Jump to content

Reactietopic Feiten


Dutchy3010

Recommended Posts

tja, wel jammer dat er geen open landschap is, want het was wel leuk om een beetje rond te rijden daar,

en leuk met een politie achtervolging,

en zoals al eerder gezegd, door files zal je moeilijker ontsnappen.

vliegtuigen moeten eigenlijk wel, erg leuk om een beetje rond te gaan vliegen

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    65

  • Kai-ShockWave

    38

  • studio dewolf

    28

  • nationalist

    24

tja, wel jammer dat er geen open landschap is, want het was wel leuk om een beetje rond te rijden daar,

en leuk met een politie achtervolging,

en zoals al eerder gezegd, door files zal je moeilijker ontsnappen.

vliegtuigen moeten eigenlijk wel, erg leuk om een beetje rond te gaan vliegen

rockstar heeft al gezegd dat je van files en druk verkeer niet echt last zal hebben in gta 4. ze proberen de straten van liberty city er zo druk mogelijk uit te laten zien, zonder de gameplay aan te tasten en dat je dus wel zo snel mogelijk door de straten kan crossen en niet overal tegenaan botst. zou beetje lomp zijn in een spel als je om de haverklap in een file terecht komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Tsjah,...GTA IV zal gebruik maken van de R.A.G.E engine dus realistisch zal 'ie zéker zijn! 8)

ja table tennis ook :puh:

Maar R.A.G.E. zorgt er niet voor of het spel realistisch word, maar meer hoe mooi (realistisch) het eruit komt te zien. Dingen als Euphoria zorgen voor het verhoogde realisme, en de nieuwe manieren van wanted levels en missies doen e.d. realisme zit het vooral in de gameplay.

Link to comment
Delen op andere websites

Tsjah,...GTA IV zal gebruik maken van de R.A.G.E engine dus realistisch zal 'ie zéker zijn! 8)

ja table tennis ook :puh:

Maar R.A.G.E. zorgt er niet voor of het spel realistisch word, maar meer hoe mooi (realistisch) het eruit komt te zien. Dingen als Euphoria zorgen voor het verhoogde realisme, en de nieuwe manieren van wanted levels en missies doen e.d. realisme zit het vooral in de gameplay.

Kan je mij miss een nederlandse site geven over euphoria??

Link to comment
Delen op andere websites

Tsjah,...GTA IV zal gebruik maken van de R.A.G.E engine dus realistisch zal 'ie zéker zijn! 8)

ja table tennis ook :puh:

Maar R.A.G.E. zorgt er niet voor of het spel realistisch word, maar meer hoe mooi (realistisch) het eruit komt te zien. Dingen als Euphoria zorgen voor het verhoogde realisme, en de nieuwe manieren van wanted levels en missies doen e.d. realisme zit het vooral in de gameplay.

Kan je mij miss een nederlandse site geven over euphoria??

ik zou zo gauw geen nederlandse site weten over euphoria. maar je kan op youtube bijvoorbeeld op euphoria zoeken, dan vind je wat de gevolgen zijn van het toepassen van euphoria op de bewegingen/vallen enzv in simpele animatie filmpjes.

Link to comment
Delen op andere websites

er zijn wel geen vliegtuigen maar er zal wel een grote luchthaven zijn ! you never know e

dat er een groot vliegveld is betekent niet dat je toch wel in vliegtuigen kan vliegen.

gta 3 had ook een vliegveld, en daar kon je ook niet met vliegtuigen vliegen..behalve die gare dodo dan.

net als vice city die alleen een watervliegtuig had

Link to comment
Delen op andere websites

er zijn wel geen vliegtuigen maar er zal wel een grote luchthaven zijn ! you never know e

dat er een groot vliegveld is betekent niet dat je toch wel in vliegtuigen kan vliegen.

gta 3 had ook een vliegveld, en daar kon je ook niet met vliegtuigen vliegen..behalve die gare dodo dan.

net als vice city die alleen een watervliegtuig had

beter, gare vliegtuigen, dat haalt meteen ook een deel van het realisme weg. Dat je zo over een vliegveld loopt en dan de eerste de beste vliegtuig nakt en er een rondje mee gaat vliegen

wel tiefes dat ze het hebben uitgesteld tot 2008. maar aan de andere kant ook weer beter want ik hoef geen game waarvan de kantjes er af zijn gelopen. Liever wat langer wachten en dat het er beter uitziet, dan dat het er minder uitziet maar dat ik hem eerder heb

Bewerkt: door GICE
Link to comment
Delen op andere websites

Tsjah,...GTA IV zal gebruik maken van de R.A.G.E engine dus realistisch zal 'ie zéker zijn! 8)

ja table tennis ook :puh:

Maar R.A.G.E. zorgt er niet voor of het spel realistisch word, maar meer hoe mooi (realistisch) het eruit komt te zien. Dingen als Euphoria zorgen voor het verhoogde realisme, en de nieuwe manieren van wanted levels en missies doen e.d. realisme zit het vooral in de gameplay.

Kan je mij miss een nederlandse site geven over euphoria??

ik zou zo gauw geen nederlandse site weten over euphoria. maar je kan op youtube bijvoorbeeld op euphoria zoeken, dan vind je wat de gevolgen zijn van het toepassen van euphoria op de bewegingen/vallen enzv in simpele animatie filmpjes.

weet je dan miss een engels site over euphoria.?

ik zou ook graag een site over het R.A.G.E wille hebben.

op wikiGTA staat er bijna niks :duh:

aleen ditt!

De Rockstar Advanced Game Engine (Meestal afgekort tot RAGE) is een nieuwe engine van Rockstar Games zelf. Table Tennis is het eerste spel dat gebruik maakt van deze engine. GTA IV zal ook op RAGE draaien, en naar alle waarschijnlijkheid eventuele GTA's hierna ook

Link to comment
Delen op andere websites

Tsjah,...GTA IV zal gebruik maken van de R.A.G.E engine dus realistisch zal 'ie zéker zijn! 8)

ja table tennis ook :puh:

Maar R.A.G.E. zorgt er niet voor of het spel realistisch word, maar meer hoe mooi (realistisch) het eruit komt te zien. Dingen als Euphoria zorgen voor het verhoogde realisme, en de nieuwe manieren van wanted levels en missies doen e.d. realisme zit het vooral in de gameplay.

Kan je mij miss een nederlandse site geven over euphoria??

ik zou zo gauw geen nederlandse site weten over euphoria. maar je kan op youtube bijvoorbeeld op euphoria zoeken, dan vind je wat de gevolgen zijn van het toepassen van euphoria op de bewegingen/vallen enzv in simpele animatie filmpjes.

weet je dan miss een engels site over euphoria.?

ik zou ook graag een site over het R.A.G.E wille hebben.

op wikiGTA staat er bijna niks :duh:

aleen ditt!

De Rockstar Advanced Game Engine (Meestal afgekort tot RAGE) is een nieuwe engine van Rockstar Games zelf. Table Tennis is het eerste spel dat gebruik maakt van deze engine. GTA IV zal ook op RAGE draaien, en naar alle waarschijnlijkheid eventuele GTA's hierna ook

http://en.wikipedia.org/wiki/Euphoria_%28gaming_software%29

dat is over Euphoria. Maar over R.A.G.E. van Rockstar games weet ik geen site. (op wikipedia hebben ze het bij R.A.G.E. Reaper Adventure Game Engine :puh:) Zoveel is er denk ook niet te vertellen wat wij leken zullen begrijpen :puh: je kunt het gevolg ervan iig op de screenshots en de trailers zien. van euphoria kan je trouwens ook de gevolgen in de trailer zien, zoals Niko loopt, en hoe hij aan de helicopter hangt bijvoorbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Tsjah,...GTA IV zal gebruik maken van de R.A.G.E engine dus realistisch zal 'ie zéker zijn! 8)

ja table tennis ook :puh:

Maar R.A.G.E. zorgt er niet voor of het spel realistisch word, maar meer hoe mooi (realistisch) het eruit komt te zien. Dingen als Euphoria zorgen voor het verhoogde realisme, en de nieuwe manieren van wanted levels en missies doen e.d. realisme zit het vooral in de gameplay.

Kan je mij miss een nederlandse site geven over euphoria??

ik zou zo gauw geen nederlandse site weten over euphoria. maar je kan op youtube bijvoorbeeld op euphoria zoeken, dan vind je wat de gevolgen zijn van het toepassen van euphoria op de bewegingen/vallen enzv in simpele animatie filmpjes.

weet je dan miss een engels site over euphoria.?

ik zou ook graag een site over het R.A.G.E wille hebben.

op wikiGTA staat er bijna niks :duh:

aleen ditt!

De Rockstar Advanced Game Engine (Meestal afgekort tot RAGE) is een nieuwe engine van Rockstar Games zelf. Table Tennis is het eerste spel dat gebruik maakt van deze engine. GTA IV zal ook op RAGE draaien, en naar alle waarschijnlijkheid eventuele GTA's hierna ook

http://en.wikipedia.org/wiki/Euphoria_%28gaming_software%29

dat is over Euphoria. Maar over R.A.G.E. van Rockstar games weet ik geen site. (op wikipedia hebben ze het bij R.A.G.E. Reaper Adventure Game Engine :puh:) Zoveel is er denk ook niet te vertellen wat wij leken zullen begrijpen :puh: je kunt het gevolg ervan iig op de screenshots en de trailers zien. van euphoria kan je trouwens ook de gevolgen in de trailer zien, zoals Niko loopt, en hoe hij aan de helicopter hangt bijvoorbeeld.

Zo'n soort dingen kun je maken met Endorphin, gratis programma, maar euphoria zet je het in een spel ofzoiets..

http://www.naturalmotion.com/ele.htm

Link to comment
Delen op andere websites

er zijn wel geen vliegtuigen maar er zal wel een grote luchthaven zijn ! you never know e

de grote lucht haven zou ook vol kunnen zitten met helicopters ^_^

maar dat zal vast niet zo zijn.

maar het is ook saai als je op zo'n grote vliegveld staat en het is er helemaal leeg.

liever fake vliegtuigen ofso dan geen vliegtuigen.

Link to comment
Delen op andere websites

er zijn wel geen vliegtuigen maar er zal wel een grote luchthaven zijn ! you never know e

de grote lucht haven zou ook vol kunnen zitten met helicopters ^_^

maar dat zal vast niet zo zijn.

maar het is ook saai als je op zo'n grote vliegveld staat en het is er helemaal leeg.

liever fake vliegtuigen ofso dan geen vliegtuigen.

gta 3, gta vc, vol met vliegtuigen op het vliegveld. geen vliegtuigen die je kan besturen (op het watervliegtuigje van vc na) dus dat er een grote luchthaven in zit maakt dus geen reet uit voor het feit dat je niet met vliegtuigen kan vliegen in gta 4 :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...