Jump to content

Wat vind je van Paintballen?


sevaboy

Recommended Posts

Ik paintball zonder handschoenen,eerst doet dat veel pijn.

Maar dan kom je dat gewend,ze zeggen dat ik een goedje ben in paintballen.

Raken kunnen ze niet meer.Ik ben goed in de aanval en ook bij verdedigen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    8

  • Fiegel5

    6

  • Ruwie

    6

  • sevaboy

    4

Top Posters In This Topic

keb het een keer indoor gedaan, maar da wapen choot nie hard, deed nie een veel pijn toen ik er en op men vinger kreeg :N Ik was er trouwens ook niet goed in. Vooral door zon bril die de hele tijd besloeg :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil dit echt graag een keer doen maar bij mij in de omgeving kan het volgens mij niet. Ook zal ik het nooit van mijn ouders mogen, die hebben een hekel aan alles wat met wapens te maken heeft. Mij lijkt de beste omgeving een heuvelig terrein met middenin een verlaten huis van waaruit je kan schieten en dekking zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Ik wil dit echt graag een keer doen maar bij mij in de omgeving kan het volgens mij niet. Ook zal ik het nooit van mijn ouders mogen, die hebben een hekel aan alles wat met wapens te maken heeft. Mij lijkt de beste omgeving een heuvelig terrein met middenin een verlaten huis van waaruit je kan schieten en dekking zoeken.

En ook gevaarlijk,maar alles is gevaarlijk zonder beschermingsspullen,maar daar hou ik juist van!

Bewerkt: door sevaboy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Paintbal is gewoon geweldig. ^_^ Wij deden het een keer in 'Outdoor'. Leger pakken aan, en tegen mekaar. In een groot stuk bos. Dus je kon je maar raak verscholen... Dat was geweldig. :schater: Maar ik doe het niet echt vaak. Alleen met feestjes van vrienden.. of werk. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Ik heb het nog nooit gedaan al zou ik het graag is een keer willen proberen. Ik zou als terrein gewoon een dorp maken waar je in kan schuilen enzo!

dat hadden wij ook en met autos waar je in kan(geen anrader :D )

en goede sniper plekken en gafplaatsen bomen enzo en gewoon tonnen dat soort dingen gewoon echt een stadje!

Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijkt het vetste om gewoon een veldslag van de tweede wereld oorlog na te maken ofzo.. Met allemaal bunkers in een bos en loopgraven ;)

en ook dat je op sommige plekken tunnels hebt zodat je bijv. ineens achter je vijanden zit... ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil dit echt graag een keer doen maar bij mij in de omgeving kan het volgens mij niet. Ook zal ik het nooit van mijn ouders mogen, die hebben een hekel aan alles wat met wapens te maken heeft. Mij lijkt de beste omgeving een heuvelig terrein met middenin een verlaten huis van waaruit je kan schieten en dekking zoeken.

En ook gevaarlijk,maar alles is gevaarlijk zonder beschermingsspullen,maar daar hou ik juist van!

Paintball is niet gevaarlijk. :duh:

Je kunt hooguit iets breken door je te snel te laten vallen ofzo, van die balletjes krijg je niet veel meer dan een blauwe plek, tenzij je er één in je oog of mond ofzo krijgt maar je hebt zo'n masker. Ik weet niet wat jij gevaarlijk vindt maar dan vind ik voetbal ofzo een veel gevaarlijkere sport.

Link to comment
Delen op andere websites

Paintball is niet gevaarlijk. :duh:

Je kunt hooguit iets breken door je te snel te laten vallen ofzo, van die balletjes krijg je niet veel meer dan een blauwe plek, tenzij je er één in je oog of mond ofzo krijgt maar je hebt zo'n masker. Ik weet niet wat jij gevaarlijk vindt maar dan vind ik voetbal ofzo een veel gevaarlijkere sport.

Maar die blauwe plekken zijn wel zo groot als ik weet niet wat. Maarja echt gevaarlijk kan ik het niet noemen nee, het lijkt me wel vet om te doen.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...