

is Vice City leuker dan San Andreas???


love the gang

  

312 leden hebben gestemd

  1. 1. is Vice City leuker dan San Andreas???

    • Ja
      118
    • Nee
      168


Recommended Posts

daar kun je naar de kapper gaan naar de pizzatent naar de burgertent en je kan naar de tatooshop gaan

Maar hebben mensen daar behoeften aan? Het is gta, niet de sims. Ik vind het niet echt leuk dat je op tijd moet eten en trainen en ander haar enzo. Dat is geen gta. :N

Bewerkt: door Flying Dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 161
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    12

  • xxRolie.

    5

  • love the gang

    4

  • MightyDuck

    2

Ik von de sfeer in vc echt veel beter dan in san andreas, maar het landschap van san andreas is weer veel mooier dan die van vc en san andreas is weer veel groter maar toch vind ik Vice City beter :Y vooral door de sfeer en de geweldige personages :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een beetje logies nadenkt met 1 gegeven; VC is eerder gemaakt dan SA.

Als ontwikkelaar van een game wil je het vervolg ALTIJD beter maken dan de voorganger!

Rockstargames dus ook :engel:

En naar mijn mening is dat ze goed gelukt!

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een beetje logies nadenkt met 1 gegeven; VC is eerder gemaakt dan SA.

Als ontwikkelaar van een game wil je het vervolg ALTIJD beter maken dan de voorganger!

Rockstargames dus ook :engel:

En naar mijn mening is dat ze goed gelukt!

GTA III was veel beter dan GTA VC hoor :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een hele moeilijke keuze... :engel:

Maar, ik sluit me volledig aan bij de mening van Flying Dutchman:

"Een heel moelijke keuze.

Vice city had de mooie eigthies sfeer, de muziek enzo. De personen vond ik ook heel leuk, Tommy vind ik echt een goede hoofdpersoon en Ken Rosenburg is een leuke rechterhand.

Daarentegen vond ik de stad soms erg saai. Alleen maar stad, niets anders. Wel is de Miami sfeer in Ocean Beach heel leuk. Maar de stad was te plat. Geen één heuveltje ofzo. Ook is het erg eenzijdig.

San Andreas heeft weer wel een prachtig landschap. Bergen, bossen, woestijn, verschillende sfeervolle steden. Maar de sfeer van San Andreas is een stuk minder. Allemaal van die nigga gangsters enzo, iets voor mij. Ook de muziek was grotendeels bagger. Allemaal van die rap wannabee's enzo. Maar je kunt ook meer is SA. Vrachtwagens met aanhanger, auto's slepen, hoge bergen beklimmen. Dat is het grote voordeel van SA.

Maar toch kan ik niet kiezen tussen Vice City en San Andreas."

Aldus, Flying Dutchman.

Ook helemaal mijn mening.

En, nog even een reactie op het berichtje van AmsterdamBoy.

Ik vind VC persoonlijk beter dan GTA 3. GTA 3 vind ik erg donker en somber, ik houdt van zonnig en vrolijk.

Nou ja, dat is mijn mening.

Groetjes, GTAGirl. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik vond vice city ook erg leuk, maar san andreas is toch leuker, want er zijn daar meer mogelijkheden, het landschap is groter en er is tenminste afwisseling in: bergen, woestijn, stad enz.

dus san andreas vind ik leuker :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind SA leuker vanwege de veelzijdigheid van het spel. Je kunt echt van alles doen en het gebied is groot (had niet groter gemoeten trouwens).

Ik vond VC een erg leuk spel en heb me er een hele lange tijd mee vermaakt. Ik speel hem nog wel eens. Wat ik jammer vond van VC was dat het gebied niet erg groot was. Die had wel iets groter gemogen. Verder was het helemaal top.

Tevens zit de verhaallijn van VC beter in elkaar in vergelijking met SA. Bij veel missies in SA snap ik de reden van de missie niet want het heeft niet echt veel te maken met het zoeken van de moordernaar van moedertje lief, maar meer om een zo groot mogelijke gangster te worden.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben eigenlijk pas net met SA bezig, duzz ik kan nog niet over het hele eiland rijden.

maar het is inderdaad een grote map, hoewel daar nix mis mee is.

VC was een geweldig spel, maar SA is gewoon nog beter: meer variatie, je kunt echt uuren bezig zijn zonder je te vervelen. :cya:

GTAFAN

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...