Jump to content

Area51


Muay Thai

Recommended Posts

Ja, het is duidelijk dat het daar zwaarbewaakt is en misschien is daar wel informatie dat belangrijk is voor de veiligheid van Amerika (en dus ook miljoenen burgers). Als die informatie in de verkeerde handen komt kan het goed mis gaan.

ja dat is ook waar,, de meeste zeggen hier "ik vind dat ze de waarheid moeten zeggen"

ik denk dat wij geeneens klaar zijn voor de waarheid, dat heel de wereld op z`n kop staat als ze opeens iets zeggen :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 339
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Muay Thai

    104

  • .Djanick

    37

  • LBG

    25

  • Amfetamientje

    20

ik denk dat wij geeneens klaar zijn voor de waarheid, dat heel de wereld op z`n kop staat als ze opeens iets zeggen :N

Dat weet ik nog niet.... We hebben natuurlijk al een vermoeden, en ik hoorde dat er zelfs op rotstekeningen tekeningen van ufo's zijn teruggevonden. Dan zou er toch al een paar duizend jaar de wereld op zn kop staan?

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat wij geeneens klaar zijn voor de waarheid, dat heel de wereld op z`n kop staat als ze opeens iets zeggen :N

Dat weet ik nog niet.... We hebben natuurlijk al een vermoeden, en ik hoorde dat er zelfs op rotstekeningen tekeningen van ufo's zijn teruggevonden. Dan zou er toch al een paar duizend jaar de wereld op zn kop staan?

nee want we weten het niet zeker, wat denk jij dat de mensen doen als de regering morgen opeens alle tv zenders onderbreekt en bekend maakt dat aliens echt bestaan en al jaren lang op aarde neerstorten en er zelfs lijken zijn gevonden, dat hun technologie veel beter is dan die van ons etc etc.. ik denk dat de helft van de wereld gelijk bang is en de andere helft wil ze dood hebben..

Link to comment
Delen op andere websites

Nee dat is wel heel erg snel gezegt ik denk dat men heel blij zal zijn mischien dat er dan vrede zal komen op aarde want ik zou het waanzinig nieuws vinden.

Maar zoals David ook al zei ik geloof nu echt dat Aliens bestaan er komen alleen maar meer aanwijzingen dat ze bestaan maar jullie blijfen van alles maar zeggen dat het nep is.

Volgens mij heeft de regering zo gedaan dat men er echt niet meer in gaat geloven.

Maar er zijn zat wetenschappers die zelf ook beweren dat er echte Aliens hier zijn geweest en astronauten van NASA beweerden het zelfde maarja wat ik nu zeg word toch nooit naar geluisterd of moeite genomen om het te lezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee dat is wel heel erg snel gezegt ik denk dat men heel blij zal zijn mischien dat er dan vrede zal komen op aarde want ik zou het waanzinig nieuws vinden.

Maar zoals David ook al zei ik geloof nu echt dat Aliens bestaan er komen alleen maar meer aanwijzingen dat ze bestaan maar jullie blijfen van alles maar zeggen dat het nep is.

Volgens mij heeft de regering zo gedaan dat men er echt niet meer in gaat geloven.

Maar er zijn zat wetenschappers die zelf ook beweren dat er echte Aliens hier zijn geweest en astronauten van NASA beweerden het zelfde maarja wat ik nu zeg word toch nooit naar geluisterd of moeite genomen om het te lezen.

vrede op deze planeet zal er zowiezo nooit komen, ja als we allemaal dood zijn :schater:

Maar zoals David ook al zei ik geloof nu echt dat Aliens bestaan er komen alleen maar meer aanwijzingen dat ze bestaan maar jullie blijfen van alles maar zeggen dat het nep is.

ieder heeft zo zijn eigen mening en gelovingsfactor, ik geloof ook amper dat er aliens zijn, ufo`s geloof ik 100% in, ufo`s zijn gewoon vliegtuigen die de regering maakt en zegt dat het niet van hun is.

andere mensen willen het pas geloven als ze levend bewijs hebben, het kunnen zien,voelen,ruiken *proeven :schater: *. als je snapt wat ik bedoel dus

Bewerkt: door .Djanick
Link to comment
Delen op andere websites

VOELEN? ^_^

Nee ik begrijp wat je bedoelt maa Aliens ja das minder geloofwaardig maar UFO's geloof ik zelf echt in maar dat het door men is gemaakt niet.

Want als men zo'n technologie had zou er ook geen oorlog zijn of hadden ze het voor iets goeds gebruikt.

Wat jij zegt over tweede wereld oorlog dat kan ook zo met bewust gedaan zijn.

Zodat men zegt '' ja jullie doen dat! '' en dan zeggen zei '' Nee is niet van ons '' en zo gaat het dan door.

Dus dan wordt er juist nooit meer gedacht aan buitenaardsleven.

Link to comment
Delen op andere websites

VOELEN? ^_^

Nee ik begrijp wat je bedoelt maa Aliens ja das minder geloofwaardig maar UFO's geloof ik zelf echt in maar dat het door men is gemaakt niet.

Want als men zo'n technologie had zou er ook geen oorlog zijn of hadden ze het voor iets goeds gebruikt.

Wat jij zegt over tweede wereld oorlog dat kan ook zo met bewust gedaan zijn.

Zodat men zegt '' ja jullie doen dat! '' en dan zeggen zei '' Nee is niet van ons '' en zo gaat het dan door.

Dus dan wordt er juist nooit meer gedacht aan buitenaardsleven.

van die vlieguigen in de WO II zijn blauwdrukken van gevonden, een paar maar want het andere deel heeft rusland :-\

Link to comment
Delen op andere websites

VOELEN? ^_^

Nee ik begrijp wat je bedoelt maa Aliens ja das minder geloofwaardig maar UFO's geloof ik zelf echt in maar dat het door men is gemaakt niet.

Want als men zo'n technologie had zou er ook geen oorlog zijn of hadden ze het voor iets goeds gebruikt.

Wat jij zegt over tweede wereld oorlog dat kan ook zo met bewust gedaan zijn.

Zodat men zegt '' ja jullie doen dat! '' en dan zeggen zei '' Nee is niet van ons '' en zo gaat het dan door.

Dus dan wordt er juist nooit meer gedacht aan buitenaardsleven.

Je zei net ook al dat als de Amerikaanse regering alle geheimen over aliens zou vrijgeven er vrede op aarde zou komen... hoe kan dat nou weer gebeuren? Denk je dat als Bush zegt ''Ja we hebben lijken van aliens gevonden'' Osama Bin Laden ineens Ghandi wordt en Iran een vredig landje? Dacht het niet. Alien hebben NIKS te maken met vrede op aarde.

PS:

Maar er zijn zat wetenschappers die zelf ook beweren dat er echte Aliens hier zijn geweest en astronauten van NASA beweerden het zelfde maarja wat ik nu zeg word toch nooit naar geluisterd of moeite genomen om het te lezen.

Er waren vroeger ook wetenschappers die dachten dat je mensen van ziektes kon genezen door ze hevig te laten bloeden... dat zegt niks. En mensen van NASA die het beweren zegt ook niks, mij lijkt het aannemelijker dat ze aandacht willen of door een tv programma of iets dergelijks betaald krijgen voor een interessant verhaal. Mensen die iets beweren maar niet met harde feiten en bewijzen komen zijn er duizenden van op de wereld, maar niemand is OOIT met echt bewijs gekomen.

Bewerkt: door LBG
Link to comment
Delen op andere websites

Nou over dat vrede bedoelde ik beetje anders mischien begreep je me verkeerd of typte ik nogal beetje anders.

Maar ik bedoel ermee dat men dan meer aandacht zal richten op wat er allemaal is dat ze 24 uur achter de TV zullen zitten om meer informatie te krijgen.

Oorlog kan best doorgaan mischien sommige plekken.

Mischien zullen de Aliens wel of buitenaardse wezen zijn die de geweld kunnen stoppen of ons ook helpen.

In iedergeval is men wel wat met bewijzen aangekomen, onderandere : Videos, Foto's, Getuigennissen, rots tekeningen.

Maar een echte bewijs daar geloof ik zeker weten in want dat is dat men :

1. Schilderijen heeft getekend.

2. Rots tekeningen waar men nog nooit is geweest.

3. Video's en hoe snel de UFO's gaan.

Maar alsnog zul jij LBG wel zeggen dat dat geen echte bewijs is maar voor mij genoeg men kan wel blijfen ontkennen maar alsnog snap ik het idee niet waarom ze ooit UFO'S zullen bouwen terwijl ze dat nooit gebruiken en daarbij ook bijna nooit op TV meer verschijnt dus dat begrijp ik niet aan jullie beide verhalen.

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

even van de andere kant van het verhaal :

- waarom zijn het ALTIJD onduidelijke foto's??

ik bedoel de techniek van tegenwoordig zorgt er voor dat je met een telefoon nog betere foto's kan maken dan wat je altijd ziet!

Even over die opmerkeing over prison break... je moet echt nooit uitgaan van een serie en daaruit concluderen dat de Amerikaanse overheid Sneaky is

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt het maar niks om overtepraten. Ik snap best dat area51 bestaadt. Maar is het wel allemaal waar?

Van die alien's? Een beetje photoshoppen en klaar. Wat ik wel raar vondt, was een filmpje van 3 zwarte heli's

die de hele tijd over een gebied vlogen. En op de laatste drie seconden zag je iets voorbij vliegen.

Dus waar of niet? Ik weet het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou over dat vrede bedoelde ik beetje anders mischien begreep je me verkeerd of typte ik nogal beetje anders.

Maar ik bedoel ermee dat men dan meer aandacht zal richten op wat er allemaal is dat ze 24 uur achter de TV zullen zitten om meer informatie te krijgen.

Oorlog kan best doorgaan mischien sommige plekken.

Mischien zullen de Aliens wel of buitenaardse wezen zijn die de geweld kunnen stoppen of ons ook helpen.

In iedergeval is men wel wat met bewijzen aangekomen, onderandere : Videos, Foto's, Getuigennissen, rots tekeningen.

Maar een echte bewijs daar geloof ik zeker weten in want dat is dat men :

1. Schilderijen heeft getekend.

2. Rots tekeningen waar men nog nooit is geweest.

3. Video's en hoe snel de UFO's gaan.

Maar alsnog zul jij LBG wel zeggen dat dat geen echte bewijs is maar voor mij genoeg men kan wel blijfen ontkennen maar alsnog snap ik het idee niet waarom ze ooit UFO'S zullen bouwen terwijl ze dat nooit gebruiken en daarbij ook bijna nooit op TV meer verschijnt dus dat begrijp ik niet aan jullie beide verhalen.

Heb je foto's van die rots tekeningen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt het maar niks om overtepraten. Ik snap best dat area51 bestaadt. Maar is het wel allemaal waar?

Van die alien's? Een beetje photoshoppen en klaar. Wat ik wel raar vondt, was een filmpje van 3 zwarte heli's

die de hele tijd over een gebied vlogen. En op de laatste drie seconden zag je iets voorbij vliegen.

Dus waar of niet? Ik weet het niet.

Wat jij zegt klopt niet helemaal met '' Beetje Photoshoppen en klaar '' er zijn video's en foto's waarvan Pro's beweerden dat het echt is en niet Gephotoshopt.

En als je dit geen gezellige topic vind plaats dan ergens anders een reactie.

En over je die heli ik geloof dat hier al een filmpje van dat erbij staat en dat kan gewoon een vogel zijn.

En LBG dat heb ik eens op TV gezien maar ik zal zoveel foto's proberen te posten goed?

Ik geloof dat hier ik eens iets vond een site.

Maar ik zal wel posten geen probleem.

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, oke. Jij gelijk. Maar het is niet altijd waar. Sommige foto's kunnen waar zijn, en sommige niet.

Maar der is genoeg bewijs dat ze wel bestaan, Maar dat bewijs hebben wij niet. Dat heeft grotendeels area 51 !

Zo denk ik erover :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...