S-te-Fan Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 (bewerkt) Nice Dabeast alleen de bovenste vind ik niet zo mooi, de render is zo onrealistisch. (op de een of andere manier) de models zijn wel mooi. Rates/comments Bewerkt: 8 mei 2007 door stefaneke
Puma Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Ziet er wel leuk uit.. Wat zijn die stipjes..? Anyway, ik heb ook maar weer eens mijn Sketchup geopend, gisteren, en dit kwam eruit: Dit gaat waarschijnlijk een map voor MTA:DM worden, MTA:DM ondersteund namelijk Custom Models
Da Phoenix Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Zoals gewoonlijk ziet het er top uit lijkt wel een beetje op Alcatraz. of is dat ook de bedoeling?
Mythbuster Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 DaBeast: Nice! Alleen, k weet niet of het zo hoort hoor, maar de reflectie is verkeerd om, op t model zit rechts schroevedraaier(of iets wat er op lijkt ) en links hamer, en op de reflectie zit de schroevedraaier links en de hamer rechts?!?! Puma: Ook, mooi!, is die auto die ernaast staat op de eerste screen niet de Sabre zonder bumper trouwens? (zonder motor?!?!, zal wel uit VC zijn dan )
Puma Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Dat was alleen om te scalen Het lijkt misschien een beetje een soort Alcatraz-map, het moet ook iets in die richting gaan worden...
FIRE1BULL Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Ziet er mooi uit puma! Alleen zou ik wat meer detail inbrengen... @ DaBeast! Ziet er ook best vet uit hoor! BTW, dat E107 systeem gebruik ik ook voor men site, is lekker handig vind je niet?
Puma Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 (bewerkt) Ik heb 'm toegevoegd in de Map Editor van MTA, zodat ik 'm ook als object in maps kan gebruiken xD Dan kan ik nog boompjes etc. plaatsen om het op te vullen. Ojah een ingame screentje: Eén probleempje: De .col en .dff staan niet op dezelfde plaats.. Weet iemand hier een oplossing voor? Bewerkt: 8 mei 2007 door Puma
Jorge_F Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Verplaatsen met 3ds max is een simpele oplossing... maar moet je natuurlijk wel weten hoe het werkt .
DjP.P Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 gv* met sketsup?! hoe veel werk overgedaaan??
Puma Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Verplaatsen met 3ds max is een simpele oplossing... maar moet je natuurlijk wel weten hoe het werkt . Het rare is: eerst export ik 'm uit Skethcup als .3ds, die importeer ik dan in 3ds. Daarna exporteer ik de .dff uit 3ds met Kami's scripts. Dan import ik die .dff weer in 3ds, en maak daar de .col van. Dan zou je toch verwachten dat ze op dezelfde plaats zouden staan, ingame? Niet dus. Wat nóg raarder is: Blastov stuurde me een ander object toe, een gebouwtje. Toen ik de naam van de .txd, .col en .dff van dat gebouwtje veranderde in die van mijn object, en ze in Gta3.img replacede, zou je verwachten dat ik dat ingame zou zien. Dat klopt ook, alleen had ik nu wéér hetzelfde probleem: de .dff en de .col zaten niet op dezelfde plaats. Terwijl het een totáál ander object was, die Blastov op zíjn computer had gemaakt, niet ik. Ik heb wel dezelfde IPL en IDE gebruikt. Maar die zouden gewoon moeten kloppen: IDE: objs 8028, bigrock1, bigrock1, 300, 0 end tobj end path end 2dfx end anim end txdp end IPL: # IPL generated from Max file countn2.max inst 8028, bigrock1, 0, 0.0, 0.0, 20.0, 0, 0, 0, 1, -1 end cull end path end grge end enex end pick end jump end tcyc end auzo end mult end Ik krijg geen errors wanneer het spel laadt. Verder is het model zelf ook oké.. Wat wél raar is: als ik het in 3ds geïmporteerde Sketchup model weer export naar .3ds en die weer importeer in Sketchup, is de plaats veranderd.. Maar dat verklaart nog steeds niet waarom de .dff en .col van Blastovs model óók op verschillende plaatsen stonden. In GTA.dat heb ik zoals gewoonlijk het pad naar m'n IPL en IDE geschreven. Weet iemand misschien wat ik dan fout zou kunnen hebben gedaan?
S-te-Fan Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Uhm... Puma, volgens mij spam je zwaar. Net zoals ik nu doe . (Ik edit uhm wel)
Blastov Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Verplaatsen met 3ds max is een simpele oplossing... maar moet je natuurlijk wel weten hoe het werkt . Weet iemand misschien wat ik dan fout zou kunnen hebben gedaan? Hoi Puma, ik had dus die dff ontvangen van jouw en ik die met col en een eigen txd in MS gezet, 0 bugs en de col is 100% tastbaar:
Puma Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 (bewerkt) We gaan wel een beetje offtopic maarja Have a cookie Erm.. Bedankt voor de info! Ik vond het al zo raar.. Ik ga GTA even opnieuw installeren Om toch nog even ontopic te blijven : Ik heb een übermooie doos gemaakt. Let vooral op de gedetailleerde textures, en de rest van de details. Grtz Puma. Ojah, ik wou dit nog even zeggen: hoezo Sketchup bugged? Als je 't maar goed ingame zet. Dat heb ik in feite dus ook gedaan Bewerkt: 9 mei 2007 door Puma
S-te-Fan Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Ubergeile doos Puma . Ik heb geleerd om een water material te maken, alleen de bump zuigt . Heeft iemand een beter bump voor het water?
FIRE1BULL Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Ziet er fantastish uit puma! Ik heb het dan niet over dat rots achtig ding of wat dat ook moet voorstellen... Maar die doos is zoooooooooo uber geil zeg! Je moet die scherpe kanten eens zien zeg! Btw: mooier als die kartonnen doos die ik huis noem! Blastov meets no-bugged ingame sketchup models... Dat eilandje ziet er wel vet uit hoor! @Stefaneke... ziet er echt mooi uit hoor! Zou je de water texture van SA niet kunnen vervangen?Want die van nu zuigt! (die in gta he stefaneke)
Recommended Posts