Jump to content

ANDROM GEVONDEN


Tuned-perenial

Recommended Posts

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tuned-perenial

    15

  • BrokenTable

    13

  • barry

    12

  • De Gta Master

    9

Aangezien ik dit hele topic van 8 pagina's niet durf/wil door lezen wil ik vragen :

Is dit echt ?

De andromada is echt. Maar kun je alleen door een bug in Stowaway en/of een cheat met een bepaalde cheatdisc krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vandaag aan Tuned-perenvial gevraagd (in het antwoord op een vraag die hij me per PM stuurde over een anders onderwerp) of hij nog iets hier wilde posten en of hij er bezwaar tegen had om dit topic te sluiten. Hij heeft de PM gelezen maar verder geen reaktie gegeven.

Doordoor neem ik aan dat hij geen reaktie meer wilt geven en het niet erg vind het topic te sluiten.

Aangezien het verder alleen maar een offtopic-post wordt gaat er dus een slotje op.

(als iemand iets toe te veogen heeft kan hij /zij altijd aan een mod vragen het topic weer te openen)

Link to comment
Delen op andere websites

Tuned-perential / Vayne (1 persoon) heeft eindelijk toegegeven dat hij het verhaal gevonden heeft op een ander forum. De werkelijke fotograaf is gtfuelplus, geen lid van dit forum.

T-P/Vayne heeft hiervoor een IP-ban gekregen. Hij kan dus geen gebruik meer maken van dit forum.

Laat dit een les zijn voor anderen die het zelfde idee hebben. Het bewust melden van een gelogen verhaal wordt zwaar bestraft.

Als je een easter-egg of iets dergelijks op een ander forum hebt gevonden en het staat nog niet op dit forum: plaats het dan, maar vermeld netjes de bron en ga niet zelf onterecht met de eer strijken. De kans dat we achter de waarheid komen is altijd aanwezig.

een tweede SLOTJE

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...