Jump to content

ANDROM GEVONDEN


Tuned-perenial

Recommended Posts

I believe him that he found it by himself. I thinks I was even one of the firtst to congratulate him :lol:

Nu voor Tuned-Perenial: ik geloof dat je het zelf gevonden hebt!!

dankje je bent éen van de weinige

ik kan trouwens ook wel engels hoor :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tuned-perenial

    15

  • BrokenTable

    13

  • barry

    12

  • De Gta Master

    9

Ik vind het echt goed werk van Broken Table, ik vind het zelf een verhaal dat ik nooit zou geloven dat van die camera en de tijd klopt ook allemaal niet <_< .

Wij zijn ver in de toekomst en je kan foto's tegenwordig erg makkelijk aanpassen dus het kan zijn dat hij het gewoon bewerkt heeft.

En 3 easter eggs in 1 dag is ook erg knap en wat me ook erg heel erg opvalt:

je hebt dus zo lang over de easters gedaan zo ja waarom kom je dan om paar min. met foto's.

als je zo lang over hebt gedaan dat jij maar weinig op de forum was actief waarom heb je dan voor dat dit verhaal ging posten de foto's niet gemaakt geupload en Dan pas een topic over beginnen.

Dus kort om je kon het beste.

Zoeken>foto's maken>uploaden>topics starten.

Dan dat je dit hebt gedaan.

Zoeken>topics starten>foto's maken> uploaden.

Er zijn meer dingen die me opvalen en over dat zwarte wereld of hoe je dat ook maar noemt kan je heel een heel simpel met Paint Shop pro maken- je maakt screens of foto's je zet het op je pc je bewerkt het foto met wat zwart door heen en je maakt het beeld vaag.

En je zei toch ook dat je Niks kon zien in die wereld hoe heb je dan de politie mannen gevonden en waar staat je poppetje of keek je met een wapen waar is de circel dan? :blink:

Echt veel te vaag voor mij en ik ga ook niet naar zoeken ;)

Edit*: wat is dat voor vaag streep op het eerste foto van je dark wereld en dat dunne witte lijntjes horen daar ook niet het ziet gewoon zo uit als of je 2 zwarte stukken hebt geplakt met een iets lichter bruin streep er tussen

Bewerkt: door neophyte13-2
Link to comment
Delen op andere websites

I believe him that he found it by himself. I thinks I was even one of the firtst to congratulate him :lol:

Nu voor Tuned-Perenial: ik geloof dat je het zelf gevonden hebt!!

dankje je bent éen van de weinige

ik kan trouwens ook wel engels hoor :lol:

Waarom post je dan niet gewoon een plaatje met een pak melk op je tv? dan ben je gelijk van al het gezeik af en kun je een hele grote vinger in de lucht zwaaien naar iedereen die jou niet gelooft :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil je wel geloven. Maar wat mij opviel is dat je al $130.083.570 hebt, en dat je nog maar bij deze missie bent. hoe heb je dat gedaan? heb je gegokt ofzo?

Want ik heb het verhaal uitgespeelt en nog wat extra dingen gedaan. maar zit nu pas rond de $130.000.000. Het kan zijn dat ik gewoon veel heb uitgegeven, maar ik vroeg het mij gewoon af.

Bewerkt: door GTAspeler
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil je wel geloven. Maar wat mij opviel is dat je al $130.083.570 hebt, en dat je nog maar bij deze missie bent. hoe heb je dat gedaan? heb je gegokt ofzo?

Want ik heb het verhaal uitgespeelt en nog wat extra dingen gedaan. maar zit nu pas rond de $130.000.000. Het kan zijn dat ik gewoon veel heb uitgegeven, maar ik vroeg het mij gewoon af.

Ik ben pas een nieuw spel begonnen en heb na missie Big Smoke (de aller eerste) een savegame met al $16.000.000 en de mogelijke side-missies gedaan. Bij OTB kun je snel geld verdienen :-)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil je wel geloven. Maar wat mij opviel is dat je al $130.083.570 hebt, en dat je nog maar bij deze missie bent. hoe heb je dat gedaan? heb je gegokt ofzo?

Want ik heb het verhaal uitgespeelt en nog wat extra dingen gedaan. maar zit nu pas rond de $130.000.000. Het kan zijn dat ik gewoon veel heb uitgegeven, maar ik vroeg het mij gewoon af.

dit is mijn "easter egg" save, dus gebruik veel cheats, vooral jetpack en leven +armor cheat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil je wel geloven. Maar wat mij opviel is dat je al $130.083.570 hebt, en dat je nog maar bij deze missie bent. hoe heb je dat gedaan? heb je gegokt ofzo?

Want ik heb het verhaal uitgespeelt en nog wat extra dingen gedaan. maar zit nu pas rond de $130.000.000. Het kan zijn dat ik gewoon veel heb uitgegeven, maar ik vroeg het mij gewoon af.

dit is mijn "easter egg" save, dus gebruik veel cheats, vooral jetpack en leven +armor cheat.

Oh, vandaar. Ik dacht al, heb ik nou zoveel geld uitgegeven... :D

maar op je ander save gebruik je geen cheats neem ik aan?

Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt niet uit of ie cheats gebruikt, hij Beweert van wel, dus dat maakt niet uit.

EVEN TER HERHALING:

Het is onmogelijk om De Andromeda te vinden, De paths en de spawn locaties zijn Bekeken door experts en nergens staat Androm, alleen TIJDENS de missie, niet na, en eerst zeg je dat je de missie niet haalde, toen stond ie er en toen zei je dat hij niet opsteeg erg vaag allemaal. Gister bij m'n vriend(die action-replay heeft) Hebben we hem gespawnt, Je stapt zomaar door de deur heen, en hij stijgt enorm snel op.... Ik denk dat Tuned-Perrenial dat ook heeft gedaan, met behulp van action-replay,

Link to comment
Delen op andere websites

Dus dat betekent dat je er op een gewone manier niet aankomt??

Damn. Ik had dus ook cheats moeten gebruiken dan, daarom dat ik nog maar op de luttele som van 1.252.156 $ zit. (maar ik gooi dan ook verschrikkelijk veel geld over de balk, geld moet rollen toch?) :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt niet uit of ie cheats gebruikt, hij Beweert van wel, dus dat maakt niet uit.

EVEN TER HERHALING:

Het is onmogelijk om De Andromeda te vinden, De paths en de spawn locaties zijn Bekeken door experts en nergens staat Androm, alleen TIJDENS de missie, niet na, en eerst zeg je dat je de missie niet haalde, toen stond ie er en toen zei je dat hij niet opsteeg erg vaag allemaal. Gister bij m'n vriend(die action-replay heeft) Hebben we hem gespawnt, Je stapt zomaar door de deur heen, en hij stijgt enorm snel op.... Ik denk dat Tuned-Perrenial dat ook heeft gedaan, met behulp van action-replay,

wat is action replay en hoe gebruik je het?

Link to comment
Delen op andere websites

eindelijk opgelost!

Geen Andromeda dus gelogen of gelooft hier iemand het nog

Andromada is echt en Tuned-perenial (T_P) is de eerste die het bewijs gevonden heeft en geplaatst heeft.

Wat ter discussie staat is of hij het zelf in het spel gevonden heeft of op een ander forum.

Dingen die tegen hem spreken:

- T_P zegt dat het vliegtuig heel de langsdingsbaan nodig heeft, ali_r zegt dat hij heel snel opstijgt

- Zegt dat hij steeds spawn, ali_r zegt dat experts uitgezocht hebben dat Andromada niet buiten de missie kan spawnen (bahelve met een cheat)

- T_P zegt een Olympus camera te hebben, maar de foto's zijn gemaakt met een HP

- T_P zegt ze in BMP te hebben gesaved, maar dan zou er geen EXIF info meer in kunnen zitten

- De foto's zouden 3 kwartier na elkaar gemaakt zijn, maar volgens de EXIF info is dat nog geen minuut (en de ingame-tijden, voor zover leesbaar, lijken hiermee te stroken.

- T_P kan ook screenshots maken met een USB-stick, waarom nu dan slechte kwaliteit met een digicam (alleen diegene met de naam van het vliegtuig kun je met de USB stick niet maken)

- de foto met een pak melk komt maar niet :-)

Dingen die voor hem spreken:

- eh, eigenlijk niets :-(

Misschien wordt het tijd voor de waarheid?

Link to comment
Delen op andere websites

Action replay is een cdtje met allemaal code's, ik heb hem ook en gebruik hem voor andere spellen. (vrees niet, ik gebruik hem niet voor san andreas)

je kunt er zelf ook code's op zetten. (op www.codejunkies.nl bijv. staan die code's)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...