Jump to content

Spookverhalen

MightyDuck

Recommended Posts

Ik geloofde er eerst ook totaal niet in.. Maar na wat er is gebeurt ben ik er anders over gaan nadenken ;)

Mijn vriend gaat dit echt niet allemaal verzinnen hoor. Want er is ook een doktor bij geweest en hij is echt in shock geweest.. en als je een grapje zou maken zou je het dan volhouden om 2 dagen niet te praten??

Delen op andere websites

• Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

32

• Melchior

22

• Clowntje_93

22

• LBG

20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja idd, als ik iets vertel, (bijna) niemand gelooft me omdat ze het zelf nooit gezien hebben.. :N

Het zag er die keer ook niet echt ''menselijk'' uit maarja :{

Dat is nu 6jaar geleden, en zie 't hele gebeure nog steeds gebeuren..

Maar nu zie ik bijna nooit meer iets :D, meestal hoor ik het. :7 zoals houten deurtjes die open en dicht slaan.. :cab:

Maar een paar weken geleden was het wel vervelend..

Ik had een paar filmpjes van geesten enzo gezien, ga ik naar beneden om TV te kijken. Hoor ik boven allemaal voetstappen enzo, ik pak dus me schoenen en ga naar buiten. Hoor ik voetstappen achter me, niemand te zien. Die voetstappen bleven door gaan, tot ik stilstond. Hele tijd geen last van gehad, ga ik weer naar huis. Dus ik rij daar, voel ik iemand in me nek blazen. Niemand te zien.. Ik rij dus door naar huis..

---

Ik heb ook vaak dat als ik loop/fiets, en kijk een andere kant op, dat ik iemand zie. Ik let er dan niet echt op, dus kijk weer voor me. Dan word ik er meer '' bewuster'' van dat er iets naast me was. Ik kijk dus weer, niemand te zien :{

Delen op andere websites

wat je net zei hé ik geloof er wel in maar wat je net zei dat is denk ik je eigen verbeelding die voetstappen heb ik ook maar dat komt door je eigen schoenen en de rest ook behalve dat dichtslaan en die geluiden van hekjes enzow

Delen op andere websites

Het kan inderdaad verbeelding zijn, op een camping was het helemaal donker en ik liep daar op een grindasfalt weg en dan hoor je het krassen op het asfalt en dan steentjes die je per ongeluk weg schopt. Daar liep ik ook eens en toen zag ik 2 gedaantes op mij aflopen (mijn broer was er bij). Wat bleek; was gewoon onze schaduw.. :schater:

Meestal maak je jezelf snel erg bang, zo loop ik ook soms met mijn speelgoedwapen van metaal (ofzo) die net echt lijkt door het huis.. Dat geeft een soort 'macht' om door te lopen. :D

Delen op andere websites

• 3 weken later...

Ok ik wil even iets de wereld uithelpen.

Char heeft geen oormicrofoontje

Geesten bestaan

Engelen bestaan ( ik hep er zelf contact meegemaakt)

Ruimtewezens bestaan.

Nimfen enz.

Reincarnatie bestaat

Misschien denk je dat ik gek :duh: ben maar dat ben ik niet. Ik heb zelfs bewijzen. :Y

Geesten bestaan bewijs: Ik heb stemmen gehoord maar 'hij' is naar de engelen gebracht

Engelen bestaan : ik heb contact met mijn engel gehad.

Ruimtewezens bestaan : ik ken een jongen en die heeft ze gezien en nee hij is NIET gestoord

reincarnatie bestaat : Ik heb een buurvrouw en die ziet beelden uit vorige levens.

Voor de rest heb ik geene vast bewijs maar ik b en licht helderziend. heldervoelend en helderhoren

Delen op andere websites

Nou ik zal de laatste zijn om te zeggen dat geesten wel of niet bestaan. Omdat ik het gewoon niet weet en ik het ook niet wil weten.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er niet op zit te wachten dat iemand me komt bewijzen dat er een geest van een overleden iemand in mijn huis rondzwerft en die me niet zo mag en daarom mijn leven komt vezieken.

Nu zonder gekheid. Ik denk dat het een heel moeilijk discussie onderwerp is omdat er geen tastbaar bewijs is of het wel of niet zo is.

Wat betreft Char. Enerzijds ben ik geneigd haar te geloven maar aan de andere kant maakt ze het zich er ook wel makkelijk vanaf met die letters. Iedereen heeft wel iemand die ze kennen met die letters. En ze zegt toch vooral dingen die mensen willen horen. Maar als het mensen troost kan geven ben ik allang blij.

Ik ben bang dat het bij mij niet zo werken. En zeker niet met mijn kop op tv.

Delen op andere websites

Wat betreft Char. Enerzijds ben ik geneigd haar te geloven maar aan de andere kant maakt ze het zich er ook wel makkelijk vanaf met die letters. Iedereen heeft wel iemand die ze kennen met die letters. En ze zegt toch vooral dingen die mensen willen horen. Maar als het mensen troost kan geven ben ik allang blij.

Ik ben bang dat het bij mij niet zo werken. En zeker niet met mijn kop op tv.

Je wilt t gewoon niet geloven. maar je moet nooit bang voor kwade geesten worden ( wat erg begrijpelijk is en heel moeilijk is) maar dat is hun doel. en pleeg nooit zelfmoord

Delen op andere websites

Je wilt t gewoon niet geloven. maar je moet nooit bang voor kwade geesten worden ( wat erg begrijpelijk is en heel moeilijk is) maar dat is hun doel. en pleeg nooit zelfmoord

Hoe kan jij beoordelen of ik wel of ik iets wel of niet wil geloven. En wie ben jij om te zeggen of ik wel of geen zelfmoord mag plegen :7

Dat is volgens mij nog altijd 100% mijn eigen keuze

Delen op andere websites

Geesten bestaan bewijs: Ik heb stemmen gehoord maar 'hij' is naar de engelen gebracht

Ruimtewezens bestaan : ik ken een jongen en die heeft ze gezien en nee hij is NIET gestoord

reincarnatie bestaat : Ik heb een buurvrouw en die ziet beelden uit vorige levens.

Eindelijk staat het onomstreden vast dat verschijnselen als geesten, engelen, ruimtewezen en reïncarnatie bestaan. Bedankt voor dit keiharde bewijs. Geen speld tussen te krijgen.

Delen op andere websites

Eindelijk staat het onomstreden vast dat verschijnselen als geesten, engelen, ruimtewezen en reïncarnatie bestaan. Bedankt voor dit keiharde bewijs. Geen speld tussen te krijgen.

:schater:

Dat word volgend jaar een nobelprijs voor Floor. _O_

Dat jij 'iets' gehoord hebt is geen bewijs, tenminste niet voor ons zolang je het gesprek niet hebt opgenomen. ;)

Delen op andere websites

Voor de rest heb ik geene vast bewijs maar ik b en licht helderziend. heldervoelend en helderhoren

Ik kan nu ook gaan zeggen: Ik heb net met een alien gepraat, ik heb beelden van vroeger gezien toen ik Karel de Grote was, Ik zat te pokeren met een geest.

Misschien denk je dat ik gek :duh: ben maar dat ben ik niet. Ik heb zelfs bewijzen. :Y

Als je die bewijzen hebt waarom post je ze dan niet? Als het die zinnen eronder zijn kan ik, net zoals hierboven, ook allemaal dingen gaan zeggen wat niet waar is en gaan zeggen dat ik helderziend ben. Misschien is het wel allemaal zo, maar kom dan met échte bewijzen zoals een filmpje waar je duidelijk kan zien dat het een geest/engel/demoon/alien is en niet met wat uitspraken komen :Y

Delen op andere websites

Ok ik wil even iets de wereld uithelpen.

Char heeft geen oormicrofoontje

Geesten bestaan

Engelen bestaan ( ik hep er zelf contact meegemaakt)

Ruimtewezens bestaan.

Nimfen enz.

Reincarnatie bestaat

Okee.. De pschyator (Of hoe je 't ook schrijft) is om de hoek.. Zit er zeker weten geen steekje bij je los? :?

Enne.. Als je bewijzen heb post ze :) (Weinig)Kans dat je dan wel geloof :D

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...