LBG Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Ik ben wel een keer geraakt op mijn hand toen het echt koud was buiten, dan doet het extra veel pijn. Precies op m'n knokkel. Reageren
Black Force Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 (bewerkt) Ik vind paintballen echt vet, alleen het doet een klein beetje pijn als je zo'n balletje op harde plekken van je lichaam krijgt, zoals bijv. op je vingers. Greetz, Black Force Bewerkt: 26 oktober 2007 door Black Force Reageren
LBG Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 De zijkant van je knie vind ik ook echt een rotplekje om geraakt te worden. Reageren
Ruwie Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Paintballen is echt vet In Amerika heb je er ook serieuze toernooien van enzo.. Dat zijn de echte professionals In Nederland mag je nog niet eens het wapen (wat je zelf gekocht hebt) mee naar huis nemen Het moet in de kluis blijven liggen.. Dat weet ik van een kennis van mij.. Die heeft een wapen gekocht van 5000 euro en mag het nooit mee naar huis nemen enzo.. Vind ik een beetje belachelijk.. Waarom zou je dan zoveel geld gaan uitgeven aan zoiets?? Reageren
Wanted Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Paintballen is vet!! Ik heb het vorig jaar een keer gedaan met een Buitenschoolse Activitieit. Ik heb me er voor dit jaar ook voor op gegeven. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Paintballen is echt vet In Amerika heb je er ook serieuze toernooien van enzo.. Dat zijn de echte professionals In Nederland mag je nog niet eens het wapen (wat je zelf gekocht hebt) mee naar huis nemen Het moet in de kluis blijven liggen.. Dat weet ik van een kennis van mij.. Die heeft een wapen gekocht van 5000 euro en mag het nooit mee naar huis nemen enzo.. Vind ik een beetje belachelijk.. Waarom zou je dan zoveel geld gaan uitgeven aan zoiets?? best gek ik huur er eentje van de club en mag hem gewoon meenemen. en ik doe ook aan boogschieten en zon boog kost ongeveer 12.000 euro en zonde is het niet hoor als je er maar wat mee doet Reageren
Ruwie Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Paintballen is echt vet In Amerika heb je er ook serieuze toernooien van enzo.. Dat zijn de echte professionals In Nederland mag je nog niet eens het wapen (wat je zelf gekocht hebt) mee naar huis nemen Het moet in de kluis blijven liggen.. Dat weet ik van een kennis van mij.. Die heeft een wapen gekocht van 5000 euro en mag het nooit mee naar huis nemen enzo.. Vind ik een beetje belachelijk.. Waarom zou je dan zoveel geld gaan uitgeven aan zoiets?? best gek ik huur er eentje van de club en mag hem gewoon meenemen. en ik doe ook aan boogschieten en zon boog kost ongeveer 12.000 euro en zonde is het niet hoor als je er maar wat mee doet Raar dat jij dat wel mag? mijn vriend die mag die nooit meenemen en die is al op veel verschillende clubs geweest om wedstijden te spelen. en vaak duurde die wel 2 dagen ofzo en dan ging die tussendoor naar huis.. Maar als hij zijn wapen wilde poetsen of repareren ofzo moest hij dat op de club doen.. hij mocht die nooit meenemen Reageren
LBG Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Huh? Raar, volgens mij mag dat van de wet gewoon hoor. Mag het van zijn club niet dan? Reageren
Ruwie Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Huh? Raar, volgens mij mag dat van de wet gewoon hoor. Mag het van zijn club niet dan? Bij de club zeiden ze juist dat het van de wet niet mocht.. Omdat het nog steeds als een wapen geldde, en wapens mocht je niet zonder vergunning in huis hebben.. Vind het ook maar wazig... Reageren
LBG Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Een luchtbuks mag je ook zonder vergunning in huis hebben, volgens mij moet die club maar eens even goed gaan informeren naar de wet. Reageren
Ruwie Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Een luchtbuks mag je ook zonder vergunning in huis hebben, volgens mij moet die club maar eens even goed gaan informeren naar de wet. Ja inderdaad Of ze zijn bang dat als je het gehuurd hebt dat je het wapen doorverkoopt ofzo... Reageren
Mister.X Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Ik heb het nooit gedaan. Ik zou het wel eens willen doen. Lijkt me pijnlijk. Laserschieten heb ik wel gedaan. Dat is wel leuk. Speel je tegen die 40+ en je wint. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Paintballen is een leuke sport, maar je krijgt er wel veel blauwe plekken van. Ik heb het ook een paar keer gedaan met vrienden en ik bleef een weekje met grote blauwe plekken Reageren
Mr.Umberto Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Een erg leuke sport om te doen, het kan ook heel pijn doen als je in je kruis word geschoten . Reageren
kuys Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Ik heb et nog nooit gedaan, ben wel van plan het te doen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.