Jump to content

Reactietopic Feiten

Recommended Posts

Geplaatst:

waarom post je dit in het feitentopic en in een nieuw topic? :duh:

en dat van het body-armor was eerst ook al verzonnen door iemand die zei dat het uit een turkse oxm komt, die niet bestaat. dus misschien heeft het blad niet alle info direct van rockstar, maar ook van het internet wat ik laatste tijd vaker heb gezien; neppe info gepost door normaal gesproken betrouwbare bronnen, omdat ze alles zowat van het internet halen.

• Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

65

• Kai-ShockWave

38

• studio dewolf

28

• nationalist

24

Geplaatst:

-Alle singleplayer-missies zijn af, nu werken ze nog aan de multiplayer

iets zegt me dat de game bijna klaar is...of ligt dat alleen aan mij? :bonk:

Geplaatst:

WOW!!! HONDEN!!

Ben je eens keihard aan het rennen en die bijt eens in je noten :schater:

Kan Niko niet meer met zijn vriendinnen daten ^_^

Geplaatst:
dit was geen onzin, komt van het zelfde blad ^_^

nee slimmerd..het was op een forum gepost door iemand die zei dat het uit dat blad kwam! maar toen was dat blad nog niet eens te verkrijgen, en die info heeft hij gewoon verzonnen.. in het echte blad staat niks over die dingen die hij heeft gezegd erin :duh: dit is het feitentopic niet het post onzin dat gepost is door andere topic.

Geplaatst: (bewerkt)
- De naam van de straat wordt weergegeven in de hoek rechtsonder wanneer je de straat in rijdt. In de demo reed Niko door de volgende gebieden: at the bottom right of the screen as you enter it. During the demo, Niko passed through the following areas: Presidents City, Chinatown, Lancet, Hatton Gardens, Middle Park East, Lancaster, Ruby Street, Cod Row, Denver Avenue, Exeter Avenue, Northwood, East Holland, Silicon Street, Quartz Street, The Triangle, Easton, Diamond Street en Calcium Street

Ruby Street, Quartz Street, Diamond Street; een soort van edelsteen-/kristallen-wijk ofzo!?

Silicon Street, Calcium Street; en hier staat dan zeker een scheikundelab ofzo!?

Beetje vreemde namen eerlijk gezegd, hoewel je in bijvoorbeeld Rosmalen ook een wijk hebt met Robijnborch, Toermalijnborch, Diamantborch, e.d. Ik wist alleen niet dat er ook zoiets in New York was. ;)

@ battle1970; Waar heb je dat "feit" nou weer vandaan gehaald!?

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:
- De naam van de straat wordt weergegeven in de hoek rechtsonder wanneer je de straat in rijdt. In de demo reed Niko door de volgende gebieden: at the bottom right of the screen as you enter it. During the demo, Niko passed through the following areas: Presidents City, Chinatown, Lancet, Hatton Gardens, Middle Park East, Lancaster, Ruby Street, Cod Row, Denver Avenue, Exeter Avenue, Northwood, East Holland, Silicon Street, Quartz Street, The Triangle, Easton, Diamond Street en Calcium Street

Ruby Street, Quartz Street, Diamond Street; een soort van edelsteen-/kristallen-wijk ofzo!?

Silicon Street, Calcium Street; en hier staat dan zeker een scheikundelab ofzo!?

Beetje vreemde namen eerlijk gezegd, hoewel je in bijvoorbeeld Rosmalen ook een wijk hebt met Robijnborch, Toermalijnborch, Diamantborch, e.d. Ik wist alleen niet dat er ook zoiets in New York was. ;)

@ battle1970; Waar heb je dat "feit" nou weer vandaan gehaald!?

ja nouja rockstar moet toch wat verzinnen als alternatieve namen :puh:

en dat is geen feit :puh: iemand had dat eerst gepost in het feiten topic, gekopieerd van een forum waarop iemand zei dat dat in de game aktuell stond uit duitsland, terwijl dat blad niet eens uit was. ik heb de echte feiten die in dat blad stonden nog in het feitentopic gepost en iets over honden stond daar niet in. ook niet dat ze alleen nog multiplayer moeten doen btw, want dat is ook complete bullshit van dezelfde 'bron'

Geplaatst:
Ik vind in tegenstelling tot veel andere erg jammer dat er geen uitgestrekte landschappen meer in voor gaan komen.. Maar aan de andere kant pas het wel in het realistische beeld wat Rockstar wil produceren. Want uitgestrekte landschappen passen nu eenmaal niet in een grote stad..

Dat er geen vliegtuigen in voorkomen vind ik net als bijna iedereen jammer omdat ik vliegtuigen leuker vind dan helicopters. Met name de besturing..

Dat er mobiele telefoons en internet in voor gaat komen vind ik goed, Het spel moet zich in het heden af gaan spelen dus het pas uitstekend in die sfeer...

Ik heb het idee dat deze GTA een grotere verhaallijn gaat bezitten, dus niet allemaal van die missies voor verschillende maffiabazen. Er komt echt een verhaal aan vast te zitten...

Een paar kleine minpuntjes en een hoop pluspunten.

Internet :? Wat bedoel je met Internet kun je ingame op internet of bedoel je gewoon multiplayer? :?

Geplaatst:

''Misdaden plegen is niet zo makkelijk in GTA IV. Je krijgt een wanted-level voor iedere misdaad die je pleegt, in ieder geval als er getuigen zijn.''

Ik ben benieuwd in hoeverre ze het realisme en de gameplay gescheiden houden.

Het is realistischer als ze achter je aan komen als je door een rood licht- of te hard rijdt, maar ik wil ook wel eens racen zonder een kudde politiewagens in m'n spiegels, hoewel dat natuurlijk niet onder misdaad valt.

En de AI mag ook wel wat opgekrikt worden, want in voorgaande delen had de politie af en toe echt een IQ tuinhek! :7

Geplaatst:
Ik vind in tegenstelling tot veel andere erg jammer dat er geen uitgestrekte landschappen meer in voor gaan komen.. Maar aan de andere kant pas het wel in het realistische beeld wat Rockstar wil produceren. Want uitgestrekte landschappen passen nu eenmaal niet in een grote stad..

Dat er geen vliegtuigen in voorkomen vind ik net als bijna iedereen jammer omdat ik vliegtuigen leuker vind dan helicopters. Met name de besturing..

Dat er mobiele telefoons en internet in voor gaat komen vind ik goed, Het spel moet zich in het heden af gaan spelen dus het pas uitstekend in die sfeer...

Ik heb het idee dat deze GTA een grotere verhaallijn gaat bezitten, dus niet allemaal van die missies voor verschillende maffiabazen. Er komt echt een verhaal aan vast te zitten...

Een paar kleine minpuntjes en een hoop pluspunten.

Internet :? Wat bedoel je met Internet kun je ingame op internet of bedoel je gewoon multiplayer? :?

je kan ingame op internet.. niet het echte internet, maar rockstar heeft bepaalde dingen nagemaakt :puh: voorbeeld is dat je voor een missie zijn (neppe)cv emailt naar een bedrijf, om een sollicitatie gesprek te krijgen met degene die je moet vermoorden. Ook zijn er datingsites e.d. las ik gister.

Geplaatst:

Als je de screenshots en trailers goed bekijkt kun je je zelfs al voorstellen hoe het spel zich zal afspelen, hoe het voelt om door de straten te lopen en ZO'n realistische mensen af te knallen 0_0 Maar toch heb ik het gevoel dat er iets zal missen in GTA IV...Niet zeker wat maar i.i.g IETS dat de GTA-sfeer een beetje bederft :duh:

Geplaatst:
Als je de screenshots en trailers goed bekijkt kun je je zelfs al voorstellen hoe het spel zich zal afspelen, hoe het voelt om door de straten te lopen en ZO'n realistische mensen af te knallen 0_0 Maar toch heb ik het gevoel dat er iets zal missen in GTA IV...Niet zeker wat maar i.i.g IETS dat de GTA-sfeer een beetje bederft :duh:

zoals bijvoorbeeld effe autotje nakken dat zal helaas niet meer gaan want als er ook maar een persoon het ziet heb je gelijk een getuige en krijg je dus politie. en dan moet je eerst weer de politie kwijt zien te raken en dan pas na een lang proces heb je pas plezier van je gestolen bak. en je kan natuurlijk ook niet zomaar iemand een pak rammel geven helaas.

Geplaatst:

Heej kan iemand mij ff mailen waar je in de trailer dat icoontje van de bushalte, Pin automaat kan zien,,Of het moment waarop je die kunt zien,

Alvast bedankt :tu:

Geplaatst:

Na 1 moord 2 sterren en je moet een ''wanted-gebied'' verlaten om ze kwijt te raken?? Hmm das ook niet zo fijn he, dat valt me tegen :N

Geplaatst:
Na 1 moord 2 sterren en je moet een ''wanted-gebied'' verlaten om ze kwijt te raken?? Hmm das ook niet zo fijn he, dat valt me tegen :N

Het word moeilijker :N .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...