DenkaanHenk Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 cod4 was echt slecht in multyplayer zal WaW ook zijn Slecht weet ik niet, maar het is in ieder geval wel anders. In Call of Duty 1 online kun je bijvoorbeeld kiezen dat je een Amerikaan of Duitser ben, dus niet dat je zomaar eentje bent. Want ik ben altijd in Call of Duty 4 online de terrorist en ik wil altijd de Amerikaan zijn, gelukkig kan je in Call of Duty 1 online kiezen dat je een Amerikaan bent. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Gelukkig dat dat er niet meer in zit anders.. Ik weet nog goed dat ik vaak met één andere aan de Duitse zijde stond bij Call of Duty 3, tegenover iets van 12 Amerikanen. En wat de fok maakt het uit of je OpFor, Spetsnaz, USMC of SAS bent? Ze kunnen allemaal alle wapens gebruiken, dus ik zie niet echt in wat het uitmaakt. 't Zijn overigens ook geen terroristen. Bij vorige kon je een favoriet wapen hebben, vandaar dat je vaak kon kiezen, maar dat hoeft in deeltje vier niet. En Call of Duty 4 slecht online? Sorry, ik lag even in een deuk.. ^^ Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 De Amerikanen en de Britten zien er gewoon veel vetter uit dan die stomme terroristen. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 De Amerikanen en de Britten zien er gewoon veel vetter uit dan die stomme terroristen. Boeiend.. 't Is geen modeshow. ^^ Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Vetter zei ik, niet mooier. De Amerikanen en de Britten hebben vele vettere pakken, vraag maar aan Rene-GTA. Die vind dat namelijk ook ASPHALT. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 nee maar de multyplayer is echt unbalanced een noob[/font] kan nog makkelijk op de eerste plaats komen in call of duty united offensive moest je er wel wat voor doen en dat was gewoon lol lekker met tanks rijden of met jeeps racen en tegenwoordig zie je heel veel mensen terug gaan naar united offensive of cod1 er komen elke dag meer servers bij. see you on the battlefield. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Ik heb Call of Duty United Offensive ook, het is een erg vet spel. Alleen een beetje weinig missies, maar de missies zijn dan wel erg vet. Reageren
.Antonio Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Even een vraagje, wie heeft CoD4 allemaal online op de Xbox? Ik heet Siil3nCe dus voeg me maar toe :blink: Ik heb nog een vraag... Wat is beter, in prestiges gaan of niet? Ik zit zelf nu in de 9e prestige en heb net m'n golden dragunov gehaald, maar ik heb geen spijt ervan dat ik in prestige zit! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Hoe join je een clan??? Reageren
ikt Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Hoe join je een clan??? Door aan de leiders van de desbetreffende clan te vragen of je erin mag. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Hoe join je een clan??? Door aan de leiders van de desbetreffende clan te vragen of je erin mag. Maar waar kan je zien waar alle clans zijn Reageren
Silverbyte Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 (bewerkt) Hoe join je een clan??? Door aan de leiders van de desbetreffende clan te vragen of je erin mag. Maar waar kan je zien waar alle clans zijn Clans beschikken meestal over een eigen website, waar je allerlei informatie over de betreffende clan vindt, en waar je je vaak ook aan kunt melden. Mocht je je dus willen aanmelden bij een clan, informeer dan bij een van de clanleaders of ze een website hebben. Bewerkt: 30 september 2008 door Silverbyte Reageren
Im_SiK Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Ik zou het geen Terrorist noemen hoor zijn ook maar mensen . Ik speel het liefst met OpFor/Spetznaz mooiere klere dan die SaS en USMC/Marines Mja ik speel CoD4 niet, maar ik GLITCH cod4 in elke map lol . achja what ever Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Killstreak van 15 kan ik niet achterwege laten . Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Zo, ik denk dat jij heel goed ben. Ik heb Call of Duty 4 Modern Warfare Online lang niet meer gedaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.