Jump to content

Forumskin update


Lantyz

Recommended Posts

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    3

  • PatrickW

    3

  • Clowntje_93

    3

  • EXIT

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 april kikker in je bil. :sigaar:

Natuurlijk ben ik er niet ingetrapt, toch heb ik nog even geklikt om de grap te bekijken. ^_^

Inderdaad, 1 ding vind ik jammer....

Dat die sollicitaties niet echt waren, Forum designer is wel wat of computer talk moderator, maar ja wie denkt er nou

dat je er voor kan solliciteren op GTAF xD.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, prachtige 1 april-grap hoor... :7 Ja die is best doorzichtig, jullie hanteren namelijk het (ietwat kinderachtige :puh:) "mensen die vragen worden overgeslagen"-systeem, dus het lijkt me héél sterk dat je nu opeens kan solliciteren naar zelfs een moderator.

Afijn, de knoppen zien er wel leuk uit, alleen vind ik wel dat ze wat onhandiger werken dan de vorige 'dikkere' knoppen. Dus wat dat betreft vind ik de update wel wat jammer... :-(

Edit: Dit is mijn 2222ste bericht! :dans:

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry ik vind hem niet mooi. :t

it's english. doesn't you speak, read english?

Volgens mij is het nog altijd: It's English, don't you speak/read English? :puh:

Leuke update trouwens, ik zal eens kijken wat de solliciteer knop inhoud, al is het dan misschien stom dat ik morgen ergens op een lijstje word geplaatst van de mensen die hebben geprobeerd te soliciteren.

Maargoed, ik doe gewoon mee natuurlijk, en misschien zit er nog wel wat voor me in! :D

Klopt wel. :engel: wij kregen Engels(Engels) en niet Americaans(Engels)

klopt in ieder geval beide

Nee klopt niet doesn't is de ontkennende vorm van does en don't is ontkennend van do. Does is 3e persoon(& doesn't dus ook) en do is 1e en 2e. ;)

Bewerkt: door Clowntje_93
Link to comment
Delen op andere websites

Buiten Wikigta editor voor spellingscontrole eventueel staat er niet echt iets geschikts voor me tussen. Ik zit meer in het lifestyle forum of games fora. Bij computer talk help ik hier en daar wel eens iemand, maar ben daar vrij weinig, dus die laat ik ook wegvallen :puh:

De update zelf vind ik wel wat minder geslaagd qua profielen en het geslacht, het ziet er onverzorgt uit wat wel jammer is.

Link to comment
Delen op andere websites

Aargh, een verbouwing terwijl ik weg ben :puh:. Het ziet er wel leuk uit, een goede update! Ik zal gelijk even kijken bij jullie vacatures... Het is vooral een stuk overzichtelijker geworden in je profiel, eerst stonden sommige dingen nog los van elkaar en dat is nu gelukkig opgelost.

@ hierboven: Ja, daar heb je wel gelijk in, de plaatjes op de knoppen zijn niet zo erg mooi uitgewerkt...

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

De update is geslaagd. Alleen vind ik het dubieus dat je opeens kunt solliciteren op een paar functies. Ik heb het gevoel dat dit weer een 1 April grap is. Ik zal hem even uittesten.

Link to comment
Delen op andere websites

De update is geslaagd. Alleen vind ik het dubieus dat je opeens kunt solliciteren op een paar functies. Ik heb het gevoel dat dit weer een 1 April grap is. Ik zal hem even uittesten.

dat is het ook :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...