Puma Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Heb laatst ontdekt dat ja Halo ook kunt modden, en het leek me een gaaf idee om de map "Bloodgulch" in Mta:DM te hebben. Ik heb in 3ds gekregen, toen weer geëxporteerd naar .3ds, die geïmporteerd in Sketchup, faces omgedraaid en er een texture overheen gegooid. Hij is nog niet af, er komt hier en daar nog een stukje gras en andere generick objects zoals bomen, planten, stenen en teleports.
gybrus Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Hel lijkt me een beter idee als je gewoon alle textures laat zoals ze zijn en dan die helezooi gewoon convert naar dff inplaats van retexturen... Grats
Rivel Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 (bewerkt) Het ziet er echt heel mooi uit! IK ga ook nog eens wat oefenen! Ik post het dan wel! EDIT: Aangezien stefaneke niet online is op MSN kan ik hem geen hulp vragen dus heb ik maa rweer wat blokken bij elkaar gezet! Wil iemand me uitleggen hoe ik ingodsnaam reflecite zet? Rate maar: Het is erg simpel Bewerkt: 13 mei 2007 door Rivel
DaBeast Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Rivel, leuke model voor één van je eerste. Ik zie nog niet meteen wat het is, maar dat komt nog wel. Een reflectie maken is niet bijzonder moeilijk, je moet aleen weten hoe. Gizmo heeft meer als een jaar geleden een tutorial hierover gemaakt. Deze kan je hier vinden. In het vervolg kan je trouwens gewoon even in de Master Turorial list kijken als je iets niet weet of niet kan doen. Daarnaa is Google nog altijd een oplossing. Vriendelijke groeten, DaBeast
Rivel Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Oke dan, dankjewel! Het is een goede tut.!
S-te-Fan Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Het model is nogal simpel, maarja, ik was er niet . Nu nog een mooi textuurtje eroverheen .
Big-Bear Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Het ziet er echt heel mooi uit! IK ga ook nog eens wat oefenen! Ik post het dan wel!EDIT: Aangezien stefaneke niet online is op MSN kan ik hem geen hulp vragen dus heb ik maa rweer wat blokken bij elkaar gezet! Wil iemand me uitleggen hoe ik ingodsnaam reflecite zet? Rate maar: Het is erg simpel Klinkt misschieen een beetje hard, maaris het niet een idee om eerst is leren te gaan modellen, en daarna pas met reflecties werken en al die mooie textures, want zonder een goed en mooi model, zijn die dingen ook niet mooi
White Gold Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Zo weer eens een nieuwe creatie gemaakt . Geen reflectie ofzo, dat staat hier niet bij . En dat UVW mapping dat kan ik voor geen meter dus ook geen textures, beter zo toch? Tot de volgende keer ^^
Rivel Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 @ Big bear! Dity was ook maar om te oefenen! Stefaneke leert me namelijk modden, en hij was niet online op MSN @ White gold! Hij is mooi! Maar ik neem aan dat je nog maar pas begint als mij met moddenm et 3D's max? Ik vind hem wel wat hebben! 7/10
White Gold Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 @ White gold! Hij is mooi! Maar ik neem aan dat je nog maar pas begint als mij met moddenm et 3D's max? Ik vind hem wel wat hebben! 7/10 Dank je . Ik begin ook net pas. Stefaneke is ook mijn leermeester . En hij is ook niet online bij mij .
S-te-Fan Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Ja srry, school hé? . Ik heb door school niet veel kunnen doen, dus deze keer maar een kleine update:
Rivel Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Ik heb weer wat geprobeerd! Er is geen schaduw ofzo! Maar gewoon zonder een hulp van iemand:(de render trekt op niets)
Wazuup Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Ik zie dat we wat nieuwe 3dsmaxers in ons midden hebben. Dat is heel erg mooi, ik zou jullie aanraden om vooral veel met de ''cut'' tool (vertex sub-object) en de extrude functie te werken. Met deze twee functies onder de knie kom je al een heel eind verder. Stefaneke, ik vind dat je altijd aparte ontwerpen hebt voor de gebouwen die je maakt. Zie dit positief, want hiervoor heb je gevoel voor design nodig. Rivel, die randen heb je goed gedaan. Je ziet nu meteen al dat je een stuk minder ''boxie'' gevoel hebt bij de render. Ga zo door.
Rivel Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Heb nog eens wat geknoeid met de tools, en dit is van mijn box gekomen:
Recommended Posts