Djmaddox Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 @djmadboxDjmaddox,glichGlitch ijjij nou ook online ofnietof niet?? Ja, ik glitch wel eens online als het een morepeopleglitch is. Maar ik campglitch niet. Reageren
stefan321 Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 lol das mij manier van type laat me:P en ... is er toevallig een manier om die glitchers te killen of niet Reageren
Djmaddox Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 lol das mij manier van type laat me:P en ... is er toevallig een manier om die glitchers te killen of niet Nou, het doel van de multiplayer is mensen killen, dus misschien is het slim als je ze afschiet? Reageren
stefan321 Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 lol das mij manier van type laat me:P en ... is er toevallig een manier om die glitchers te killen of niet Nou, het doel van de multiplayer is mensen killen, dus misschien is het slim als je ze afschiet? je meent het maar ik bedoel hoe krijg ik ze dood als ze ondergronds zitte ofzow Reageren
Djmaddox Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 (bewerkt) Niet, of je moet met geluk een nade onder de grond tossen. Of gewoon wachten tot ze zichzelf doden omdat ze geen ammo meer hebben. Bewerkt: 29 augustus 2009 door Djmaddox Reageren
.inferno. Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 ik heb deze ook echt een heel vet spel ik denk de beste spel die ik heb vooral de p90 vind ik erg cool haha echt mooi hoe snel die schiet Reageren
.Stan Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Vandaag komt er een patch voor de PS3 tegen hackers en glitchers. Reageren
stefan321 Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 ik heb deze ook echt een heel vet spel ik denk de beste spel die ik heb vooral de p90 vind ik erg cool haha echt mooi hoe snel die schiet vind je dat al cool gebruik hem dan is met de perk double tap als ik het goed heb Reageren
Djmaddox Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 P90 is een noobwapen omdat hij 50 kogels heeft en ubersnel schiet. Als je dan ook nog Martyrdom, double tap en bandolier hebt dan ben je echt een noob. Reageren
.Stan Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 P90 is een noobwapen omdat hij 50 kogels heeft en ubersnel schiet. Als je dan ook nog Martyrdom, double tap en bandolier hebt dan ben je echt een noob. Of als je P90 en een Assault wapen met een Grenade Launcher (dus met OVERKILL) en dan Martydome en bijv. nog de RPG, dat is N00B! Reageren
.inferno. Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 nee het is gewoon slim want je kunt er makkelijk kills mee maken waarom zou je hem dan niet pakken dan ben je pas echt dom vind ik dat je een ander wapen gaat pakken alleen omdat je dan denkt dat je heel goed bent Reageren
.Stan Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Ik vind bijv. Grenade Launcher echt n00b, daar kan iedereen kills mee maken, want als je iemand ziet, gewoon knopje indrukken en je hebt een kill, dat is gewoon niet meer leuk! En Martydome is nóg erger, echt verschrikkelijk, want wie gaat dood, en gooit dán nog een grenaadje. Ik heb trouwens ook een keer martydome in de singleplayer gezien, alleen wel wat realistiser, ik schoot namelijk een terrorist dood, hij lag op de grond in een soort van last-standing en dan pakte hij een grenaadje en trok de pin eruit, en hij gooide die naast hem neer, toen ging hij dood en ik toevallig ook , was wel leuk Reageren
Nissan Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Men gaat hier zeker ook Modern Warfare 2 kopen? Lol, alle andere Decembergames zijn verzet omdat ze het niet tegen die polygonenbom willen opnemen . Ik lach me suf . Reageren
.Stan Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Men gaat hier zeker ook Modern Warfare 2 kopen? Lol, alle andere Decembergames zijn verzet omdat ze het niet tegen die polygonenbom willen opnemen . Ik lach me suf . Dit is het CoD 4 topic...Ik ga denk ik wel Modern Warfare 2 kopen, maar ik zit ook te twijfelen over Operation Flashpoint 2, en over Uncharted 2 en over Bad Company 2, maar die komt gelukkig iets later uit. Reageren
PowerPats Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 de enige mensen die noob zijn, zijn de mensen die zeuren dat ze gekilled worden door een persoon, en er niet tegen kunnen en gewoon zeuren dat het een 'oneerlijke' dood was. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.