Jump to content

Spookverhalen

MightyDuck

Recommended Posts

Priester doet dit meestal met behulp van god, als je Flodder hebt gezien dan zie je ongeveer wat ik bedoel. Hij spreekt een gebedje uit en vraagt god om het kwade uit hem te nemen. Niks schuldigs aan dus. Een geestverjager heb ik nooit ontmoet dus je moet maar eens rondvragen en neem een betrouwbare. Nu het de goede kant op gaat zou ik even wachten, kijken wat hijzelf doet. :Y

Delen op andere websites

• Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

32

• Melchior

22

• Clowntje_93

22

• LBG

20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Priester doet dit meestal met behulp van god, als je Flodder hebt gezien dan zie je ongeveer wat ik bedoel. Hij spreekt een gebedje uit en vraagt god om het kwade uit hem te nemen. Niks schuldigs aan dus. Een geestverjager heb ik nooit ontmoet dus je moet maar eens rondvragen en neem een betrouwbare. Nu het de goede kant op gaat zou ik even wachten, kijken wat hijzelf doet. :Y

Ja,gaat hij zeker achter de priester aan net als bij flodder :schater:

Delen op andere websites

Ik ben net nog bij hem geweest.. hij zei niks maar vertoonde wel reacties.. Als ik iets zei dan knipperde die met zijn ogen enzo..

En toen zei ik: ik ga er alles aan doen om je weer de oude te krijgen..

En toen rolde er een traan over zijn wangen.. :-(

Dus ik hoop dat hij morgen weer gaat praten....

Delen op andere websites

Weet je zeker dat je dit niet verzint? 37 min heen en weer naar het ziekenhuis is niet te doen, zeker niet als je even blijft. (checkte even de tijden van je berichten). ;)

@GrandTheftTwanO: Hahaha, soort van ja :D

Bewerkt: door Grove St.
Delen op andere websites

okej hier komt mijn spookverhaaltje :7

5 jaar geleden ben ik en mijn broertje en ouders natuurlijk verhuist in een huis dat nu z,n beetje 100 jaar oud is geworden en het staat tegenover een kerkhof. Er zit wel een weg en een sloot tussen dus vanuit mijn slaapkamer raam zie ik alleen de heg en een klein steentje naarboven uitsteken.

maargoed mijn ouders hebben dit verteld maar ik vind het toch nog vaag.

iedere keer in het begin hoorde mijn ouders in bed telkens alsof er een bal tegen de muur werd geschopt terwijl dat helemaal niet zo was want wie gaat er nouw midden in de nacht een bal trappen, tegen iemands huis.

er stond naast ons huis ook een oude lege woning en sinds die was gesloopt ongv 4,5 jaar geleden toen was het over. en het was toen ook heel afentoe.

Maar later hebben we gehoord van een buurman dat er vroeger een jongetje was die van voetballen houdt en die later was doodgereden :? toch vind ik dit heel erg vaag hoor. maar me ouders hebben dat getik nooit meer gehoord.

maarja zelf heb ik echt nooit iets engs meegemaakt. ja alleen dat ik heel vaak dejaveu,s krijgt.

Zelf is onze huis nu 100 jaar oud en het zit tegenover een kerkhof en was vroeger ook ooit een kroeg geweest wie weet wat er toen allemaal was gebeurd. Heb ik nog nooit een geest gezien of wat dan ook. :Y

Delen op andere websites

Weet je zeker dat je dit niet verzint? 37 min heen en weer naar het ziekenhuis is niet te doen, zeker niet als je even blijft. (checkte even de tijden van je berichten). ;)

@GrandTheftTwanO: Hahaha, soort van ja :D

Die vriend van mij woont bij mij in de straat.. ;) Dus daar was ik in vijf minuutjes.. En toen ben ik ongeveer een kwartiertje bij hem geweest. langer blijven had geen zin..

Maar als je me niet geloofd is het jouw mening.. ;) Maar ik vind het wel trietst omdat het om andermans trauma gaat...

En zoiets verzin ik echt niet hoor :N

Maar je hebt van die mensen die niks geloven wat andere vertellen...

Delen op andere websites

Ik geloof normaal niet in spookverhalen maar gisteravond heb ik iets meegemaakt wat ik hier toch even kwijt wil..

Ik en 2 vrienden van mij kwamen terug van het cafe en toen kwamen we naast het kerkhof. Dat was rond een uur of 1 's avonds. Een van mijn vrienden stootte mij aan en zei: kom we gaan daar even lol maken. En gingen dus door het poortje en gingen naar binnen. Eenmaal binnen wisten we niet wat we moesten doen omdat het toch wel eng was. Maar niemand van ons wilde dat laten weten. We begonnen dus wat te lachen een een beetje stoer te doen. En een van mijn vrienden die liep naar een graf toe en deed daar net alsof die aan het bidden was (ik weet dat het erg onbeschoft was wat wij deden maar we waren beetje dronken). En toen ik opzij keek leek het net alsof het ineens ging waaien.. Daarvoor waaide het nog niet. En toen stond mijn vriend ineens op en keek recht voor zich. We dachten eerst dat die een grapje maakte maar opeens rolde de tranen over zijn wangen. Hij zei maar 2 woorden.. Weg hier.. En omdat hij het dichtste bij de poort stond liep hij heel rustig naar het poortje toe. Mijn andere vriend en ik waren echt bang geworden en rende langs hem heen door het poortje. Die jongen die moest huilen ging voor het kerkhof op de grond zitten en begon helemaal te rillen. Toen hebben we zijn ouders gebeld, nou ligt die jongen nog steeds in bed en de doktor weet niet wat hij heeft.

We hebben natuurlijk het hele verhaal verteld, maar niemand geloofd ons..

Ik ben nou echt bezorgd over mijn vriend.. :-(

eng kan je het niet beter tegen een geestenverjager vertellen

ik heb ook weleens iets meegemaakt 1 keer toen ik nog jong was ging ik naar buiten keek naar binnen (buitendeur was nog open) en zag ik een gedaante echt heel duidelijk eng gezicht en normale lengte ik heb er 6 jaar niet aan gedacht en nu weer wel maja waarschijnlijk is het echt een geest

Ja maar niemand geloofd wat wij vertellen... :N Dus kan niemand mijn vriend helpen... Ik kom echt nooit meer op dat kerkhof.. Ik weet niet wat mijn vriend heeft maar volgens mij is hij in shock.

Hij heeft denk ik iets gezien want wij niet konde zien....

ik geloof het wel maar is het al tegen zijn moeder verteld

Delen op andere websites

Ja maar ook zei geloofd ons niet echt... ze zij tegen ons dat ze niet boos op ons zal zijn als we de waarheid vertelde dat we mijn vriend hadden laten schrikken...

Maar dat is dus niet waar :N

Het gaat nou wel steeds beter met hem. vanmorgen ik hij opgestaan en heeft hij buiten met zijn moeder gewandelt..

Dat is al een grote stap voor hem..

De dokter denkt dat als het zo door gaat dat hij vandaag of morgen weer gaat praten... :)

Delen op andere websites

Ik geloof het wel, maar als ik naar de tijd keek dacht ik; dit kan niet. Na je verklaring weer wel. Want ik dacht ik vraag het even, want ik vind het triest als iemand over een nep trauma een verhaal gaat aansmeren, snap je. ;)

Goed dat het vooruit gaat! :Y

Delen op andere websites

Mijn vriend heeft eindelijk weer gepraat :D

Hij is weer aanspreekbaar maar wel nog steeds geschrokken..

Het blijkt dus dat hij zijn dode oma heeft gezien op het kerkhof. Want die lag daar ook begraven.

Hij was niet echt bang maar wel helemaal verward geraakt toen hij zijn oma zag.. Daarom raakte hij in shock.

De moeder heeft er iemand bij gehaalt die er verstand van heeft en die zei dat het kwam door de zeer goede relatie die ze hadden.

Hij komt er waarschijnlijk weer helemaal bovenop :Y

En we hebben afgesproken om s'avonds nooit meer een voet binnen dat kerkhof te zetten.. ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...