Jump to content

Wat vind je van Paintballen?


sevaboy

Recommended Posts

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    8

  • Fiegel5

    6

  • Ruwie

    6

  • sevaboy

    4

Top Posters In This Topic

Ik vind paintballen echt vet, alleen het doet een klein beetje pijn als je zo'n balletje op harde plekken van je lichaam krijgt, zoals bijv. op je vingers.

Greetz,

Black Force

Bewerkt: door Black Force
Link to comment
Delen op andere websites

Paintballen is echt vet :tu:

In Amerika heb je er ook serieuze toernooien van enzo.. Dat zijn de echte professionals ;)

In Nederland mag je nog niet eens het wapen (wat je zelf gekocht hebt) mee naar huis nemen :N Het moet in de kluis blijven liggen..

Dat weet ik van een kennis van mij..

Die heeft een wapen gekocht van 5000 euro en mag het nooit mee naar huis nemen enzo..

Vind ik een beetje belachelijk.. Waarom zou je dan zoveel geld gaan uitgeven aan zoiets??

Link to comment
Delen op andere websites

Paintballen is echt vet :tu:

In Amerika heb je er ook serieuze toernooien van enzo.. Dat zijn de echte professionals ;)

In Nederland mag je nog niet eens het wapen (wat je zelf gekocht hebt) mee naar huis nemen :N Het moet in de kluis blijven liggen..

Dat weet ik van een kennis van mij..

Die heeft een wapen gekocht van 5000 euro en mag het nooit mee naar huis nemen enzo..

Vind ik een beetje belachelijk.. Waarom zou je dan zoveel geld gaan uitgeven aan zoiets??

best gek ik huur er eentje van de club en mag hem gewoon meenemen.

en ik doe ook aan boogschieten en zon boog kost ongeveer 12.000 euro en zonde is het niet hoor als je er maar wat mee doet :D

Link to comment
Delen op andere websites

Paintballen is echt vet :tu:

In Amerika heb je er ook serieuze toernooien van enzo.. Dat zijn de echte professionals ;)

In Nederland mag je nog niet eens het wapen (wat je zelf gekocht hebt) mee naar huis nemen :N Het moet in de kluis blijven liggen..

Dat weet ik van een kennis van mij..

Die heeft een wapen gekocht van 5000 euro en mag het nooit mee naar huis nemen enzo..

Vind ik een beetje belachelijk.. Waarom zou je dan zoveel geld gaan uitgeven aan zoiets??

best gek ik huur er eentje van de club en mag hem gewoon meenemen.

en ik doe ook aan boogschieten en zon boog kost ongeveer 12.000 euro en zonde is het niet hoor als je er maar wat mee doet :D

Raar dat jij dat wel mag? mijn vriend die mag die nooit meenemen en die is al op veel verschillende clubs geweest om wedstijden te spelen. en vaak duurde die wel 2 dagen ofzo en dan ging die tussendoor naar huis.. Maar als hij zijn wapen wilde poetsen of repareren ofzo moest hij dat op de club doen.. hij mocht die nooit meenemen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Huh? Raar, volgens mij mag dat van de wet gewoon hoor. Mag het van zijn club niet dan?

Bij de club zeiden ze juist dat het van de wet niet mocht.. Omdat het nog steeds als een wapen geldde, en wapens mocht je niet zonder vergunning in huis hebben.. ;)

Vind het ook maar wazig...

Link to comment
Delen op andere websites

Een luchtbuks mag je ook zonder vergunning in huis hebben, volgens mij moet die club maar eens even goed gaan informeren naar de wet.

Ja inderdaad :Y Of ze zijn bang dat als je het gehuurd hebt dat je het wapen doorverkoopt ofzo...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...