gta-pilot Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2007 nu wel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2007 respectloos voor de slachtoffers van de WTC torens ... ^^ maar goed, vorig week konde ik niet echt mooie wielen maken, sinds gisteren en vandaag heb ik volle vertouwen in mijn ervaring in Sketchup is het me wel goed gelukt - - let op de volgende dingen - banden aan zijkant is wel mooi uitgewerkt vind ik toch, meer realistischer dan die van GTA style - velgen heb ik van een plymouth Roadrunner 440 + muscle wheel tis ook een muscle wiel velg ik vind hem wel goed gelukt voor Sketchup (en nee ik wete niet of ik hem in GTA steken, tis vooral voor de hobby) rates en comments en binnenkort zou ik hem in Zmod wat mooier maken met reflection effecten enz.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2007 Voor sketchup, ECHT MOOI Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2007 ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2007 Mooi ding PRO . Ik heb een Culverin gemaakt. hij is nog niet af, en deze is ook niet voor GTA. En een graf voor GLD. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DjP.P Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2007 (bewerkt) nouw mijn lantaaren met achtergront. http://img354.imageshack.us/img354/7412/lantaarenpaalak2.jpg Bewerkt: 23 april 2007 door DjP.P Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2007 Ik vind niet echt dat het de naam lantaarnpaal waar is . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2007 nouw mijn lantaaren met achtergront.http://img354.imageshack.us/img354/7412/lantaarenpaalak2.jpg Het liujkt niet echt op een lantaarnpaal! Meer op eeen paal van een fabriek ofzo! RIvel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2007 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2007 Oew, is die voor GLD! Ereg mooi! Rivel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Apple-Mac Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2007 Stefaneke, zeer mooi gemaakt man! Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet als het getextureerd is! KUTGW! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2007 Ben ik weer. Nu met werkende reflecties. What will come next? :O Bewegende objeckten ??? Only i know the answer grats Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DjP.P Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2007 Ben ik weer.Nu met werkende reflecties. http://ms.hyperheid.nl/Gybrus/Reflect%20an...radio/ref-3.jpg http://ms.hyperheid.nl/Gybrus/Reflect%20an...radio/ref-4.jpg What will come next? :O Bewegende objeckten ??? Only i know the answer grats mooi! welk prog?? is dat een spel die : gaybus ..( nog watens??) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2007 mooi! welk prog?? is dat een spel die : gaybus ..( nog watens??) Dankje Autodesk's -3d studio max Het is gewoon in gta-sa en er staat Gybrus Creations.. ;-( Grats Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2007 Dat zegt ie expres . Maar echt mooi gedaan jongen . Hoe heb je dat material ingame gekregen? Keep Up The Good Work!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts