Jump to content

Wat vind je van Paintballen?


sevaboy

Recommended Posts

Wat vind jij van Paintballen?

IK vind het echt goede sport,doe ik elke maand.

En is goed voor te mikken.

En welk terrein vind je goed?

Ik vind een bebost terrein goed+een huis om te dekken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    8

  • Fiegel5

    6

  • Ruwie

    6

  • sevaboy

    4

Top Posters In This Topic

Heb het nog maar één keer gedaan, en dat was outdoor. Was een stuk goed bebost, een stuk open en ook nog een fort. Ik vond dit de perfecte combinatie. Maar omdat ik het maar één keer heb gedaan kan ik het natuurlijk niet vergelijken met andere terreinen. En vind het een heel leuke hobby (een sport ga ik het niet noemen). En is tof om af en toe is met een paar vrienden te doen, maar meer dan dat moet voor mij ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel leuk, ik heb het 1 keer gedaan. Ik vind bos terrein leuk maar een soort nagemaakte stad lijkt me ook erg leuk. Ik kan wel goed mikken omdat ik in mijn vrije tijd vaak oefen met schieten met mijn luchtbuks. Snel mikken en schieten oefen ik vaak maar ook de tijd nemen om met een scope in 1 keer de roos eruit te schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is dat?
Voor dat soort vragen kun je uiteraard twee grote vrienden op het internet raadplegen. Mag ik je voorstellen aan Google en Wikipedia? Op Wikipedia is een complete pagina over paintball en daar staat denk ik wel alles wat je wilt weten over paintball: *KLIK*.

Overigens heb ik zelf nog nooit gepaintballed, maar het lijkt me wel geweldig om eens een keer te doen. Het gaat er ooit vast nog wel een keer van komen. Uiteraard is een gebied met bos en kleine huisjes om je te verschuilen dan erg mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is dat?
Voor dat soort vragen kun je uiteraard twee grote vrienden op het internet raadplegen. Mag ik je voorstellen aan Google en Wikipedia? Op Wikipedia is een complete pagina over paintball en daar staat denk ik wel alles wat je wilt weten over paintball: *KLIK*.

Overigens heb ik zelf nog nooit gepaintballed, maar het lijkt me wel geweldig om eens een keer te doen. Het gaat er ooit vast nog wel een keer van komen. Uiteraard is een gebied met bos en kleine huisjes om je te verschuilen dan erg mooi.

o dat dat vet zeer vooral in je ballen.

Link to comment
Delen op andere websites

Paintballen is hartstikke leuk, net zoals laser-schieten! :Y Ikzelf ben echt zo'n soort sluip/sniper type. Een mooi begroeid terrein is leuk, maar een terrein dat op een slagveld lijkt is pas écht vet. Met allemaal kapotte huizen, en uit ramen shieten enz. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Nooit gedaan.

Ik heb wel een keer met lasergeweren.

toen moesten we 10 tegen 10 mensen.

dat was een hele grote hangar.

daar stonden nep bomen en huizen.

en als je geraakt werd was je af

Link to comment
Delen op andere websites

Met die lasergeweren heb ik ook en keer gedaan, dat was echt dom. Je hoefte geeneens echt raak te schieten, het was net zo als bij een afstandsbediening, als je er een meter naast schiet telt het ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik ging paintballen was ik ook op mijn hand geschoten, wel met en handschoen aan maar dat maakte niks. Ik was zeg maar van de voorkant op het topje van mijn vinger geraakt en daardoor was mijn nagel kapot gegaan. Toen ik mijn handschoen een tijdje later uit deed kwam er allemaal bloed uit lopen. Als je zo bezig bent met opletten, bukken, dekking zoeken, schieten, enz. doet het niet zo'n pijn als je wordt geraakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...