Jon-asses Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 mijn verhaal gaat niet echt over geesten of spoken maar meer over aliens. dus ik was eens op een zondag een jaar of 3 gelede een ufo aant tekenen die de aarde aanviel en ik ga ff weg om een snack te ete ik kom trug en zie op dat blad heel lichtjes en slordig "ik" op geschreve op dat moment was niemand in het huis. greetz jon-asses Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 mijn verhaal gaat niet echt over geesten of spoken maar meer over aliens.dus ik was eens op een zondag een jaar of 3 gelede een ufo aant tekenen die de aarde aanviel en ik ga ff weg om een snack te ete ik kom trug en zie op dat blad heel lichtjes en slordig "ik" op geschreve op dat moment was niemand in het huis. greetz jon-asses Weet je zeker dat je alleen thuis was? Misschien was het je broer (als je die hebt) die je ff flink wou laten schrikken . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 trouwens, ff btw: die jim, die had over "i'ts coming" blablabla maar wat kwam dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jon-asses Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 mijn verhaal gaat niet echt over geesten of spoken maar meer over aliens. dus ik was eens op een zondag een jaar of 3 gelede een ufo aant tekenen die de aarde aanviel en ik ga ff weg om een snack te ete ik kom trug en zie op dat blad heel lichtjes en slordig "ik" op geschreve op dat moment was niemand in het huis. greetz jon-asses Weet je zeker dat je alleen thuis was? Misschien was het je broer (als je die hebt) die je ff flink wou laten schrikken . nee hoor ik heb geen broer maar een zus en die was weg en men moeder ook is was zekr alleen thuis!vond dit wel raar maja ikzelf geloof eigenlijk nie in aliens @italia_juju: wikigta is de verrassing en die jim waren alle moderators of hoger greetz jon-asses Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2005 Ik was een keer alleen thuis, en ik was effe tv aan het kijken, ik ga naar de keuken om effe wat te eten, en ik ga weer terug naar de woonkamer..... wat zie ik, is gvd die tv uit. raar maar waar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2005 Ik was een keer alleen thuis, en ik was effe tv aan het kijken, ik ga naar de keuken om effe wat te eten, en ik ga weer terug naar de woonkamer..... wat zie ik, is gvd die tv uit. raar maar waar. Misschien was de TV wel kapot?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2005 Waarom moet je meteen weer vloeken? En als je tv uitgaat hoeven er geen spoken te zijn, er kunnen heel veel redenen voor zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2005 Nou, hij deed het anders nog prima. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2005 Volsgens mij bestaan geesten wel maar kunnen ze niet veels doen. Alleen de ''slechte'' zal ik maar zeggen je hebt goede en slechte geesten. Maar ik heb nog nooit een spook gezien maar heb al wel eens meegmaakt dat iets op een andere plaats lag terwijl ik 25 sec weg was, dus dat is echt heel vaag. Ik zou het maar eng vinden in een huis dat spookt wonen. @Mazzeltje inderdaad een koude rilling betekdn dat er een geest achter je is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2005 ik had ook eens een keer gehad dat 2 lampen van me sprongen op 1 dag best wel creepy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2005 (bewerkt) Ik was ook een keer bij een vriend van mij en toen zaten we in het donker tv te kijken. Toen keek ik naar buiten en toen leek het net of er twee ogen naar me zaten te kijken, en na een poosje hoorden we boven een deur dichtknallen, terwijl wij de enigste thuis waren en nee er stonden geen ramen open. Bewerkt: 10 november 2005 door General Lee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2005 kzat eens aan de pc waar ik nu zit en kwas alleen thuis en plots hoorde ik de stem van mijn zus mijn naam fluisteren maar ze was weg samen met mijn moeder en vader Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2005 kzat eens aan de pc waar ik nu zit en kwas alleen thuis en plots hoorde ik de stem van mijn zus mijn naam fluisteren maar ze was weg samen met mijn moeder en vader Dat kan je ook verbeeld hebben. Soms hoor ik ook me naam maar dat kan ook de wind zijn ofzo. Het hoeft niet per se dat te zijn. Nou zijn een hoop ''spook'' verhalen verklaarbaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2005 Hoe kan de wind nou je naam roepen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2005 hij bedoeld waarschijnlijk: de wind die geluid maakt en dat je denkt dat dat geluid je naam is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.