Jump to content

Forumskin update


Lantyz

Recommended Posts

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    3

  • PatrickW

    3

  • Clowntje_93

    3

  • EXIT

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb inderdaad dezelfde bug, alleen bij sommige berichten staan de knoppen wat scheef (dus niet bij allemaal). Leuk gedaan, grappig hoe snel je vergeet welke datum het is vandaag. In ieder geval ga ik gewoon eens kijken wat er gebeurt als ik solliciteer naar IV moderator, jammer dat er geen modding fora moderator bij staat :puh:

//> Edit: Een bugmelding, de forumopties knop werkt niet meer.

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de update ook wat minder geslaagd. Ik vind de profielen eerst beter. Ik vond het wel leuk om te zien welk geslacht je bent. :puh: Ook ik heb last van de bug.

De 1 april grap vond ik wel grappig! Toen ik vanmorgen op het forum kwam zag ik Solliciteer staan. Ik dacht; wat is dat nou weer? Toen heb ik dit topic gelezen en erop geklikt. Hij was erg grappig! :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een solliciteerfunctie xD. Maar geef toe, het is een goede grap. Ik klikte erop, en toen ik dat bericht zag dacht ik: "Had ik kunnen weten..." Kortom, ik ben er dus gewoon ingetrapt :bonk:

De nieuwe forumskin vind ik eerder een achteruitgang, de vorige knoppen waren gewoon veel mooier. Ook de plaatsing direct tegen de rand van een post aan zuigt, gewoon lelijk, evenals de witte kleur. Verder vond ik de Engelse opschriften toch beter staan.

Je mag me gerust een zeikerd vinden, maar dit is gewoon mijn ongezouten mening.

:bier: Nuke[NL]

Link to comment
Delen op andere websites

hmm als dit blijft vind ik het heel slecht...

het staat er gewoon midde in

Hier maakte IE inderdaad soms een fout, omdat die achterlijke[/font] browser niet fatsoenlijk om kan gaan met "relative CSS positioning". Dit doet hij soms verkeerd, en als je dan reload drukt, komt het allemaal wel op de goede plek. Ik heb het nu omgebouwd naar een andere methode die ook door IE goed gehanteerd word.

Dus de buttons zouden nu netjes op de goede plek gezet moeten worden.

Ook heb ik het forum-options menu onder IE gefixed.

Iedereen bedankt voor de feedback.

Link to comment
Delen op andere websites

hmm als dit blijft vind ik het heel slecht...

het staat er gewoon midde in

Hier maakte IE inderdaad soms een fout, omdat die achterlijke[/font] browser niet fatsoenlijk om kan gaan met "relative CSS positioning". Dit doet hij soms verkeerd, en als je dan reload drukt, komt het allemaal wel op de goede plek. Ik heb het nu omgebouwd naar een andere methode die ook door IE goed gehanteerd word.

Dus de buttons zouden nu netjes op de goede plek gezet moeten worden.

Ook heb ik het forum-options menu onder IE gefixed.

Iedereen bedankt voor de feedback.

Bij mij is het nu opgelost. Ik heb de afgelopen paar uur geen last meer van de bug gehad!

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik de knop zag wist ik het al. Het was laatst nog in discussie, zo'n sollicitatie. Wordt het geregistreerd als je erop drukt? Misschien dat de mensen die niet hebben gedrukt wel die vacature krijgen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Goed, tot zover de sollicitatieknop. Zoals iedereen die er op gedrukt heeft naar alle waarschijnlijkheid wel doorhad, was het een 1 aprilgrap. GTAForum neemt geen moderators aan op basis van sollicitatie: De crew zoekt zelf naar kandidaten en neemt contact op met diegenen die we geschikt achten. Het wel of niet reageren op de sollicitatieknop heeft hier verder geen enkele invloed op gehad, dus fantastische leden maken nog steeds kans, en hopeloze spammers zijn niet opgenomen in de lijst toekomstige moderators.

Op het profiel van 1-April (dat in 1 dag meer dan 450 bezoekers kreeg) kun je alle reacties van leden die er terecht kwamen nalezen. Hieronder vind je een lijst van iedereen die in dit profiel gesignaleerd is:

ACID

SummerBase

AwiVC

Arjen

blokcement

Preddy

$NeoSyp$

-supremecars-

BigM

Ice Cold Killa

spoeky

M4X

Tunix

cj knakker

-eend-

Ikkes

gino99

White Gold

King Room

Jorair

Rivel

hanneswasco

Jorge_F

Uranium

Die-hard

Youp

Koen729

Froodooo

.Antonio

Gunit-Soldier

gtaboy107

Jarno

Proximitus

EXIT

Mirrrr

Pennywise-The-Clown

Jowx

Flying Dutchman

Boris H.

Bassiej™

Only GrandTheftAuto

.Exorcist

Matiscus

Mania-92

ikt

Goliat

DenkaanHenk

robertpsv

Big Boss

Kraay

Aeroplane

Blink

Kellerman

Hooligun

pilot

J-star

Froop

Nicsan

Dare Devil

Pietje II

Pitbull

aboutblack

Ventivis

pggamer

master gta

Clowntje_93

Slimm

Moonbeam

PizzaTonno

xgaming

Thabit

llannderr

Argon

Ewoud

X-Zero

duckiey

barttjueh100

Le MrG

®oß

museeuw56

Kellerman

VforV

Decrypt

Dhr. Gybrus

Advancegta

Blu3ice

Insanity Prawn Boy

dieke frans

fuffie

GTA Gangstah

Colonel Cortez

peter1992

Syfes

ShortY-

W1cked

VWO-er

Nyxic

Dizzee

S.W.A.T.

justin$

markPs3fanman

Typhoon

sevaboy

.Whoopdidoo.

Blastov

freeman013

Konni

D-Square

Bright

ViceAgent

-Matthijs-

Dastard

MASTERMIND

weci

Bradley_H

tdr93

Wazuup

wiekash

battle1970

bokcement

beefchief

Bramboy

boywalkinair

BaasB

woutde7

Merticus XVII

TH3 R34P3R

Dynamic

W3sl3y

bozmaz

Twenty Eyes

Cosmo

Da Phoenix

Mastertuner

kristof01

Elias Boxoes

M.Gordon

Nuke[NL]

woozie300

rdewit

Hassan-28

luisfigomg

DJ-TQM

flame^

nick11123

stefaneke

blackboy225

need my speed

Juju

King Room

Achille

Lord of War

Apple-Mack

Jorair

MNC3

Uiteraard zag iedereen in bovenstaande lijst de grap van mijlenver aankomen, en keken ze alleen om het te... eh... 'controleren'. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Jij gemene eekhoorn :schater:

Van de sollicitatieknop had ik het ook door. Refreshte gisterennacht gtaforum en zag die knop, dus klikte erop, tot ik doorhad dat het 1 april was.

Hij was erg geslaagd vind ik dit jaar, je kon met deze grap niemand kwetsen, enkel beetnemen, en dat vind ik nou nog steeds de beste grappen.

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard zag iedereen in bovenstaande lijst de grap van mijlenver aankomen, en keken ze alleen om het te... eh... 'controleren'. ;)
Maar natuurlijk.

Nee ik trapte er met open ogen in, ik had echt niet door dat het om een 1 april grap ging. Ik zag het, bekeek het en kon het gewoon niet laten om het even te bekijken. Dus maar even gesolliciteerd naar een CT-forum moderator (verrek, werkte het dan wel?).

Leuke grap geweest :dans: , erg orgineel en goed verpakt. Alleen jammer dat men in dit topic het ging verraden :-( .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gesolliciteerd voor moderator. Ow wacht, ik ben het al geweest.

Ik heb ook gesolliciteerd voor WiKiGTA editor. Ow wacht, dat ben ik al.

:clown:

Dit jaar vond ik het de minst doorzichtige 1 april grap. Dus goed gedaan. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Het was een haastklus wist een zekere man mij te vertellen, maar toch best origineel. Ik moet bekennen dat het vorig jaar wel leuker was, omdat velen helemaal in paniek waren toen de berichten ineens weg waren. Echter was dat wel erg voorspelbaar dat het daar ging om een grap. In dit geval vindt ik hem best wel goed bedacht, want iemand komt aanzetten, denkt serieus dat hij kans maakt op een nieuwe baan. En dan... en dan... klikt hij er op en dan staat er dat hij niks heeft gekregen. :schater: Eerst durfde ik niet te klikken, omdat ik dacht dat ik dan weer ergens geregistreerd zou worden, maar iemand vertelde dat het wel goed was. Dus ik klik er op, staat mijn naam in dat profiel. En ik wou nog wel forum designer worden. :( Kortom, een geslaagde één april grap waar bijna iedereen instonk. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...