Rivel Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Aanschouw, mijn eerste 3D's max creatie: Het sttelt nies voor hoor! GEwoon wat testen met behulp van stefaneke:
DjP.P Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Aanschouw, mijn eerste 3D's max creatie: Het sttelt nies voor hoor! GEwoon wat testen met behulp van stefaneke: eey moest je me TOEN ik beetje bezich was met gld die was leelekijk jouwe is eeen stuk moooier maar simpelerder
Jorge_F Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Aanschouw, mijn eerste 3D's max creatie: Het sttelt nies voor hoor! GEwoon wat testen met behulp van stefaneke:*plaatje* Tja, ik moet je toegeven dat het er leuk uit ziet. Alleen jammer dat je render het nu enkel nog moet hebben van de materials en de Brazil plugin. Maar het gaat de goede kant op. Probeer nu eens objecten zoals een tafel te maken .
S-te-Fan Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Het is de default scanline render . En hij heeft de raytrace material op de box toegepast en niet op de plane, wat eigenlijk de bedoeling was .
Puma Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 (bewerkt) Aanschouw, mijn eerste 3D's max creatie: Het sttelt nies voor hoor! GEwoon wat testen met behulp van stefaneke: Ik vond mijn doos toch mooier Hier nog een toetje: Dat wordt een map voor MTA:DM, ik ongeveer op de helft.. Onder de 'berg' (die dus nog niet af is) zit echt een gangenstelsel van hier tot Tokyo, er komen in de kloven en in de gangen nog verschillende gebouwtjes te staan, er komen teleports in, wapens, voertuigen.. Vetterdevet! Ojah, ik houd m'n models nu zo low-poly mogelijk omdat iedereen de .dff etc. van de server moet verkrijgen. Als je dan een .dff van weet-ik-veel-hoeveel mb hebt is dat verkakt.. Dit zijn dus stukjes van het hele eiland! Het héle eiland zie je pas als het klaar is Bewerkt: 11 mei 2007 door Puma
S-te-Fan Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Jouw doos was gewoon een geextrude plane . Maar wel mooi hoor, die map van jou. Alleen mag hij wel wat smoother.
Rivel Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Aanschouw, mijn eerste 3D's max creatie: Het sttelt nies voor hoor! GEwoon wat testen met behulp van stefaneke:*plaatje* Tja, ik moet je toegeven dat het er leuk uit ziet. Alleen jammer dat je render het nu enkel nog moet hebben van de materials en de Brazil plugin. Maar het gaat de goede kant op. Probeer nu eens objecten zoals een tafel te maken . Zal ik doen! Heb jammer het gehele weekend geen 3d's tot mijn beschikking!
Apple-Mac Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Ik vind beide dozen mooi hoor. Maar als ik zou kiezen, zou ik toch voor die RIVEL kiezen. Die ziet er beter uit. Het glimt helemaal. Niet dat puma's doos er lelijk uitziet. Alleen wordt ik gek van die vele kleuren. (als je begrijpt wat ik bedoel) Mvg, Apple-Mac
gta-pilot Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 ik heb dit keer een brug gemaakt alleen is hij nog niet getexturt
S-te-Fan Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) Ik weet dat je nog maar weining ervaring hebt met sketchup dus daar zal ik rekening mee houden, Het is een dikke 8 waard . Mijn Design Stoel. .. De belichting was geen succes :S . Bewerkt: 12 mei 2007 door stefaneke
Apple-Mac Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) Hele mooie stoel. Cijfer 9,5 @Master GTA: Jouw brug is voor mij gevoel een 7,5 waard Mvg, Apple-Mac Bewerkt: 12 mei 2007 door Apple-Mac
White Gold Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Dankzij m'n naamgenoot, Stefan(eke), kan ik nu ook een beetje 3D'sen. Dit is m'n eerste (mis)baksel. Aanschouw, bewonder en zeg wat je ervan vindt .
S-te-Fan Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) Zoals ik al zij, voor iemand die 3D Studio Max nog maar 1 keer heeft geopend, en les heeft gehad van mij, ziet er het niet slecht uit . nou moet ik je nog uitleggen hoe editeble poly precies werkt xD. Ik ben benieuwd naar je tafel . Bewerkt: 13 mei 2007 door stefaneke
White Gold Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Oefening baart kunst zeggen ze, dus heb ik maar een tafel gemaakt. Binnenkort nog stoelen en dan kan ik gaan eten. En weer met hulp van stefaneke.
S-te-Fan Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Mooi , maar richt je eerst wat meer op het modellen, en niet op de materials .
Recommended Posts