Jump to content

Forumskin update


Lantyz

Recommended Posts

Er zijn hier en daar wat kleine wijzigingen gemaakt in de forumskin om deze wat logischer in te delen en toegankelijker te maken. Hieronder een opsomming van de wijzigingen:

  • Alle knoppen zijn aangepast naar de stijl die IPB 2.2 introduceerde: een witte knop met gewone tekst en een icoontje.
  • Rechtsboven vind je naast de drie bekende knoppen de knop 'Solliciteer' om aan te geven dat je interesse hebt in een van onze lopende vacatures. -> 1 april! ^_^
  • De onderkant van topics en fora zijn opnieuw ingedeeld omdat de oorspronkelijke indeling erg onlogisch was.
  • Enkele onderdelen in het profiel zijn verplaatst, en de indicator van het geslacht van het lid is alleen nog maar in het profiel terug te vinden omdat dit op GTAForum geen meerwaarde heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    3

  • PatrickW

    3

  • Clowntje_93

    3

  • EXIT

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er zijn hier en daar wat kleine wijzigingen gemaakt in de forumskin om deze wat logischer in te delen en toegankelijker te maken. Hieronder een opsomming van de wijzigingen:
  • Alle knoppen zijn aangepast naar de stijl die IPB 2.2 introduceerde: een witte knop met gewone tekst en een icoontje.
  • Rechtsboven vind je naast de drie bekende knoppen de knop 'Solliciteer' om aan te geven dat je interesse hebt in een van onze lopende vacatures.
  • De onderkant van topics en fora zijn opnieuw ingedeeld omdat de oorspronkelijke indeling erg onlogisch was.
  • Enkele onderdelen in het profiel zijn verplaatst, en de indicator van het geslacht van het lid is alleen nog maar in het profiel terug te vinden omdat dit op GTAForum geen meerwaarde heeft.

Cool, ik ga het meteen deon

ontoppic: HAHA maar om toch eens te weten wat er gebeurt als ik Soliciteer zal ik er toch eens op klikken

zo dat weten we ook al weer[/font]

Bewerkt: door EXIT
Link to comment
Delen op andere websites

jongens, het is net een uurtje 1 April en jullie beginnen nu alweer :duh:^_^

Ik had het trouwens kunnen weten, maar had niet door dat het al zo laat was. Wel fijn dat jullie het nu wat milder laten dan vorig jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke functie dat Solliciteren, ben benieuwd of dat ook een nieuwe collega voor mij oplevert in de CT fora :). Alleen jammer te zien dat de Engelse skin steeds verder vernederlandst...

Klopt het trouwens dat die poppetjes die voor je naam staan in de comments op een persoonlijke pagina nu altijd op offline staan? Geen een poppetje wordt ingekleurd, ook al zijn die mensen online.

Edit:Ik heb een dergelijk iets ook gespot in de laatste bezoekers, die van SummerBase werd bijvoorbeeld wel ingekleurd maar die van mijzelf niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke update, het is wel weer even wennen, maar vooral de plaatjes bij de knoppen zijn overzichtelijker. En natuurlijk de onvermijdelijke "Solliciteren"- knop. Ik heb zelf gesolliciteerd naar Forum designer, omdat designen toch wel één van de dingen is die ik uit het rijtje nog niet heb en het spreekt me toch wel aan. Ik ben ook benieuwd wie mijn nieuwe collega wordt in het VCS- gedeelte.

En in het profiel kleurt inderdaad het plaatje niet helemaal correct Preddy. Zelf denk ik dat er nog even wat gesleuteld moet worden met de IF Else structuur in de HTML cache van deze vernieuwde skin. Echter vindt ik die persoonlijke noot niet mooi staan op die nieuwe plek, maar dat is denk een persoonlijke smaak.

Link to comment
Delen op andere websites

it's english. doesn't you speak, read english?

Volgens mij is het nog altijd: It's English, don't you speak/read English? :puh:

Leuke update trouwens, ik zal eens kijken wat de solliciteer knop inhoud, al is het dan misschien stom dat ik morgen ergens op een lijstje word geplaatst van de mensen die hebben geprobeerd te soliciteren.

Maargoed, ik doe gewoon mee natuurlijk, en misschien zit er nog wel wat voor me in! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...