Jump to content

Reactietopic Feiten


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Wanneer je in een taxi zit, krijg je verschillende opties. De hele rit gewoon meekijken, weinig doen. De rit voorbijgaan. Dus meteen op je eindbestemming aankomen. En het dubbele betalen, en 2x zo snel gaan. (Dat snap ik niet, als je het kan 'skippen', waarom is er dan ook nog de optie bij gekomen om 2x zo snel te gaan. Als je iets van de stad wil zien, dan zet je hem wel gewoon aan. Misschien horen we later daar nog wat over?)

ik denk dat 't zo is:

als je voor 't normale bedrag van A naar B gaat, gaat de ingame tijd 10 min verder

als je 't skipt, gaat 't nog 10 min verder

maar stel nou dat je voor een missie ergens binnen 5 min moet zijn, kun je dus 2 keer zo snel gaan en maar 5 min onderweg zijn, met of zonder "trip-skip"

Bewerkt: door Fox Lenny
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    65

  • Kai-ShockWave

    38

  • studio dewolf

    28

  • nationalist

    24

  • Wanneer je in een taxi zit, krijg je verschillende opties. De hele rit gewoon meekijken, weinig doen. De rit voorbijgaan. Dus meteen op je eindbestemming aankomen. En het dubbele betalen, en 2x zo snel gaan. (Dat snap ik niet, als je het kan 'skippen', waarom is er dan ook nog de optie bij gekomen om 2x zo snel te gaan. Als je iets van de stad wil zien, dan zet je hem wel gewoon aan. Misschien horen we later daar nog wat over?)

ik denk dat 't zo is:

als je voor 't normale bedrag van A naar B gaat, gaat de ingame tijd 10 min verder

als je 't skipt, gaat 't nog 10 min verder

maar stel nou dat je voor een missie ergens binnen 5 min moet zijn, kun je dus 2 keer zo snel gaan en maar 5 min onderweg zijn, met of zonder "trip-skip"

die persoon heeft het verkeerd vertaald. ik had die info daarvoor al in het feitentopic gezet. Er word eigenlijk gezegd dat je als je het dubbele betaald, de taxi bestuurder zeg maaar plankgas geeft zodat je 2 keer zo snel op je bestemming aankomt. Bij trip-skip slaat ie dus bijvoorbeeld een paar minuten over. Als je het dubbele betaald kost het minder ingame tijd om op je bestemming te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel valt me op dat Rockstar met GTA IV een aantal dingen van het Scarface-systeem heeft overgenomen zoals de wapenhandelaar Little Jacob, het ontsnappen aan de politie met zo'n gebied, lijnen rondom de radar en misschien zelfs een soort van Cop Heat, aangezien steeds meer mensen je zullen onthouden enzo. Oh ja, en het richtsysteem hebben ze dacht ik ook veel meer op die van Scarface laten lijken. Gek dat Scarface vrijwel overal zo slecht beoordeeld was door journalisten terwijl GTA IV echt overal een topgame lijkt te worden. (In mijn ogen waren/worden beide games heel goed, anyway) Is dit meer mensen opgevallen of zie ik dingen die er niet zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Daarin heb je voor een stuk wel gelijk in. Scarface was nu wel geen topgame (wel een zeer leuke om te spelen vond ik), maar enkele zaken, zoals GSM, muziek die blijft voortspelen, wapenhandelaars e.d., worden hier nu ook overgenomen. Nuja, overgenomen, waarschijnlijk fel verbeterd. Ik vind dit dus positief.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarin heb je voor een stuk wel gelijk in. Scarface was nu wel geen topgame (wel een zeer leuke om te spelen vond ik), maar enkele zaken, zoals GSM, muziek die blijft voortspelen, wapenhandelaars e.d., worden hier nu ook overgenomen. Nuja, overgenomen, waarschijnlijk fel verbeterd. Ik vind dit dus positief.

Ik ben het er niet mee eens dat je zegt "overgenomen". GTA (Vice City) was een game die gebaseerd is op de film Scarface. Als ik me niet vergis is de game Scarface: the World is Yours uitgekomen in september 2006 ofzo. Dat betekend dus dat de makers van de game eerder dingen hebben afgekeken bij GTA als andersom. Dat ze beiden op dezelfde film zijn gebaseerd, betekend helemaal niet dat degene die toevallig dezelfde naam heeft als de film degene is die er de primeur van had.

En voor het geval je het nog niet weet, GSM hadden de voorgaande GTA's al (al dan niet zo uitgebreidt), muziek hadden we al in de zin van een radio en wapenhandelaars hadden we in ieder geval al in VC (Phil Cassidy) en misschien ook al wel in eerdere GTA's (heb ik niet zoveel verstand van).

Rockstar hoeft dus niets bij Scarface (game) afgekeken te hebben, ze kunnen het ook gewoon uit de film gehaald hebben. En zoals ik het zie, zijn deze dingen gewoon een verbetering op de eerdere GTA's, en dus niets uit de game Scarface. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zo bedoel ik het helemaal niet,hoor. (En ik heb het ook helemaal niet over de discussie dat scarface afkeek van GTA Vice Ctiy of Vicy City van de film)

Maar zoals K.O. ook al zei, zijn enkele zaken in Scarface ook voorgekomen.

Zoals die GSM. Ik weet wel dat er in GTA GSM's zijn, maar niet om mee te bellen. In Scarface kon je via de GSM enkele zaken regelen, zoals chauffeur roepen, missies starten, e.d.

Phil Cassidy is inderdaad wel een wapenhandelaar, maar in Scarface kon je via de telefoon je wapens bestellen (zoals in GTA4 dan bij Little Jacob) of ook gewoon bij wapenhandelaars op de straat.

De muziek in Scarface bleef voortspelen (als je dit wou) en dit komt nu (toevallig of niet) ook voor in GTA 4

Voor alle duidelijkheid: ik zeg niet dat Rockstar alles zomaar overneemt, maar ik vond wat K.O. zei wel een beetje kloppen. Dit gaat slechts om enkele, kleine zaken, en GTA 4 zal sowiso beter worden als Scarface. :Y

Bewerkt: door Sybert
Link to comment
Delen op andere websites

Wel valt me op dat Rockstar met GTA IV een aantal dingen van het Scarface-systeem heeft overgenomen zoals de wapenhandelaar Little Jacob, het ontsnappen aan de politie met zo'n gebied, lijnen rondom de radar en misschien zelfs een soort van Cop Heat, aangezien steeds meer mensen je zullen onthouden enzo. Oh ja, en het richtsysteem hebben ze dacht ik ook veel meer op die van Scarface laten lijken. Gek dat Scarface vrijwel overal zo slecht beoordeeld was door journalisten terwijl GTA IV echt overal een topgame lijkt te worden. (In mijn ogen waren/worden beide games heel goed, anyway) Is dit meer mensen opgevallen of zie ik dingen die er niet zijn?

Heb je wel gelijk in, viel mij ook op. Vooral idd het politie zoekveld en het levensrandje om je minimap. Maar ik ben er wel blij mee. Scarface had een geweldige gameplay, maar de missie's waren eentonig, en je had veel te veel ganggebieden te veroveren. En GTA had de goede actie maar miste wat dingen aan de gameplay (imo). Nou krijgen we dus een combi van het beste van beiden. Geweldig ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoelde ook niet zozeer dat GTA IV misschien een rip-off van Scarface: the World is Yours zou worden. Ik bedoelde meer dat Rockstar een aantal goedwerkende gameplay-elementen van Scarface heeft gebruikt voor de verdere ontwikkeling van de GTA-serie. Al deze elementen waren echt gigantische pluspunten voor Scarface en Rockstar heeft dit (gelukkig) ook ingezien. Een soort van mix van beiden (storyline, graphics en humor van GTA en gameplay deels van Scarface) is inderdaad echt geweldig :D !

Link to comment
Delen op andere websites

Paar kleine details van teamxbox.com preview: http://previews.teamxbox.com/xbox-360/1707...eft-Auto-IV/p1/

- Het is nog niet precies bekend hoe internet zal werken, maar wel dat er dating service, email en reizen en shoppen bereikbaar is via internet.

- Francis McReary was gesnapt op film terwijl hij iets 'ondeugends' deed, dus vroeg hij Niko om iets aan de situatie te doen

- Ze zijn heel erg te spreken over de emionele impact van de game. Toen een pistool schot de stilte in een scene verbrak, hoorde je alle journalisten die aanwezig waren: "Daaaaaammmnn" roepen. Door de realistischere manier hoe personen dood gaan in gta 4 is het echt meer verontrustend om te zien dan in vorige delen. Schoten klinken echt als een donderklap zo hard.

- Er zullen WEL Pay 'n Sprays in het spel zijn, al zijn het er veel minder dan in vorige games en zitten ze erg verspreid

- Auto's hebben nu realistische schade, dus na een hoge snelheids achtervolging zal je auto er slecht aan toe zijn.

- In de demo kon je net als in gta san andreas zien hoeveel health je targets nog hebben, rockstar zei wel dat dit een 'placeholder' was, maar er wordt verwacht dat dit ook wel in de uiteindelijke versie komt.

dit was het weer

is het ook al bekend wat de functie van de pay 'n spray zal zijn? want het is al gezegt dat je je auto niet meer kan laten overspuiten om de politie kwijt te raken. misschien kan je dan zelf wel een kleur kiezen op de gta sa manier.

Link to comment
Delen op andere websites

is het ook al bekend wat de functie van de pay 'n spray zal zijn? want het is al gezegt dat je je auto niet meer kan laten overspuiten om de politie kwijt te raken. misschien kan je dan zelf wel een kleur kiezen op de gta sa manier.

Als er een Pay 'n' Spray in komt, dan lijkt het mij toch beter dat je de kleuren zelf kan kiezen. :Y

Is ook logisch.

Link to comment
Delen op andere websites

Paar kleine details van teamxbox.com preview: http://previews.teamxbox.com/xbox-360/1707...eft-Auto-IV/p1/

- Er zullen WEL Pay 'n Sprays in het spel zijn, al zijn het er veel minder dan in vorige games en zitten ze erg verspreid

dit was het weer

is het ook al bekend wat de functie van de pay 'n spray zal zijn? want het is al gezegt dat je je auto niet meer kan laten overspuiten om de politie kwijt te raken. misschien kan je dan zelf wel een kleur kiezen op de gta sa manier.

nee, alleen wat ik in mn post heb gezet werd er jammer genoeg over gezegd. trouwens, ik las nog ff door in die preview en stond er dit weer :puh: :

"This is apparently the biggest city ever seen in a GTA, and while it’s not as large as the state of San Andreas, it’ll still take about an hour to drive across it."

niet echt dus als feit te noemen waarschijnlijk, maar meer als gok. een blad (weet niet meer welke) had ook al gezegd dat het van de ene kant naar de andere kant van liberty city minstens een uur duurt om er te komen.. lijkt me een beetje onwaarschijnlijk eigenlijk :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Paar kleine details van teamxbox.com preview: http://previews.teamxbox.com/xbox-360/1707...eft-Auto-IV/p1/

- Er zullen WEL Pay 'n Sprays in het spel zijn, al zijn het er veel minder dan in vorige games en zitten ze erg verspreid

dit was het weer

is het ook al bekend wat de functie van de pay 'n spray zal zijn? want het is al gezegt dat je je auto niet meer kan laten overspuiten om de politie kwijt te raken. misschien kan je dan zelf wel een kleur kiezen op de gta sa manier.

nee, alleen wat ik in mn post heb gezet werd er jammer genoeg over gezegd. trouwens, ik las nog ff door in die preview en stond er dit weer :puh: :

"This is apparently the biggest city ever seen in a GTA, and while it’s not as large as the state of San Andreas, it’ll still take about an hour to drive across it."

niet echt dus als feit te noemen waarschijnlijk, maar meer als gok. een blad (weet niet meer welke) had ook al gezegd dat het van de ene kant naar de andere kant van liberty city minstens een uur duurt om er te komen.. lijkt me een beetje onwaarschijnlijk eigenlijk :puh:

ja mij ook want als je in gta sa een beetje doorijd doe je er toch ook niet zo lang over. maarja in zoon binnenstad heb je natuurlijk al gauw verkeersproblemen.
Link to comment
Delen op andere websites

ze hadden ook bij Gta San Andreas gezegd dat als je helemaal naar de top van de berg wou het een half uur duurde of drie kwartier zoiets maar bij IV kan het best wel want het is natuurlijk veel drukker daar zo :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...