Jump to content

is Vice City leuker dan San Andreas???


love the gang

  

312 leden hebben gestemd

  1. 1. is Vice City leuker dan San Andreas???

    • Ja
      118
    • Nee
      168


Recommended Posts

na lang twijfelen heb ik dan toch voor SA gekozen ;

dit omdat VC tja te klein is naar mijn zinnen

en je hebt te weinig opties

eenmaal dat je vc hebt uitgespeeld valt er niet meer veel te beleven behalve dan rondrijden,rondrijden en nog eens rondrijden en dan af en toe eens een beetje flikken killen (politie dus)

SA kan je tenminste nog tunen , daten ,naar de kapper ,tatoe's ,etc,etc,etc, :rolleyes: ...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 161
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    12

  • xxRolie.

    5

  • love the gang

    4

  • MightyDuck

    2

Als je zó ga denken wordt GTA 65(+) helemaal een fantastische met een hyperbolische parabolische driedemensdiagonaalehorizontalehorizonse vet-onwijs-gave-coole game met nachtkastje functie erbij. Natuurlijk zijn de graphics van GTA next beter, maar dat lijkt me logisch. Ik vind zelf dat het er meer om gaat of het spel zelf (het verhaal, de hoofdpersoon en bijpersonen) mooi zijn. Of het spel zélf mooi is lijkt me wel leuk, maar interesseert me toch niet zoveel als dat andere.

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Ik vind SA wel iets beter maar ik vin dah gang gezeik niej mir zo leuk!! zo tommy vercetti beetje maffia is veel leuker .....vind ik nou dan maar na een maand vind ik dah miss ok niej meer zo leuk hou wl van afwisseling:P

VC ok wel iets leukere missies,achtervolgingen,schieten,enz. SA toch ook veel andere(saaier dingen zoals de desert en badlands,de vliegschool is gewoon niet te doen.

Kortom ; SA is iéts beter als VC.

Link to comment
Delen op andere websites

Elke GTA heeft een andere stijl van leven en omgaan. Ik persoonlijk vind ik VC nog steeds de beste. Daar kan ik me meer in vermaken. Ik hou van zonnig/warm weer. En daarvoor vind ik VC nog steeds de beste. Maar als je het anderzijds bekijkt, heeft SA mee realiteit.

- Je kan zwemmen

- Je kan met fietsen rijden

- Je kan Gangwars doen

Maar mijn mening is: VC blijft de beste. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een heel moelijke keuze.

Vice city had de mooie eigthies sfeer, de muziek enzo. De personen vond ik ook heel leuk, Tommy vind ik echt een goede hoofdpersoon en Ken Rosenburg is een leuke rechterhand.

Daarentegen vond ik de stad soms erg saai. Alleen maar stad, niets anders. Wel is de Miami sfeer in Ocean Beach heel leuk. Maar de stad was te plat. Geen één heuveltje ofzo. Ook is het erg eenzijdig.

San Andreas heeft weer wel een prachtig landschap. Bergen, bossen, woestijn, verschillende sfeervolle steden. Maar de sfeer van San Andreas is een stuk minder. Allemaal van die nigga gangsters enzo, iets voor mij. Ook de muziek was grotendeels bagger. Allemaal van die rap wannabee's enzo. Maar je kunt ook meer is SA. Vrachtwagens met aanhanger, auto's slepen, hoge bergen beklimmen. Dat is het grote voordeel van SA.

Maar toch kan ik niet kiezen tussen Vice City en San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit was voor mij absoluut geen moeilijke keuze. GTA Vice City is veel leuker dan GTA San Andreas. Ten eerste is de sfeer beter dan in San Andreas. Die sfeer spreekt me totaal niet aan. Slechte rap muziek en die stad is te groot. Ik vind Vice City soms wel erg klein. In San Andreas kan je meer doen. Sommige personages van San Andreas kunnen mij niet boeien. In Vice City had je leuke personages zoals Colonel Cortez, Rico, Tommy Vercetti en goeie oude Phil.

Link to comment
Delen op andere websites

nou ff voor de duidelijkheid bij san andreas heb je een parachute daar kun je naar de kapper gaan naar de pizzatent naar de burgertent en je kan naar de tatooshop gaan je kan daar zwemmen je hebt daar straaljagers met raketten je hebt daar een jetpack je hebt daar een prive jet en san andreas is ook enorm groot en je hebt ook nieuwere wapens bij san andreas en je kan gang terretory's overnemen en je kan een paar gangleden recruiteren en in san andreas zijn veel meer missie's en ook hele vette missie's en in san andreas is er ook een monstertruck en er zijn bergen,steden en bossen en er zijn veel meer gangs dan in vice city en je kan zelfs een eigen vriendin hebben en je kan naar kledings winkels gaan en je hebt respect en sex appeal en vet en spieren en je kan zelfs ook naar de gymschool zodat je bijvoorbeeld afvalt of meer spieren krijgt dus ik zou zeggen dat san andreas 100% beter is dan vice city :Y

Link to comment
Delen op andere websites

nou ff voor de duidelijkheid bij san andreas heb je een parachute daar kun je naar de kapper gaan naar de pizzatent naar de burgertent en je kan naar de tatooshop gaan je kan daar zwemmen je hebt daar straaljagers met raketten je hebt daar een jetpack je hebt daar een prive jet en san andreas is ook enorm groot en je hebt ook nieuwere wapens bij san andreas en je kan gang terretory's overnemen en je kan een paar gangleden recruiteren en in san andreas zijn veel meer missie's en ook hele vette missie's en in san andreas is er ook een monstertruck en er zijn bergen,steden en bossen en er zijn veel meer gangs dan in vice city en je kan zelfs een eigen vriendin hebben en je kan naar kledings winkels gaan en je hebt respect en sex appeal en vet en spieren en je kan zelfs ook naar de gymschool zodat je bijvoorbeeld afvalt of meer spieren krijgt dus ik zou zeggen dat san andreas 100% beter is dan vice city :Y

Tuurlijk San Andreas is op sommige dingen beter, omdat R* van hun 'fouten' leert. B.V dat zwemmen,daar hadden ze gewoon veel klachten over dat dat niet kon dus hup GTA SA , je kan zwemmen, en het gang-gebeuren is ook leuk maar als je SA dan al 3/4 maanden speelt echt niet meer....en daarintegen vind ik dat maffia gebeuren niet zo gauw vervelen als gang. En qua missie sheb je niet zo veel gelijk vind ik,VC veel meer schiet missies op SA heb je ook héél veel andere missies waarbij geen geweer in voorkomt,VC ook veel achtervolgingen enz. En als je VC nog bijna/nooit hebt gespeeld moet je hier eigenlijk niet posten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...