Jump to content

Forumskin update


Lantyz

Recommended Posts

Mooie 1 april grap! Alleen had ik hem direct door... Waarschijnlijk zijn de meeste leden eringetrapt die nog in de nacht van de 31ste tot de 1ste op GTAForum waren, want dan heb je niet de tijd in de gaten. Hopelijk is er volgend jaar nog een betere grap, ik kan niet wachten! (of wil ik het we meemaken :puh:.).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    3

  • PatrickW

    3

  • Clowntje_93

    3

  • EXIT

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nou ja ik ben geschikt, *Bekijkt sig*.

*Kuch kuch* *Sniff Sniff*

Oh well nevermind,

Tsja leuke 1 april grap, en ik erger me niet aan die buttons alleen het Nederlands. :)

Bewerkt: door -supremecars-
Link to comment
Delen op andere websites

sja leuke 1 april grap, en ik erger me niet aan die buttons alleen het Nederlands. :)

Het Nederlands kunnen we helaas niets aan veranderen, daar gaan de heren van de TaalUnie over.

Taalunie?

Maar Het is wel mooi vernieuwd :)

MVG,

Dastard

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind deze 1 april-grap eerlijk gezegd origineler dan vorig jaar. Deze is dus echt gewoon melig, precies zoals een 1 april-grap hoort te zijn naar mijn mening. :puh:

Ik heb trouwens wel 10 keer gesolliciteerd volgens mij, alleen maar om even het profiel van het lid '1 april' te bezichtigen om te zien wie er allemaal ingetrapt waren. Hoewel ik al vanaf het moment dat ik de sollicitatie-knop in beeld zag achterdochtig was aangezien ik wist dat het 1 april was en de crew van dit forum de 'mensjes die vragen worden overgeslagen'-methode hanteren, klikte ik er toch gewoon maar op om te zien wat het zou brengen. En verrek, de administrators van GTAForum.nl blijven ieder jaar 1 april-traditioneel! :dans:

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Goed, tot zover de sollicitatieknop. Zoals iedereen die er op gedrukt heeft naar alle waarschijnlijkheid wel doorhad, was het een 1 aprilgrap. GTAForum neemt geen moderators aan op basis van sollicitatie: De crew zoekt zelf naar kandidaten en neemt contact op met diegenen die we geschikt achten. Het wel of niet reageren op de sollicitatieknop heeft hier verder geen enkele invloed op gehad, dus fantastische leden maken nog steeds kans, en hopeloze spammers zijn niet opgenomen in de lijst toekomstige moderators.

Op het profiel van 1-April (dat in 1 dag meer dan 450 bezoekers kreeg) kun je alle reacties van leden die er terecht kwamen nalezen. Hieronder vind je een lijst van iedereen die in dit profiel gesignaleerd is:

ACID

SummerBase

AwiVC

<rest van de lijst>

Uiteraard zag iedereen in bovenstaande lijst de grap van mijlenver aankomen, en keken ze alleen om het te... eh... 'controleren'. ;)

Ik sta 3e :D:D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit dus een échte 1 april-grap. Deze grap is vooral niet zo snel te herkennen aangezien hij samen met andere updates is binnengeslopen. Zo krijg je he minder snel door en blijft de grap nog een grap. Dat sommigen het dan gaan verraden is wel jammer maar ik ga bij een update toch eerst de update verkennen en daarna pas het topic daarover lezen ^_^.

Ik had hem jammer genoeg al snel door, eerst wil de Crew juist niet dat er gesolliciteerd wordt, en dan wel... Maar toch vind ik dit wel een goede grap!

Link to comment
Delen op andere websites

Worden aub de andere updates ook teruggedraaid? Een april is al voorbij, maar de lelijke skin staat er nog. :duh:

Ik mis de navigatie van onder, en de MOOIE buttons.

Mijn medeleven als je het niet mooi vindt. Maar wees gerust, het went.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...