Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heb laatst ontdekt dat ja Halo ook kunt modden, en het leek me een gaaf idee om de map "Bloodgulch" in Mta:DM te hebben. Ik heb in 3ds gekregen, toen weer geëxporteerd naar .3ds, die geïmporteerd in Sketchup, faces omgedraaid en er een texture overheen gegooid. Hij is nog niet af, er komt hier en daar nog een stukje gras en andere generick objects zoals bomen, planten, stenen en teleports.

1.jpg

bg1.jpg

bg2.jpg

bg3.jpg

bg4.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Hel lijkt me een beter idee als je gewoon alle textures laat zoals ze zijn en dan die helezooi gewoon convert naar dff

inplaats van retexturen...

Grats

Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er echt heel mooi uit! IK ga ook nog eens wat oefenen! Ik post het dan wel!

EDIT: Aangezien stefaneke niet online is op MSN kan ik hem geen hulp vragen dus heb ik maa rweer wat blokken bij elkaar gezet! Wil iemand me uitleggen hoe ik ingodsnaam reflecite zet?

Rate maar: Het is erg simpel

renderblokrechtac2.jpg

Bewerkt: door Rivel
Link to comment
Delen op andere websites

Rivel, leuke model voor één van je eerste. Ik zie nog niet meteen wat het is, maar dat komt nog wel. Een reflectie maken is niet bijzonder moeilijk, je moet aleen weten hoe. Gizmo heeft meer als een jaar geleden een tutorial hierover gemaakt. Deze kan je hier vinden. In het vervolg kan je trouwens gewoon even in de Master Turorial list kijken als je iets niet weet of niet kan doen. Daarnaa is Google nog altijd een oplossing.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er echt heel mooi uit! IK ga ook nog eens wat oefenen! Ik post het dan wel!

EDIT: Aangezien stefaneke niet online is op MSN kan ik hem geen hulp vragen dus heb ik maa rweer wat blokken bij elkaar gezet! Wil iemand me uitleggen hoe ik ingodsnaam reflecite zet?

Rate maar: Het is erg simpel

renderblokrechtac2.jpg

Klinkt misschieen een beetje hard, maaris het niet een idee om eerst is leren te gaan modellen, en daarna pas met reflecties werken en al die mooie textures, want zonder een goed en mooi model, zijn die dingen ook niet mooi ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Zo weer eens een nieuwe creatie gemaakt :D. Geen reflectie ofzo, dat staat hier niet bij :D. En dat UVW mapping dat kan ik voor geen meter :bonk: dus ook geen textures, beter zo toch?

torenfv1.jpg

Tot de volgende keer ^^

Link to comment
Delen op andere websites

@ Big bear! Dity was ook maar om te oefenen! Stefaneke leert me namelijk modden, en hij was niet online op MSN

@ White gold! Hij is mooi! Maar ik neem aan dat je nog maar pas begint als mij met moddenm et 3D's max? Ik vind hem wel wat hebben! 7/10

Link to comment
Delen op andere websites

@ White gold! Hij is mooi! Maar ik neem aan dat je nog maar pas begint als mij met moddenm et 3D's max? Ik vind hem wel wat hebben! 7/10

Dank je :D. Ik begin ook net pas. Stefaneke is ook mijn leermeester :schater: . En hij is ook niet online bij mij :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie dat we wat nieuwe 3dsmaxers in ons midden hebben. Dat is heel erg mooi, ik zou jullie aanraden om vooral veel met de ''cut'' tool (vertex sub-object) en de extrude functie te werken. Met deze twee functies onder de knie kom je al een heel eind verder. Stefaneke, ik vind dat je altijd aparte ontwerpen hebt voor de gebouwen die je maakt. Zie dit positief, want hiervoor heb je gevoel voor design nodig. Rivel, die randen heb je goed gedaan. Je ziet nu meteen al dat je een stuk minder ''boxie'' gevoel hebt bij de render. Ga zo door.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...