Jump to content

[Discussie] Kleiner dan GTA SA


GrandTheftAuto 4

Recommended Posts

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wtc

    8

  • GekkieJ01

    7

  • Dutchy3010

    6

  • Jow Tommy Verceti

    6

Dat valt wel mee hoor. Lees dit maar eens. Als ze de staat NY namaken, en niet alleen de stad kan IV veel groter worden dan SA. Ik denk wel dat dat het geval is, want dat zorgt waarschijnlijk voor hogere recensies en betere verkoopcijfers van IV. Het spijt me, maar ik denk dat je PS2 GTA IV niet aankan.

KAn em pc dat dan wel aan?

Dat weet ik niet, ik hoop van wel want ik heb geen 360 of PS3. Maar GTA IV wordt toch kleiner dan SA, helaas.. Het wordt waarschijnlijk wel groter qua data, dus op een PS2 zul je niet krijgen. Ik hoop dat er wel een PC versie komt.
Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt mij niet veel uit of het iets kleiner of groter is wat ik in de trailers zie is een prachtig spel klein klein?

Nee echt niet NewYork is een zeer grote stad en daar valt veel te beleven en zoals mensen hier zeggen dat het in Liberty City zich afspeelt of dat ze dat denken wat ik dus niet denk maar als nog Liberty City heeft ook drie grote steden, en als er in GTAIV veel te doen is denk ik niet dat het grootte van de stad veel uitmaakt Vice City Stories is toch ook kleiner dan Liberty City maar Vice City is toch ook leuker (uit meningen) maar zelf denk ik dat het veel groter word dan San Andreas omdat ik denk dat ze echt heel NewYork in het spel zullen zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt mij niet veel uit of het iets kleiner of groter is wat ik in de trailers zie is een prachtig spel klein klein?

Nee echt niet NewYork is een zeer grote stad en daar valt veel te beleven en zoals mensen hier zeggen dat het in Liberty City zich afspeelt of dat ze dat denken wat ik dus niet denk maar als nog Liberty City heeft ook drie grote steden, en als er in GTAIV veel te doen is denk ik niet dat het grootte van de stad veel uitmaakt Vice City Stories is toch ook kleiner dan Liberty City maar Vice City is toch ook leuker (uit meningen) maar zelf denk ik dat het veel groter word dan San Andreas omdat ik denk dat ze echt heel NewYork in het spel zullen zetten.

Dan denk je verkeerd, er is al info gekomen dat het werkelijk kleiner gaat zijn dan SA. ^^

Maar daarom gaat deze GTA zeker niet minder zijn dan de andere.

Bewerkt: door Eros
Link to comment
Delen op andere websites

Kwa grootte staat inderdaad in de scans van de preview van game informer Magazine dat het landschap van GTAIV Kleiner is dan San Andreas.

Mensen zijn dan teleur gesteld, maar bekijk het eens van een andere kant.

Stel je het landschap voor van San andreas.

-Country side

-Dessert

-Los Santos

-en Sanfiero

en denk dan Las venturas even weg.

Dat lijkt mij ongeveer de grootte van Liberty city in GTAIV.

En dan in plaats van al die open ruimtes, is het lekker opgevuld met stukken stad, gebouwen winkels etc.

En dat dat dan ook echt leeft.

Dan heb je een grotere stad dan ooit in een GTA game speelbaar was.

En wie weet word ie alsnog groter met de exlusieve uitbreidingen voor de 360 versies van GTAIV,en dan is ie alsnog groter San Andreas.

En er zijn ook inderdaad geen vliegtuigen ( mischien heli's, is alleen niks over gezegd )

En ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet zo erg vind, omdat ik dat in san andreas nooit deed vanwege de popups enzo. Ik zou het alleen willen als het gewoon grafisch er goed uitziet zonder slowdown of popups.

Wat ik wel hoop, is dat je nu ook op ladders kan klimmen om zo bijv op daken van hoge gebouwen te komen.

Dat is een ding wat ik wel heel graag zou willen en wat het spel NOG echter maakt.

Maar goed.

Ik denk ( ben ervan overtuigd ) dat dit het populairste spel van 2007 gaat worden, en dat niet vanwege alleen de naam maar vanwege de mogelijkheden en vooral de physics.( die heel veelbelovend mooi schijnen te zijn )

ik heb echt het gevoel dat dit een topgame word, ook omdat je niet met een standaard hollywood acteur Look-Alike speelt, maar gewoon echt een mens bent zoals ieder ander. ( ik vind die gast zelfs NOG cooler dan Claude )

En wat ik ook in de preview kan opmaken is dat ze zich nu niet aan een thema of stijl vastklampen zoals, een beetje de maffia sfeer in Gta3, of de Hip Hop stijl in gta, maar dat het nu veel vrijer is.

Ik was een paar jaar terug al onder de indruk van GTAIII, en die stad was niet eens zo heel erg groot.

Maar hij leefde wel heel erg kwa sfeer en er was zoveel te doen. En ik denk dat we met GTAIV weer het zelfde gevoel krijgen als toen GTAIII uitkwam.

Want we hebben nu die oude gta's wel gezien.

Oftewel maak je kwa Map-Size geen zorgen, dat zit zeker goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Kwa grootte staat inderdaad in de scans van de preview van game informer Magazine dat het landschap van GTAIV Kleiner is dan San Andreas.

Mensen zijn dan teleur gesteld, maar bekijk het eens van een andere kant.

Stel je het landschap voor van San andreas.

-Country side

-Dessert

-Los Santos

-en Sanfiero

en denk dan Las venturas even weg.

Dat lijkt mij ongeveer de grootte van Liberty city in GTAIV.

En dan in plaats van al die open ruimtes, is het lekker opgevuld met stukken stad, gebouwen winkels etc.

En dat dat dan ook echt leeft.

Maar dat vond ik juist zo leuk aan san andreas: over het platteland scheuren met je sanchez. Het rustige San Fierro, voor mij was Los Santos veel te groot en was er te weinig te doen. Ik wil juist kleine steden en veel platteland.

Dan heb je een grotere stad dan ooit in een GTA game speelbaar was.

En wie weet word ie alsnog groter met de exlusieve uitbreidingen voor de 360 versies van GTAIV,en dan is ie alsnog groter San Andreas.

Dat vind ik nogal gemeen voor de PS3 bezitters. Trouwens ik wou eerst speciaal voor GTA IV een 360 aanschaffen, maar ik denk dat ik van dat geld iets anders koop. Of wacht op een eventuele PC versie.
En er zijn ook inderdaad geen vliegtuigen ( mischien heli's, is alleen niks over gezegd )

En ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet zo erg vind, omdat ik dat in san andreas nooit deed vanwege de popups enzo.

Ik wel, vliegen was een van de leukste dingen in SA (behalve die verplichte vliegmissies).
Ik zou het alleen willen als het gewoon grafisch er goed uitziet zonder slowdown of popups.

Wat ik wel hoop, is dat je nu ook op ladders kan klimmen om zo bijv op daken van hoge gebouwen te komen.

Dat is een ding wat ik wel heel graag zou willen en wat het spel NOG echter maakt.

Maar goed.

Ik denk ( ben ervan overtuigd ) dat dit het populairste spel van 2007 gaat worden, en dat niet vanwege alleen de naam maar vanwege de mogelijkheden en vooral de physics.( die heel veelbelovend mooi schijnen te zijn )

ik heb echt het gevoel dat dit een topgame word, ook omdat je niet met een standaard hollywood acteur Look-Alike speelt, maar gewoon echt een mens bent zoals ieder ander. ( ik vind die gast zelfs NOG cooler dan Claude )

En wat ik ook in de preview kan opmaken is dat ze zich nu niet aan een thema of stijl vastklampen zoals, een beetje de maffia sfeer in Gta3, of de Hip Hop stijl in gta, maar dat het nu veel vrijer is.

Zo'n speciale sfeer vind ik juist leuk, weer een urban of maffia game zou natuurlijk niet leuk zijn, maar een bepaald thema geeft een game gewoon iets extra's.
Ik was een paar jaar terug al onder de indruk van GTAIII, en die stad was niet eens zo heel erg groot.

Maar hij leefde wel heel erg kwa sfeer en er was zoveel te doen. En ik denk dat we met GTAIV weer het zelfde gevoel krijgen als toen GTAIII uitkwam.

Want we hebben nu die oude gta's wel gezien.

Oftewel maak je kwa Map-Size geen zorgen, dat zit zeker goed.

Ik maak me wel zorgen!
Link to comment
Delen op andere websites

'k denk dat Rockstar GTA4 de grootste GTA ,tot nu toe, gaan maken

met allemaal niet functies en dat soort dingen

Hoe kom je daarbij?? R* heeft in game informer bekend gemaakt dat IV kleiner zal worden dan SA.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, hier is mijn visie over de gta-grootte:

GTA San Andreas was ontzettend groot, iets te groot vond ik zelf. GTA was nooit zo'n uitblinker in graphics, en kon zich dus ook een bepaalde grootte realiseren. Dit is nu wel verandert, de concurrerende games worden steeds mooier en gedetailleerder (voorspelling is dat eind 2009 de games foto realistisch zijn). R* moet dus mee gaan in de kwaliteit, anders zijn ze bij voorbaat al afgeschreven. Het grafische verschil tussen GTA San Andreas en GTA4 lijkt heel groot te zijn. Nu vragen grafisch mooie models eenmaal veel tijd, en vergt het ontwerpen van een bepaalde model veel meer tijd dan vroeger het geval was. Zo zijn er dus veel meer mensen nodig om een bepaalde game te ontwerpen, om in ieder geval een redelijk map te creëren. GTA San Andreas is zo groot, dat als GTA4 net zo groot zou worden en qua kwaliteit goed zou moeten presteren, dat het maken van GTA4 wel een aantal jaartjes extra gaat duren (heel wat jaartjes extra). Nou, tijd is geld en je kan nu eenmaal niet 6 of 7 jaar over een game gaan doen.

Zo zal het dus ook zo zijn dat er minder spellen uit gaan komen, of dat het veel langer gaat duren voordat die uitkomen, door de steeds complexer wordende games.

En hoe belangrijk is de grootte van een map? Ik heb liever een mooie map die wat kleiner is, dan een hele grote saaie map. Hoe dan ook, ik hoop dat R* de gta-sfeer behoudt, en dan zal alles goedkomen.

Bewerkt: door Wauzie
Link to comment
Delen op andere websites

Hier dan mijn visie:

Ik vind het juist wel leuk een groot gebied te hebben.

Als er dan ook vliegtuigen komen is het helemaal compleet.

Met die grootte kan je meerdere steden maken.

dat betekent ook meer opdrachtgevers.

dus ook meer missie's

en je kan dan van stad tot stad vliegen.

en met platteland en woestijn ertussen voor race missies.

tuurlijk de graphics vind ik OOK heel belangrijk maar toch minder.

Ik ben het er wel mee eens dat het lang gaat duren om een game te maken.

maar je krijgt er wel een *Censuur* mooie game voor terug.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...