Jump to content

[Discussie] Kleiner dan GTA SA

Recommended Posts

Geplaatst:

als je nagaat hoe groot NYC is.. en als er dan nog bijv. land omheen komt met wat dorpjes en bergen.. dat wordt echt idd een supergame.. gta 4 zou zeker een stukkie groter kunnen zijn dan de Gta's tevoren. maja.. hoe dichter we bij 19 oktober komen hoe meer we te weten komen ;);)

• Reacties 193
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• wtc

8

• GekkieJ01

7

• Dutchy3010

6

• Jow Tommy Verceti

6

Geplaatst:

Hell misschien gaan ze wel back to basic. terug naar gta 1 en kun je van stad naar stad, dus Libertycity + Vice City + San Andreas.

Geplaatst:

@ sjoeter

Ze wilde een nieuwe start maken en dus zien we de back to basics niet.

als je nagaat hoe groot NYC is.. en als er dan nog bijv. land omheen komt met wat dorpjes en bergen.. dat wordt echt idd een supergame.. gta 4 zou zeker een stukkie groter kunnen zijn dan de Gta's tevoren. maja.. hoe dichter we bij 19 oktober komen hoe meer we te weten komen ;);)
of eind april begin mei als de volgende info komt :D
Geplaatst:
Maar me playstation kon sa ook aan en gta sa is bijna evengroot als iv dus ....
Je weet nog helemaal niet hoe groot IV wordt, dus dat kun je niet zeggen! :duh:
Geplaatst:
@ sjoeter

of eind april begin mei als de volgende info komt :D

tja dat kan natuurlijk ook :puh::P

Geplaatst: (bewerkt)
@ sjoeter

Nogtans staat er op een bordje op scène 1: " ... to Vice City $300"

hoe verklaar je dat dan?:puh:

Op zich, mag het voor mij nog een pak groter worden hoor! Ik hou wel van een eindje "cruisen" door een gebied met afwisseling... Het echt drukke leven, en dan "op den buiten"... Mag voor mij zeker wel! Stel je voor dat je na 10min al helemaal rond bent... bah, lijkt me toch niet zo leuk hoor...

Bewerkt: door wtc
Geplaatst:
@ sjoeter

Nogtans staat er op een bordje op scène 1: " ... to Vice City $300"

hoe verklaar je dat dan?:puh:

Op zich, mag het voor mij nog een pak groter worden hoor! Ik hou wel van een eindje "cruisen" door een gebied met afwisseling... Het echt drukke leven, en dan "op den buiten"... Mag voor mij zeker wel! Stel je voor dat je na 10min al helemaal rond bent... bah, lijkt me toch niet zo leuk hoor...

Speculatie speculatie speculatie (speculaas :eten: ) ik ken nu al bijna niet meer wachten! maar ik moet wel want als ie nu al uit zou komen ken ik die xbox nog niet eens kopen :bonk::bonk::bonk: grrrr ik heb noger naar nieuw nieuws :eten:

Geplaatst:
het kan wel zijn dat gta IV kleiner gaat zijn dan San Andreas. mogelijke redenen: kijk eens naar de graphics!! deze zijn echt wel zeer mooi afgewerkt. als je Gta 2 vergelijkt met gta III zie je ook duidelijk het verschil en Gta III is t.o.v San Andreas ook wel een zeer klein oninteractief (maar wel een leuk) spel. Ik denk dus dat de speloppervlakte evengroot als 3X liberty city zal zijn, en bij de volgende gta 6X groter en bij Gta VI 9X groter ofzo....

Als deze oppervlakte zo klein zou zijn, mogen we absoluut wel rekenen op minstens 200 interieuren, vele gebeurtenissen op straat (mensen die dingen weggooien,kopen, ...) enz...

Greetz

Sowieso kunnen dat soort dingen met gemak op de 50 gigabyte blue-ray discs..

Geplaatst:
Veel mensen zeggen dat in dit gesprek
Dat valt wel mee hoor. Lees dit maar eens. Als ze de staat NY namaken, en niet alleen de stad kan IV veel groter worden dan SA. Ik denk wel dat dat het geval is, want dat zorgt waarschijnlijk voor hogere recensies en betere verkoopcijfers van IV. Het spijt me, maar ik denk dat je PS2 GTA IV niet aankan.
Geplaatst:

Dat valt wel mee hoor. Lees dit maar eens. Als ze de staat NY namaken, en niet alleen de stad kan IV veel groter worden dan SA. Ik denk wel dat dat het geval is, want dat zorgt waarschijnlijk voor hogere recensies en betere verkoopcijfers van IV. Het spijt me, maar ik denk dat je PS2 GTA IV niet aankan.

KAn em pc dat dan wel aan?

Geplaatst:

Dat kunnen we nog niet weten. Misschien word het wel veel groter. Maar misschien is het ook wel kleiner.

En als het kleiner is weet ik haast wel zeker dat de stad veel gedetaileerder is dan GTA SA.

Mij zelf maakt het niet zoveel uit of het groter is of juist niet. Als er maar genoeg te beleven is in de stad. :Y

Geplaatst:

Ik hoop dat GTA IV Groter wordt dan GTA SA en dan Zeker ook met Platteland erbij. Heerlijk rust in GTA SA Was Angel Pine ook mijn favo plek. Lekker een Grote stad is ook leuk maar pas de verkeersregels ook eens toe ROCKSTAR! Want in SA Gingen ze links voorsorteren om rechts afteslaan daar gaat je mooie auto!

EN......... Ze moeten niet als maniaken over de snelwegen. Kijk maar naar de stukje tussen De noordelijke snelweg naar Las Venturas. Richting Fort Carson tussen Green Palms & Octane Springs. Nou zeg... Wie verzint dat idote rijden!

P.S. Weet iemand of er Snelwegen komen?

>>> Door Dutchy3010: Nutteloos plaatje verwijderd.<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Ochja je weet er het fijne ook nog allemaal niet van...als ze met empire state building en vrijheidsbeeld en manhattan etc in de hoogte werken heb je dan nog een uitgebreide wereld nodig? En in NYC hebben ze ook snelwegen :puh: maar dan wel niet 1 lang stuk zoals we het hier kennen... kan je je auto's nog is testen maar 5 of 10 minuten rechtdoor rijden is niemand naar op zoek ....denk ik dan weer :bier:

Bewerkt: door East Coast Crip

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...