Jump to content

Call of Duty 4: Modern Warfare

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb vandaag COD4 op de PS3 gespeeld en in meer dan 1 uur heb ik geen enkele hacker meer gezien, ook al is er (nog) geen patch uitgekomen. Heeft iemand van jullie nog last van hackers, of is het probleem opgelost? :)

• Reacties 700
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Djmaddox

42

• lexus123

37

• TomHagen

35

• DenkaanHenk

27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ik heb vandaag COD4 op de PS3 gespeeld en in meer dan 1 uur heb ik geen enkele hacker meer gezien, ook al is er (nog) geen patch uitgekomen. Heeft iemand van jullie nog last van hackers, of is het probleem opgelost? :)

Ik heb nooit veel last van hackers op de PS3.

Leuk nieuws kijk.

wat vinden jullie.

Geplaatst:

Ik heb nooit veel last van hackers op de PS3.

Leuk nieuws kijk.

wat vinden jullie.

de besturing lijkt me op zich nogal chaotisch :7

Geplaatst:

Wat voor hackers zijn er meestal dan? Ik kan me wel die gekleurde namen herrineren, maar die verboden geworden. (Of waren het al)

Geplaatst:
Heb vanmiddag weer even CoD4 gespeeld op de PS3, sinds een week. Het viel me op dat ik een aantal keer spelers zag zweven, ze vliegen dan van links naar rechts, van voren naar achter, van boven naar beneden en andersom, zowel boven als onder de grond. Je kan ze dan niet schieten, en zij jou ook niet, maar ze kunnen wel heel snel naar de andere kant van het level bewegen, voordat ze neer ploffen (dan is het dus weer gewoon).

Daarvoor nog nooit eerder gezien, en vanmiddag verschillende keren. Iemand bekend met dit verschijnsel?

Edit: lijkt erop dat mensen massaal zijn gaan hacken, kiek maar op internet. :-( Hopelijk wordt het snel gepatched.

Wow, op de PS3!? Cool! Hier op de Xbox geen last van hackers :puh:

YouTube staat vol met rapid fire mods voor de X360. :7

Ik heb nog nooit hackers gezien hoor, en ik speel al een tijdje.

Die zie je ook niet :7

Dit is namelijk een mod aan je controller, zodat single shot wapens zoals de G3 of handpistool etc. gewoon als een automatische geweer kunnen schieten, en aangezien dit hardware matig is, is het niet te detecteren voor zover ik weet.

Geplaatst: (bewerkt)

Waar zijn ze mee bezig, beter dat ze tijd steken in een MW op de PSP in plaats van de DS en de Wii. Wat ik moet ik me daarbij voorstellen. Ik moet niet zeggen dat de besturing van de Wii en de DS mij bevalt :7 .

Bewerkt: door Fiegel5
Geplaatst:

Modded Controller kun je zeker herkennen, in de game zelf. Je kunt het natuurlijk niet zeker weten maar als je iemand met een handpistool ziet schieten alsof hij een machinegeweer in zijn handen heeft, dan kun je eigenlijk al een conclusie trekken.

Dat soort volk kom ik vaak genoeg tegen bij Call of Duty 4 en 5, maar ik doe gewoon Avoid Player Review zodat ik niet meer met die mensen in een lobby zit, en dan is het probleem opgelost. :)

Geplaatst:
Modded Controller kun je zeker herkennen, in de game zelf. Je kunt het natuurlijk niet zeker weten maar als je iemand met een handpistool ziet schieten alsof hij een machinegeweer in zijn handen heeft, dan kun je eigenlijk al een conclusie trekken.

Dat soort volk kom ik vaak genoeg tegen bij Call of Duty 4 en 5, maar ik doe gewoon Avoid Player Review zodat ik niet meer met die mensen in een lobby zit, en dan is het probleem opgelost. :)

Dat heb ik nog nooit gezien. Als je maar snel genoeg op je knopje ramt, ziet het er trouwens ook wel een beetje als een machinegeweer uit. :7 Ik ken alleen de hack waarbij de spelers kunnen vliegen, van rechts naar links, van voren naar achter en van boven naar beneden. Door alles heen. Ze kunnen dan niet schieten, maar ook niet dood. Dus ze vliegen dan meestal op gebouwen waar je normaal niet kan komen.

Geplaatst:

Ja ok, maar iemand die een rapid fire mod gebruikt, en iemand die rond vliegt, en iemand die godmode en eentje die wallhack gebruikt kun je de rapid fire het minst snel herkennen.

Daarnaast, al die dingen zijn lame, alleen leuk als je soms mensen wilt pesten.

Best wel gek, eens deed ik voor de fun een aimbot aan, en schoot soms zo ventjes dood enzo, maar opeens was iedereen aan het aimbotten, dus iedereen heeft die dingen geactiveerd, maar niet aanstaan of later pas. :7

Geplaatst:

Dat heb ik nog nooit gezien. Als je maar snel genoeg op je knopje ramt, ziet het er trouwens ook wel een beetje als een machinegeweer uit. :7 Ik ken alleen de hack waarbij de spelers kunnen vliegen, van rechts naar links, van voren naar achter en van boven naar beneden. Door alles heen. Ze kunnen dan niet schieten, maar ook niet dood. Dus ze vliegen dan meestal op gebouwen waar je normaal niet kan komen.

Die hack is dus vrij nutteloos.

Ik heb mijn Xbox (draad) controller een keer proberen te modden, maar dat ging fout. Ik deed alles hetzelfde zoals op internet beschreven stond (dus een aantal draadjes solderen op de printplaat). Maar inplaatsvan snel schieten, schoot het maar 2/3 keer, keek m'n poppetje naar de grond en liep het naar achter ^_^

Geplaatst:

da's gewoon net zoals -devmode aanzetten op je server

• 2 weken later...
Geplaatst:

hey ff tussendoor: hebben jullie niet last van glichers??

bvb :backlot enc crossfire

dat ze ondergronds gaan enz. heel irritant

Geplaatst:
hey ff tussendoor: hebben jullie niet last van glichers??

bvb :backlot enc crossfire

dat ze ondergronds gaan enz. heel irritant

Ik glitch in zowat elke map en ik ken elke glitch uit het spel. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...