Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Aanschouw, mijn eerste 3D's max creatie: Het sttelt nies voor hoor! GEwoon wat testen met behulp van stefaneke:

blokkendoosgm3.jpg

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Aanschouw, mijn eerste 3D's max creatie: Het sttelt nies voor hoor! GEwoon wat testen met behulp van stefaneke:

blokkendoosgm3.jpg

eey moest je me TOEN ik beetje bezich was met gld die was leelekijk

jouwe is eeen stuk moooier maar simpelerder

Geplaatst:
Aanschouw, mijn eerste 3D's max creatie: Het sttelt nies voor hoor! GEwoon wat testen met behulp van stefaneke:

*plaatje*

Tja, ik moet je toegeven dat het er leuk uit ziet. Alleen jammer dat je render het nu enkel nog moet hebben van de materials en de Brazil plugin. Maar het gaat de goede kant op. Probeer nu eens objecten zoals een tafel te maken :).

Geplaatst:

Het is de default scanline render :erm:.

En hij heeft de raytrace material op de box toegepast en niet op de plane, wat eigenlijk de bedoeling was :puh:.

Geplaatst: (bewerkt)
Aanschouw, mijn eerste 3D's max creatie: Het sttelt nies voor hoor! GEwoon wat testen met behulp van stefaneke:

blokkendoosgm3.jpg

Ik vond mijn doos toch mooier :bier:

Hier nog een toetje:

bigrock2_1.jpg

bigrock2_2.jpg

bigrock2_3.jpg

bigrock2_4.jpg

bigrock2_5.jpg

bigrock2_6.jpg

bigrock2_7.jpg

Dat wordt een map voor MTA:DM, ik ongeveer op de helft.. Onder de 'berg' (die dus nog niet af is) zit echt een gangenstelsel van hier tot Tokyo, er komen in de kloven en in de gangen nog verschillende gebouwtjes te staan, er komen teleports in, wapens, voertuigen.. Vetterdevet! Ojah, ik houd m'n models nu zo low-poly mogelijk omdat iedereen de .dff etc. van de server moet verkrijgen. Als je dan een .dff van weet-ik-veel-hoeveel mb hebt is dat verkakt.. Dit zijn dus stukjes van het hele eiland! Het héle eiland zie je pas als het klaar is :)

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Jouw doos was gewoon een geextrude plane :duh:.

Maar wel mooi hoor, die map van jou. Alleen mag hij wel wat smoother.

Geplaatst:
Aanschouw, mijn eerste 3D's max creatie: Het sttelt nies voor hoor! GEwoon wat testen met behulp van stefaneke:

*plaatje*

Tja, ik moet je toegeven dat het er leuk uit ziet. Alleen jammer dat je render het nu enkel nog moet hebben van de materials en de Brazil plugin. Maar het gaat de goede kant op. Probeer nu eens objecten zoals een tafel te maken :) .

Zal ik doen! Heb jammer het gehele weekend geen 3d's tot mijn beschikking!

Geplaatst:

Ik vind beide dozen mooi hoor. Maar als ik zou kiezen, zou ik toch voor die RIVEL kiezen. Die ziet er beter uit. Het glimt helemaal. Niet dat puma's doos er lelijk uitziet. Alleen wordt ik gek van die vele kleuren. (als je begrijpt wat ik bedoel)

Mvg, Apple-Mac

Geplaatst:

ik heb dit keer een brug gemaakt alleen is hij nog niet getexturt

post-61011-1178968981_thumb.png

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet dat je nog maar weining ervaring hebt met sketchup dus daar zal ik rekening mee houden, Het is een dikke 8 waard :D.

Mijn Design Stoel. ..

De belichting was geen succes :S :puh:.

Stoel.PNG

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst: (bewerkt)

Hele mooie stoel. Cijfer 9,5 :sigaar:

@Master GTA: Jouw brug is voor mij gevoel een 7,5 waard :bier:

Mvg, Apple-Mac

Bewerkt: door Apple-Mac
Geplaatst:

Dankzij m'n naamgenoot, Stefan(eke), kan ik nu ook een beetje 3D'sen. Dit is m'n eerste (mis)baksel.

blokkendoosan5.jpg

Aanschouw, bewonder en zeg wat je ervan vindt :D.

Geplaatst: (bewerkt)

Zoals ik al zij, voor iemand die 3D Studio Max nog maar 1 keer heeft geopend, en les heeft gehad van mij, ziet er het niet slecht uit :puh:. nou moet ik je nog uitleggen hoe editeble poly precies werkt xD.

Ik ben benieuwd naar je tafel :D.

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:

Oefening baart kunst zeggen ze, dus heb ik maar een tafel gemaakt. Binnenkort nog stoelen en dan kan ik gaan eten. :eten:

tafelsu4.jpg

En weer met hulp van stefaneke. :D

Geplaatst:

Mooi :D, maar richt je eerst wat meer op het modellen, en niet op de materials :bier:.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...