Jump to content

Area51

Recommended Posts

Geplaatst:
Area 61? Area 61 bestaat alleen in Gta San Andreas!

Je bedoelt zeker Area 51! Maar de meerderheid kent Area51(61) door Gta: San Andreas en door de (ervaren) modders van Gta

Nee man de meeste mensen kennen Area 51 gewoon van die geruchten. Misschien speelt een tiende van de westerse wereld GTA (ik denk nog minder) en dan daar misschien de helft van heeft denk ik de link gelegd tussen area 69 in San Andreas en Area 51 in het echt. En door de modders komt het al helemaal niet, heel weinig mensen weten zelfs wat dat is.

• Reacties 339
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Muay Thai

104

• .Djanick

37

• LBG

25

• Amfetamientje

20

Geplaatst:

Vinden jullie niet dat de wereld bijna geen aandacht geeft of wij de enige zijn op deze mooie planeet?

Want tegenwoordig is het : Oorlog, Jeugd, Politiek, Rasicsme etc...

Wat vinden jullie?

Moet men groot onderzoek gaan doen?

Geplaatst:
Vinden jullie niet dat de wereld bijna geen aandacht geeft of wij de enige zijn op deze mooie planeet?

Want tegenwoordig is het : Oorlog, Jeugd, Politiek, Rasicsme etc...

Wat vinden jullie?

Moet men groot onderzoek gaan doen?

nee, de wereld kan geeneens met elkaar omgaan laat staan om nog meer leven te ontdekken

Geplaatst:

Ik vind dat de wereld eerst maar eens even haar eigen problemen moet oplossen voordat ze marsmannetjes gaan zoeken in de ruimte. Wat mij betreft zorgen ze dat ze de aarde kunnen beschermen tegen meteorieten en verder even niks doen aan ruimte onderzoek. Ik vind het onzinnig dat regeringen van landen zoveel geld uit geven om bijvoorbeeld naar de maan te gaan... ze hebben al miljoenen, ik denk wel miljarden uitgegeven om naar de maan te gaan en dan komen ze daar, nou leuk, een hele grote ronde steen. Dat geld hadden ze ook aan kinderen kunnen geven die doodgaan van de honger in Afrika, maar nee hoor, ze moesten zo nodig een grote ronde steen bezoeken.

PS: Muay Thai, bedoelde je niet ''Vinden jullie niet dat de wereld bijna geen aandacht geeft of wij de enige zijn in het heelal''?

Geplaatst:

Precies zoals ik het zeg dat ze meer ook eens verder moeten kijken.

En de wereld word verneukt door die mensen die in de politiek zitten die denken dat ze alles kunnen maken.

Geplaatst:

En de wereld word verneukt door die mensen die in de politiek zitten die denken dat ze alles kunnen maken.

nee de wereld word zo gemaakt door ons, of wil jij soms zeggen dat jij geen stroom gebruikt? vlees eet, in een auto zit, water gebruikt?

Geplaatst:

nee de wereld word zo gemaakt door ons, of wil jij soms zeggen dat jij geen stroom gebruikt? vlees eet, in een auto zit, water gebruikt?

Nee, de wereld wordt niet zo gemaakt door ons. De wereld verandert, en wel door zichzelf. Wij zijn onderdeel van de wereld op aarde, ookal willen wij mensen ons als betere onderscheiden. Zonder de genoemde voorbeelden van geciteerde kan de mensheid niet overleven, dus zelfvernietiging. Kortom, de wereld zal zich altijd 'kapotmaken', voor zover je van die term kan spreken.

Geplaatst:

Nee, de wereld wordt niet zo gemaakt door ons. De wereld verandert, en wel door zichzelf. Wij zijn onderdeel van de wereld op aarde, ookal willen wij mensen ons als betere onderscheiden. Zonder de genoemde voorbeelden van geciteerde kan de mensheid niet overleven, dus zelfvernietiging. Kortom, de wereld zal zich altijd 'kapotmaken', voor zover je van die term kan spreken.

Ik denk dat de aarde zich niet vanzelf kapotmaakt, maar ik denk wel dat de aarde moeilijke of onmogelijke omstandigheden voor mensen maakt. Als de aarde erg koud wordt, is het geen probleem voor bijvoorbeeld ijsberen, als het erg heet wordt is het niet erg voor hagedissen of andere woestijdieren. Maar voor mensen is koud of heet al snel dodelijk.

Geplaatst:

Ik denk dat de aarde zich niet vanzelf kapotmaakt, maar ik denk wel dat de aarde moeilijke of onmogelijke omstandigheden voor mensen maakt. Als de aarde erg koud wordt, is het geen probleem voor bijvoorbeeld ijsberen, als het erg heet wordt is het niet erg voor hagedissen of andere woestijdieren. Maar voor mensen is koud of heet al snel dodelijk.

Dat zeg ik niet. De Aarde is in mijn post dus een onderdeel van het geheel 'de Wereld'. Als de Aarde erg koud wordt, gaat de aarde kapot. Jij praat weer over klimaat.:)

Geplaatst:

Hoe kunnen we toch al die oorlogen stoppen en vrede brengen ieder mens wil dat maar gebeurd niet.

Geplaatst:
Dat is nog steeds offtopic...

en dat spam :puh:

Maarjha om weer on-topic te gaan..

area 51 voor diegene die het niet meer weten :puh:

bij area 51 hangen waarschuwings bordjes met daarop dat geweld is toegestaan en zie je zo om de paar honderd meter een leuke zwarte auto staan met een paar mannen erbij met wapens, vinden jullie dat de regering redelijk is met het "geweld mag gebruikt worden" aanpak?

Geplaatst:

Ja, het is duidelijk dat het daar zwaarbewaakt is en misschien is daar wel informatie dat belangrijk is voor de veiligheid van Amerika (en dus ook miljoenen burgers). Als die informatie in de verkeerde handen komt kan het goed mis gaan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...