Jump to content

[Discussie] Kleiner dan GTA SA


GrandTheftAuto 4

Recommended Posts

het wordt denk ik wel groter dn SA maar dit zeg ik niet met Cekerheid hoor :bier:

ik hoop wel dat het groter wordt dan SA maar tog wel een stuk groter ik vond SA wel groot maar je kon er binnen een kwartiertje al doorheen rijden (oke dan zag je niet alles) maar het word zoiesow groter dan SA

greetz Yorko :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wtc

    8

  • GekkieJ01

    7

  • Dutchy3010

    6

  • Jow Tommy Verceti

    6

nou liberty city is wat kleiner maar als je nou al naar de trailer kijk die kolosale gebouwen, veel gedetaileerder enz. ga ik me er echt niet aan storen :puh: en waarschijnlijk word het toch wel groter misschien brieden ze liberty uit enz. en er komen allerlij extra's later beschikbaar ^_^ it's becomes a hells party :puh:

Bewerkt: door Sseb
Link to comment
Delen op andere websites

Hier nog een theorie: Op Wikipedia staat dat New York (Staat) 141.205 km² is. Californie (Staat) is 411.049 km² , en aangezien het erop gebasseerd is en de verschillen erg groot zijn, is het vrijwel zeker dat San Andreas groter is dan GTA IV.

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

Hier nog een theorie: Op Wikipedia staat dat New York (Staat) 141.205 km² is. Californie (Staat) is 411.049 km² , en aangezien het erop gebasseerd is en de verschillen erg groot zijn, is het vrijwel zeker dat San Andreas groter is dan GTA IV.

Dit zegt helemaal niks, als het erop gebaseerd is hoeft het ook nog niet zo groot te zijn. San Andreas is echt geen 411.049 km²(en dan zou je het oppervlakte van Nevada er ook nog bij mee moeten tellen :duh:), en LC ook geen 141.205 km²(en denk eraan dat LC alleen de stad is en niet de gehele staat)

Ik geloof wel dat SA groter is dan GTA IV(qua map) maar deze beredenering vind ik nergens op slaan.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat GTAIV even groot of zelfs nog groter word dan SA, dit is omdat de achtbaan en ferris wheel in de trailer op een heel ander eiland naast NYcity liggen. daarom denk ik dat je de STAAT new york tot je beschikking krijgt. en dat is groot. heel groot.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop*/denk dat hij groter word of gelijk aan SA, er mag zeker geen natuur ontbreken aan IV dat is juiste het luike aan SA met badlands, die woestijn waarvan de naam me ontschiet:P! Maar ik denk dathij best wel groot word!

Rivel

Link to comment
Delen op andere websites

lol geen liberty city als je kent van gta3 maar gewoon NewYork en NewYork is een paar keer nederlands dus denk het niet he het lijkt allleen zo omdat er dan geen wateren meer zijn maar gewoon een stad dat het kleiner word dan een hele wereld maar echt niet howr het word heel newyork

Link to comment
Delen op andere websites

lol geen liberty city als je kent van gta3 maar gewoon NewYork en NewYork is een paar keer nederlands dus denk het niet he het lijkt allleen zo omdat er dan geen wateren meer zijn maar gewoon een stad dat het kleiner word dan een hele wereld maar echt niet howr het word heel newyork

Eenpaar keer nederland? Is dat niet wat overdreven? Ontopic: We zullen moeten wachten tot een volgende trailer of tot mei!

Rivel

Link to comment
Delen op andere websites

Hier nog een theorie: Op Wikipedia staat dat New York (Staat) 141.205 km² is. Californie (Staat) is 411.049 km² , en aangezien het erop gebasseerd is en de verschillen erg groot zijn, is het vrijwel zeker dat San Andreas groter is dan GTA IV.

Dat is natuurlijk grote onzin. SA is maar iets van 44 km2. Dat staat dus ook totaal niet in verhouding met het echte California. :bonk:

Ik hoop zelf dat GTA IV veel groter wordt dan SA, ik hou zelf erg veel van rondreiden dus de map kan mij niet groot genoeg zijn. :sigaar:

De vergelijking met GTA III en GTA IV qua grootte van de map lijkt me onterecht, GTA IV zal anders worden.

GTA III vond ik ook nauwelijks op New York lijken

Link to comment
Delen op andere websites

Hier nog een theorie: Op Wikipedia staat dat New York (Staat) 141.205 km² is. Californie (Staat) is 411.049 km² , en aangezien het erop gebasseerd is en de verschillen erg groot zijn, is het vrijwel zeker dat San Andreas groter is dan GTA IV.

Dit zegt helemaal niks, als het erop gebaseerd is hoeft het ook nog niet zo groot te zijn. San Andreas is echt geen 411.049 km²(en dan zou je het oppervlakte van Nevada er ook nog bij mee moeten tellen :duh:), en LC ook geen 141.205 km²(en denk eraan dat LC alleen de stad is en niet de gehele staat)

Ik geloof wel dat SA groter is dan GTA IV(qua map) maar deze beredenering vind ik nergens op slaan.

Dat bedoel ik niet :bonk: Ik bedoel niet exact hetzelfde oppervlakte maar dat het groter is :Y Het kan dus zo zijn dat IV kleiner wordt , maar dat wou ik even duidelijk maken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

lol geen liberty city als je kent van gta3 maar gewoon NewYork en NewYork is een paar keer nederlands dus denk het niet he het lijkt allleen zo omdat er dan geen wateren meer zijn maar gewoon een stad dat het kleiner word dan een hele wereld maar echt niet howr het word heel newyork

Eenpaar keer nederland? Is dat niet wat overdreven? Ontopic: We zullen moeten wachten tot een volgende trailer of tot mei!

Rivel

new york is zeker een paar keer nederland , kijk het maar na

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn geruchten op andere sites dat ook misschien Londen in de game komt, want op de reeds verschenen artwork is aan de linkerkant een 10 te zien die volgens sommigen in dezelfde stijl is geschreven als op de deur van 10 Downing Street in Londen en daar dus naar verwijst.

Bewerkt: door Ice Cold Killa
Link to comment
Delen op andere websites

hier is de map van Liberty City

dit is denk ik een mooie groote om het spel helemaal top te krijgen! met nog de beste kwaliteit, nog beter dan in het filmpje :Y moet wel, dit is ook nog maar beetje het begin van het spel wat je te zien krijgt dus kan nog allemaal upgegraded worden.

okay dan is het wat kleiner dan GTA Sa maar je hebt wel een mooier spel en dat telt ook mee voor het plezier in spelen :Y

en achter in daar is nog een stuk land over en in die beschikbare extra's die komen mss ook wel uitbreidingen van het land daar achter kan nog allemaal worden gebouwd dus :D

het word gewoon een top game en eigenlijk boeit het mij helemaal niet hoe groot ie word maar groter dan vice city moet het zeker!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel leuk als ze gta4 groter maken dan SA want dan kan je veel vliegen :bier: .

Maar het zou ook leuk zijn als R* gta4 ongeveer even groot zou maken en dat je dan b.v. in ALLE huizen kan inbreken en dus dat je veel meer kan met de grond.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...