Jump to content

Call of Duty 4: Modern Warfare


-Niels-

Recommended Posts

de enige mensen die noob zijn, zijn de mensen die zeuren dat ze gekilled worden door een persoon, en er niet tegen kunnen en gewoon zeuren dat het een 'oneerlijke' dood was.

Weetje, dat heeft iedereen. Ik heb ook wel eens dat ik geen stap kan zetten zonder gekilled te worden. En ja, dan vloek ik ook even. Ik heb het eigenlijk al een flinke tijd niet meer gespeeld. Ben nu level 51, eerste prestige. Maar ik heb in mijn hoofd zitten dat als MW2 uitkomt dat dan niemand het meer speelt. Dus durf ik niet echt verder te spelen. Het is nu ook best wel uitgemolken, iedereen glitcht..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 700
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Djmaddox

    42

  • lexus123

    37

  • TomHagen

    35

  • DenkaanHenk

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

de enige mensen die noob zijn, zijn de mensen die zeuren dat ze gekilled worden door een persoon, en er niet tegen kunnen en gewoon zeuren dat het een 'oneerlijke' dood was.

Weetje, dat heeft iedereen. Ik heb ook wel eens dat ik geen stap kan zetten zonder gekilled te worden. En ja, dan vloek ik ook even. Ik heb het eigenlijk al een flinke tijd niet meer gespeeld. Ben nu level 51, eerste prestige. Maar ik heb in mijn hoofd zitten dat als MW2 uitkomt dat dan niemand het meer speelt. Dus durf ik niet echt verder te spelen. Het is nu ook best wel uitgemolken, iedereen glitcht..

nou... speel maar is search and destroy...

het is leuk veel exp en niemand glitcht omdat er amper tijd is en dat maak het wel weer een beetj goed

Bewerkt: door stefan321
Link to comment
Delen op andere websites

Men gaat hier zeker ook Modern Warfare 2 kopen? Lol, alle andere Decembergames zijn verzet omdat ze het niet tegen die polygonenbom willen opnemen :7. Ik lach me suf :schater: .

Hij draait maar op 600p dus dat is nog niet eens in HD kwaliteit dus zo grote polygonenbom is het ook weer niet.

Link to comment
Delen op andere websites

hahahaha jullie zuerenm zo te erg over dat het met een grenadelauncer te makkelijk is maar boeiend :D

je mikt je schiet en je hebt een kill. dat is toch grappig

ik vind het overdreven dat jullie dan zeggen dat het te makkelijk is

ik game voor de ontspanning en niet om zo moeilijk mogelijke uitdaging aan te gaan

als ik een uitdaging wil ga ik wel buiten moeilijke voetbaltrucjes leren

niet een slecht wapen pakken met call of duty 4 omdat het dan extra moeilijk is want ik vind dat je dan echt dom bent.

Link to comment
Delen op andere websites

waarom is een P90 noob, hij is fucking stabiel, schiet snel, richt goed, zelfs een focking blinde kan daarmee killen, daarom is het een noobgun, omdat alle guns verder een stuk 'minder' reageren.

en als iedereen p90 gaan gebruiken, kom ik alsnog met me ak47, en hoop ik dat ik die noobs kill, en ik heb vaker p90 noobs gekilld met me focking beretta M9 handpistool, en dat is lekker puh voor die homo's.

waarom is grenade launcher noob, omdat je gewoon niet kan schieten met kogels, en daarom maar in het rond gaat schieten met granaten.

sprayers zijn ook noob, soms doe ik het ook omdat het een 'hotspot' is of daar eerder ben gekillt, en dan is het niet 3 magazijnen, maar bij wijze van spreken 10 kogels, maar met zijn 'stand gun' op alles gaan schieten is noob.

last stand is ook noob, je ligt, daardoor zien en/of raken ze je gemoeilijker, en omdat je geen reactievermogen hebt, ga je maar last stand gebruiken omdat je anders niet aan je kills komt.

martyrdom is ook noob, je word doodgeschoten, en dropt daarom maar een grenade op hoop dat je de killer vermoord en zo aan je kills komt.

Link to comment
Delen op andere websites

waarom is een P90 noob, hij is fucking stabiel, schiet snel, richt goed, zelfs een focking blinde kan daarmee killen, daarom is het een noobgun, omdat alle guns verder een stuk 'minder' reageren.

en als iedereen p90 gaan gebruiken, kom ik alsnog met me ak47, en hoop ik dat ik die noobs kill, en ik heb vaker p90 noobs gekilld met me focking beretta M9 handpistool, en dat is lekker puh voor die homo's.

waarom is grenade launcher noob, omdat je gewoon niet kan schieten met kogels, en daarom maar in het rond gaat schieten met granaten.

sprayers zijn ook noob, soms doe ik het ook omdat het een 'hotspot' is of daar eerder ben gekillt, en dan is het niet 3 magazijnen, maar bij wijze van spreken 10 kogels, maar met zijn 'stand gun' op alles gaan schieten is noob.

last stand is ook noob, je ligt, daardoor zien en/of raken ze je gemoeilijker, en omdat je geen reactievermogen hebt, ga je maar last stand gebruiken omdat je anders niet aan je kills komt.

martyrdom is ook noob, je word doodgeschoten, en dropt daarom maar een grenade op hoop dat je de killer vermoord en zo aan je kills komt.

Kan je een beetje op je taalgebruik letten? Er zijn hier meer mensen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou eens kunnen beginnen met ABN te typen, en eens gaan kijken naar je woordkeuze die je op een openbaar forum gebruikt...

waarom is een P90 noob, hij is fucking stabiel, schiet snel, richt goed, zelfs een focking blinde kan daarmee killen, daarom is het een noobgun, omdat alle guns verder een stuk 'minder' reageren.

en als iedereen p90 gaan gebruiken, kom ik alsnog met me ak47, en hoop ik dat ik die noobs kill, en ik heb vaker p90 noobs gekilld met me focking beretta M9 handpistool, en dat is lekker puh voor die homo's.

Nee, het is niet 'noob'. Sterker nog, P90 is een gewoon een wapen net als M4 e.d. Het is wat stabieler inderdaad, maar wat is je probleem? Dat anderen hem wel hebben en jij niet? Ze zetten een wapen niet voor niks in een spel. Om het even wat toe te lichten, ze zetten het erin om te gebruiken. Heb je dat? Mooi...

Hmm, trouwens. Misschien ben ik wel homo geworden omdat ik met P90 schiet. Nu weet ik het! Fijn dat je hebt mee gedacht naar de oplossing..

waarom is grenade launcher noob, omdat je gewoon niet kan schieten met kogels, en daarom maar in het rond gaat schieten met granaten.

Haha, je benoemd nu je eigen klasse natuurlijk. Mwah, je gebruikt hem als je een helicopter neer wil halen en als iemand op verre afstand tegen je bezig is. En ja, ik gebruik hem ook wel eens. Want wat is nou makkelijker als dat? Juist, niet veel..

sprayers zijn ook noob, soms doe ik het ook omdat het een 'hotspot' is of daar eerder ben gekillt, en dan is het niet 3 magazijnen, maar bij wijze van spreken 10 kogels, maar met zijn 'stand gun' op alles gaan schieten is noob.

Heerlijk, al zeg ik het zelf. Gewoon even naar de HQ lopen met je RPD en daar even lekker alles doodschieten. Dit is eigenlijk precies hetzelfde verhaaltje als met de P90. Het zit erin, wat er in zit moet je eruit halen. Hoe je dat doet is helemaal je eigen zorg. Dat is het leukste aan online spelen, iedereen speelt in een eigen stijl. De ene sneakt, en de andere ramt overal op met een RPD. Kan je daar niet tegen, ga je lekker Dora kijken...

last stand is ook noob, je ligt, daardoor zien en/of raken ze je gemoeilijker, en omdat je geen reactievermogen hebt, ga je maar last stand gebruiken omdat je anders niet aan je kills komt.

Perks zijn niet noob, sterker nog. Ze moeten het je makkelijker maken, hetzelfde geld voor 'last stand' is erin gezet om je belager nog eens een koekje van eigen deeg te geven. Kan je daar niet tegen, dan zal een echte supergoede speler als jij headshots moeten maken. Maar dat is vast geen probleem voor je, toch?

martyrdom is ook noob, je word doodgeschoten, en dropt daarom maar een grenade op hoop dat je de killer vermoord en zo aan je kills komt.

Echt hoe je dat zegt he, gewoon om van onder je tafel te liggen. Ja, zo kom je aan kills. Net zoals door een P90 te gebruiken. En je komt ook aan kills door een rocket te gebruiken en te sprayen met een RPD. Je hebt hem helemaal door. Ik zal je wat vertellen kerel, het zal nooit veranderen. Dat is online spelen...

@Sjoelie, Jugernaut. Jep, das wel noob :7 .

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

FerryN gebruikt altijd die stopping power en extra leven perk :7

Owja, wel eens met mij gespeeld?

Dit zijn mijn 'kits':

cod4kits.png

Dus kom niet bullshit praten over stopping power en extra leven perk.

En ja, je kunt er wel alles uit halen wat erin zit, maar ik neem aan dat als jij een map de heletijd door een rpd op een dakkie doodgeschoten word, ook denkt, val kapot.

Zoiets had ik laats in Downpour, die gast had zat kills daardoor gekregen door dat noob gedeuns.

Daarnaast, P90 is in de meeste fronten toch echt wel beter dan de meeste wapens, qua kogels, stabiliteit en vuursnelheid en herladen,

Hoeveel wapens hebben even veel kogels, ja, de rpd en die meuk, die hebben er 200(dacht ik), maar die zijn bij het staan niet echt geweldig en herladen duurt uren.

Welk wapen is even stabiel, ook zeer weinig.

en dan de vuursnelheid, die is ook snel en samen met die stabiliteit, is dat gewoon een groot verschil tegenover een AK of M4 etc.

En omdat de P90 gewoon ontzettend veel 'meer' is, is het gewoon niet gewaardeerd in een HC gevecht, want ik ben lang niet de enige met deze mening over deze gun.

En ik benoem me eigen klas? ik gebruik niets een een nade launcher :7

Enigste wat ik gebruik, zijn de gewone granaten, maar die gooi ik ook niet overal neer, en ook niet bij spawnplekken waar hij vaker wel gebruikt worden.

Hij word sowieso niet op iedere server toegelaten.

En tja, juggernaut, je moet eruit halen, wat erin zegt, je zegt het zelf ^_^

Owja, campen en spawnkilling of spawncampen is ook kut.

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom denken jullie dat er ProMod is? Juist, om alle noob dingen uit cod4 te halen waaronder martyrdom en p90 en daarom word ProMod ook zo veel gespeeld, omdat zo veel mensen geirriteert zijn van die mensen die denken goed te zijn met hun 3x frag martyrdom en double tap p90.

Link to comment
Delen op andere websites

hahahahahaa nou dan gaan jullie toch lekker slechtere wapens pakken en slechtere perks pakken omdatr je dan het gevoel hebt dat je echt goed bent en dat je geen noob wil zijn :D

ik heb gewoon lekker de p90 en martydrome en ik heb er schijt aan als mensen mij een noob noemen

ik moet dan bijna altijd lachen want ik weet dan dat ze boos zijn omdat ze ge killt worden

maar mij maakt niks uit want mensen die het woord noob gebruiken zijn van die mense die bijna de hele dag achter hun computertje zitten en zich goed voelen door goed te worden met een computerspel

hahahaha ga op een sport ofzo ga kickboksen ofzo :D

Link to comment
Delen op andere websites

hahahahahaa nou dan gaan jullie toch lekker slechtere wapens pakken en slechtere perks pakken omdatr je dan het gevoel hebt dat je echt goed bent en dat je geen noob wil zijn :D

ik heb gewoon lekker de p90 en martydrome en ik heb er schijt aan als mensen mij een noob noemen

ik moet dan bijna altijd lachen want ik weet dan dat ze boos zijn omdat ze ge killt worden

maar mij maakt niks uit want mensen die het woord noob gebruiken zijn van die mense die bijna de hele dag achter hun computertje zitten en zich goed voelen door goed te worden met een computerspel

hahahaha ga op een sport ofzo ga kickboksen ofzo :D

Of het grappigere, jij denkt dat je goed bent, maar je zuigt hard :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

hahahahahaa nou dan gaan jullie toch lekker slechtere wapens pakken en slechtere perks pakken omdatr je dan het gevoel hebt dat je echt goed bent en dat je geen noob wil zijn :D

ik heb gewoon lekker de p90 en martydrome en ik heb er schijt aan als mensen mij een noob noemen

ik moet dan bijna altijd lachen want ik weet dan dat ze boos zijn omdat ze ge killt worden

maar mij maakt niks uit want mensen die het woord noob gebruiken zijn van die mense die bijna de hele dag achter hun computertje zitten en zich goed voelen door goed te worden met een computerspel

hahahaha ga op een sport ofzo ga kickboksen ofzo :D

Of het grappigere, jij denkt dat je goed bent, maar je zuigt hard :schater:

Idd, jij neemt gewoon niet die "slechtere wapens en perks" omdat je zuigt daarmee. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...