Jump to content

Wat vind je van Paintballen?


sevaboy

Recommended Posts

Ik heb het ook nog nooit echt gedaan.

Maar het lijkt me echt super om te gaan paintballen, ik zou een aantal weken geleden nog met iemand die ik ken gaan paintballen.

Maar helaas die kon net op het laatste moment weer niet, dus toen ging ik maar zwemmen met een paar andere vrienden van mij.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    8

  • Fiegel5

    6

  • Ruwie

    6

  • sevaboy

    4

Top Posters In This Topic

Ik heb het ook nog nooit echt gedaan.

Maar het lijkt me echt super om te gaan paintballen, ik zou een aantal weken geleden nog met iemand die ik ken gaan paintballen.

Maar helaas die kon net op het laatste moment weer niet, dus toen ging ik maar zwemmen met een paar andere vrienden van mij.

zwemmen,,,paintballen toch een heel verschil of niet :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind paintballen erg leuk, vooral in een bebost gebied rondom een berg, maar helaas hebben wij die in Nederland niet. Ik heb al een aantal keer gepaintbalt pas nog in gelderland dat vond ik ook leuk, maar de leukste keer vond ik in Duitsland.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, mijn mening over Paintballen. Toen ik het voor het eerst deed (9 jaar volgens mij) kreeg ik meteen al blauwe plekken, maar nu ik wat ouder ben merk ik daar niet zoveel meer van :). Ik bedoel, meestal krijg je de eerste keren heel veel last, maar als je het vaker doet en ouder word, kan je er algauw tegen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, mijn mening over Paintballen. Toen ik het voor het eerst deed (9 jaar volgens mij) kreeg ik meteen al blauwe plekken, maar nu ik wat ouder ben merk ik daar niet zoveel meer van :). Ik bedoel, meestal krijg je de eerste keren heel veel last, maar als je het vaker doet en ouder word, kan je er algauw tegen :)

ja inderdaad is het vaak zo dat beginers als ze geraakt zijn dan al afhaken,nu ik zelf train ik ben du co trainer ik help de trainer moedig ik ze vaak aan.

want het is even doorbijten maar zoals steeldogg al zij,ooit voel je het niet meer.

en ook zoiets als het zeer doet hou je tranen niet in joch,iedereen die dit als sport doet heeft dit meegemaakt.

>>>juli denken weer daar komt die fiegel weer aan fiegelen met zijn gefiegel maar het kwam uit me hart<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...