Jump to content

Call of Duty 4: Modern Warfare

Recommended Posts

Geplaatst:

cod4 was echt slecht in multyplayer zal WaW ook zijn

Slecht weet ik niet, maar het is in ieder geval wel anders. In Call of Duty 1 online kun je bijvoorbeeld kiezen dat je een Amerikaan of Duitser ben, dus niet dat je zomaar eentje bent. Want ik ben altijd in Call of Duty 4 online de terrorist en ik wil altijd de Amerikaan zijn, gelukkig kan je in Call of Duty 1 online kiezen dat je een Amerikaan bent. :)

• Reacties 700
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Djmaddox

42

• lexus123

37

• TomHagen

35

• DenkaanHenk

27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Gelukkig dat dat er niet meer in zit anders.. Ik weet nog goed dat ik vaak met één andere aan de Duitse zijde stond bij Call of Duty 3, tegenover iets van 12 Amerikanen. En wat de fok maakt het uit of je OpFor, Spetsnaz, USMC of SAS bent? Ze kunnen allemaal alle wapens gebruiken, dus ik zie niet echt in wat het uitmaakt. 't Zijn overigens ook geen terroristen. Bij vorige kon je een favoriet wapen hebben, vandaar dat je vaak kon kiezen, maar dat hoeft in deeltje vier niet. En Call of Duty 4 slecht online? :cab:

Sorry, ik lag even in een deuk.. ^^

Geplaatst:

Vetter zei ik, niet mooier. :7 De Amerikanen en de Britten hebben vele vettere pakken, vraag maar aan Rene-GTA. Die vind dat namelijk ook ASPHALT. ^_^

Geplaatst:

nee maar de multyplayer is echt unbalanced een noob[/font] kan nog makkelijk op de eerste plaats komen

in call of duty united offensive moest je er wel wat voor doen en dat was gewoon lol lekker met tanks rijden of met jeeps racen en tegenwoordig zie je heel veel mensen terug gaan naar united offensive of cod1 er komen elke dag meer servers bij.

see you on the battlefield.

Geplaatst:

Ik heb Call of Duty United Offensive ook, het is een erg vet spel. Alleen een beetje weinig missies, maar de missies zijn dan wel erg vet.

Geplaatst:

Even een vraagje, wie heeft CoD4 allemaal online op de Xbox? Ik heet Siil3nCe dus voeg me maar toe :blink:

Ik heb nog een vraag... Wat is beter, in prestiges gaan of niet? Ik zit zelf nu in de 9e prestige en heb net m'n golden dragunov gehaald, maar ik heb geen spijt ervan dat ik in prestige zit!

Geplaatst:
Hoe join je een clan??? :?

Door aan de leiders van de desbetreffende clan te vragen of je erin mag. :)

Maar waar kan je zien waar alle clans zijn :?

Geplaatst: (bewerkt)
Hoe join je een clan??? :?

Door aan de leiders van de desbetreffende clan te vragen of je erin mag. :)

Maar waar kan je zien waar alle clans zijn :?

Clans beschikken meestal over een eigen website, waar je allerlei informatie over de betreffende clan vindt, en waar je je vaak ook aan kunt melden.

Mocht je je dus willen aanmelden bij een clan, informeer dan bij een van de clanleaders of ze een website hebben. ;)

Bewerkt: door Silverbyte
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Ik zou het geen Terrorist noemen hoor zijn ook maar mensen :puh:.

Ik speel het liefst met OpFor/Spetznaz mooiere klere dan die SaS en USMC/Marines

Mja ik speel CoD4 niet,

maar ik GLITCH cod4 in elke map lol :puh:.

achja what ever

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...