Zillah Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2006 ik heb laatst ook iets meegemaakt Snachts ik was met mn vriend aan de telefoon en ik kreeg steeds hele rare dingen door en de tv deed ook raar in mn kamer ... er was een temperatuur verschil in het midden van mn kamer . was het koud en erom heen heel warm... wel dood eng :sen paar dagen trug toen circa 1 uur snachts ik was alleen thuis toen ik ging slapen licht was uit enzo,., hoorde ik voetstappen in de gang naar mijn kamer deur en toen hoorde ik "iemand" op mn deur kloppen.. heel zacht alsof iemand geen kracht meer had om zn arm op te tillen.. klinkt allemaal vreemd Wat deed je TV dan? Nou tv stond toen ook aan en het beeld deed nogal vreemd zoals er soort energie doorheen ging kan het niet uitleggen maar heel erg vreemd want toen ik in de woonkamer ging kijken was daar de tv normaal :/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2006 (bewerkt) Even tussendoor: Elke donderdag avond van 21:30 tot 22:30 op SBS6 het programma: Ghost whisperer Dit gaat over een meisje die geesten ziet en deze "veder" moet brengen. Leuk voor de liefhebber . Ontopic: Mijn Opa is een paar jaar geleden overleden en een paar dagen erna zag mijn oma mijn opa terwijl hij al dood was. Hij zat op een rieten stoel en zei dat ze moest doen wat ze wou. Ze wou namenlijk verhuizen naar een kleiner huis. Sinds dien staat er altijd een rietenstoel in haar huis. En alleen familie mag daar op zitten. Ikkes Bewerkt: 21 maart 2006 door Ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2006 Ik heb trouwens nog wel iets, soms als ik 's nachts slaap, wordt ik weleens wakker ofzo en dan zie ik soms rare dingen, soms zie ik een net op me vallen, of dan zie ik weer iets in mijn kamer rondlopen, en als ik het licht aan doe, is er helemaal niks! En soms begin ik heel hard te schreeuwen, om niks! Ofdat het nou iets betekent weet ik niet, ik zelf denk gewoon meer dat ik dingen zie omdat ik op dat moment nog slaapdronken ben. Maar ik wilde het toch even melden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2006 Idd Ghost Whisperer cker een aanrader maar ook Medium op Net5 elke vrijdag om 20:30 Geesten staan erom bekend dat ze met energie lampen aan en uit kunnen doen, en ook dat de temparatuur veranderd het kan dus best zijn dat er iemand was. Voelde jij dat dit een bekende/goede/kwade geest was, en merkte je iets toen de geest weg was? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zillah Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2006 Geesten staan erom bekend dat ze met energie lampen aan en uit kunnen doen, en ook dat de temparatuur veranderd het kan dus best zijn dat er iemand was. Voelde jij dat dit een bekende/goede/kwade geest was, en merkte je iets toen de geest weg was? ik wel.. nja toen na een uur ofzo toen was het weg ___ Iemand die ik ken had ook eens iets meegemaakt die werd helemaal gek der door hij had na een tijd zelfmoord gepleegd.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2006 Ik had dat ook Pietje II of // wat jij wilt Ik werd wakker en toen dacht ik dat er een pot vol wormen of spinnen of insecten op me bed lig. Dus ik probeerde het weg te gooien terwijl het lucht was. Ik schreeuwde en men vader kwam eraan. Mijn held Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2006 Ja een keer droomde ik dat ik gevangen zat, ik kon me moeilijk bewegen. Ik schrok wakker, en wat bleek: Ik zat helemaal in mijn lakens gebonden! Waarschijnlijk was ik die nacht flink aan het woelen geweest, ik zat helemaal in mijn lakens gedraaid! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2006 Ik heb ook altijd van die typische dromen, 1x droomde ik... Ja, tuurlijk het gaat over 007. Wat kun je bij mij anders verwachten. namelijk: Ik was al vaker in deze droom geweest, ik kom vaak later terug in de droom. Ik was dus met een 007 team naar 007 aan het zoeken. maar altijd is er wel een slechterik. Dus die slechterik werd opeens 007, dus hij was de geest in 007 uiterlijk. Dus wij zochten verder met 007 naar een monster ofzo. En toen we erachter kwamen wat eraan de hand was, zei de slechterik in 007 opeens: Bond.... James Bond, en toen lachde hij en ging iedereen dood, ik probeerde te ontsnappen.... verder weet ik het niet meer. maarjah een beetje offtopic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2006 (bewerkt) Het gaat hier over spookverhalen, niet over dromen.... Ik zelf vind het allemaal maar 1 grote Flop, bedoel je TV kan altijd haparen, dat hij niet goed aansluit, soms is het ook gewoon dan denk je het maar, en ga je een en al waanzin zien, ook is het vaak omdat je een enge Horro heb gezien. Al dat pendelen, rituele dingen vind ik maar Flop, maar ik verdiep me er niet verder in, ik hoef er niks over te weten, zodat ik me ook geen zorgen kan maken dat ik een net over me krijgt of wat dan ook. Bewerkt: 21 maart 2006 door Big Bear Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2006 Het gaat hoer over spookverhalen, niet over dromen.... Dat soort taal hoort hier niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2006 Oeps :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aquarium89 Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2006 1.een tijd geleden werd ik snacht wakker en liep ik om de een of andere reden naar beneden. terwijl ik dat deed zag ik mijzelf vanaf de achter kan lopen. zo naar beneden de trap af. eenmaal beneden aangekomen stond ik daar en mijn ma vroeg wat kom je doen. en ik had geen flauw idee 2. een vriendin van een vriend van me gingen met een stel ander glaasje draaien. alleen het leek niet te lukken. dus hun dachten jammer jammer niet gelukt het zal wel niet niet kunnen. alleen elke avond hoorde ze iemand over het grindpad lopen. terwijl ze helemaal geen grindpad hadden. vaaag zou je zeggen. maar goed dat ging avond naar avond door tot dat ze op een gegeven moment er niet eens meer op letten maar toen naar een tijdje gingen ze de tuin veranderen. het gras moest er uit en wat lag daar onder het gras. jawel een grind pad. zeer weirde shit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2006 Aboo, gek ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sunray Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2006 lijkt me een leuk topic ja wat kan ik zeggen ik heb al veel ervaringen met geesten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2006 Vorig jaar zomer was ik een weekend bij mijn vriendin. Ik woonde toen nog in Nederland dus moest ik zondagavond weer naar huis rijden. En omdat ik dat altijd zolang mogelijk uitsteldde, was het al aardig laat toen ik naar huis reed. Het was dus tegen half één 's nachts toen ik in de auto staptte en naar huis reed. Eerst een stuk door de stad voordat ik op de autobahn terecht kwam. De rit duurt ongeveer een uur, en daarvan is 45 minuten over de autobahn. Dus ik zit rustig en ontspannen achter het stuur, ik rij ongeveer 140/150, niet al te snel. Radio aan, peukje erbij.. Tot op een gegeven moment begon mijn radio raar te doen. Aan, uit, aan, dan weer uit, toen weer aan maar dan met het geluid zo hard dat het zeer deed aan mijn oren. Ik dacht; nou dat is weer lekker, net een nieuwe radio, nu al kapot. Ik had het frontje eraf gehaald, dan maar verder zonder muziek.. Ik was ondertussen halverwege tot ik was vaags zag op de weg, recht voor me.. Een één of andere gedaante. Ik kon niet precies zien wat het was maar ik wist wel dat ik het niet meer kon ontwijken. Dus ik bereid me voor op de klap, en wat denk je? Geen klap, niks. Ik dacht ik zal het me wel verbeeld hebben. Totdat ik op een gegeven moment mijn raam dicht wildde draaien. Ik keek naar rechts, door het raam, zie ik daar een gezicht die me recht aankijkt. Ik rij dus nog steeds 150 he.. Ik scheet zowat in mijn broek natuurlijk. Ik remdde, gezicht bleef, ik gaf gas, gezicht bleef me strak aankijken. Ik weet het nog precies, dat gezicht leek van een vrouw van een jaar of 30 ofzo. Alles grijs, grijze haren, grijze huidskleur... Toen ik bij een verlicht stuk van de weg kwam was het gezicht weg. Ik zat compleet te shaken achter het stuur en besloot maar even bij het tankstation eraf te gaan en even rustig wat te gaan drinken.. Ik nam een kop koffie en wildde betalen. Bij de kassa kreeg ik de volgende schrik van mijn leven. Dat gezicht, dat was zij.. De Kassiëre.. Lijkbleek rekende ik af en toen ze me het kleingeld teruggaf, gaf ze me een knipoog en kniktte ze zovan "ik weet wel wie je bent". Kan iemand me dat misschien uitleggen? Het is een jaar geleden maar nog word ik er bang van...... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.