Jump to content

ANDROM GEVONDEN


Tuned-perenial

Recommended Posts

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tuned-perenial

    15

  • BrokenTable

    13

  • barry

    12

  • De Gta Master

    9

Als ie de flag no_doors heeft hoe stap je dan in? net als bij een golf karretje?

EDIT: En, hij stijgt enorm snel op in die missie, ik heb een filmpje gezien op internet(zonder het instappen) dat ie maar een paar meter nodig had, een afstand de helft van een AT-400

Bewerkt: door ali_r
Link to comment
Delen op andere websites

Dus als ik dit alles goed begrijp, moet je op een of andere manier op je landingsbaan komen. Waarschijnlijk van bovenaf met een paraschute. en dan staat plots dat vliegtuig er?

AHA! Daarvoor is die grote garage dus bedoelt, zodat je als je dat vliegtuig heb hem erin kan zetten.

Maar is het mogelijk om na die missie ook nog dat ding te halen? of weten jullie dat nog niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Dus als ik dit alles goed begrijp, moet je op een of andere manier op je landingsbaan komen. Waarschijnlijk van bovenaf met een paraschute. en dan staat plots dat vliegtuig er?

AHA! Daarvoor is die grote garage dus bedoelt, zodat je als je dat vliegtuig heb hem erin kan zetten.

Maar is het mogelijk om na die missie ook nog dat ding te halen? of weten jullie dat nog niet?

:blink: Denk dat de ANDROM daarvoor te groot is.. Die hanger is toch gewoon voor je vliegtuigen te saven.. ?

Link to comment
Delen op andere websites

Dus als ik dit alles goed begrijp, moet je op een of andere manier op je landingsbaan komen. Waarschijnlijk van bovenaf met een paraschute. en dan staat plots dat vliegtuig er?

AHA! Daarvoor is die grote garage dus bedoelt, zodat je als je dat vliegtuig heb hem erin kan zetten.

Maar is het mogelijk om na die missie ook nog dat ding te halen? of weten jullie dat nog niet?

Dat vraag ik ook steeds :(

ZEG DAT HET NOG KAN ANDERS WORD ik GEK!!!!

Ga ik van nyd me gta cd verrot slaan) ( over dreven want als ik dat ding zou hebben zou ik het denk nog amper gebruiken... maar voor de heb :lol: )

Link to comment
Delen op andere websites

Als ie de flag no_doors heeft hoe stap je dan in? net als bij een golf karretje?

Wat bedoel jij nou weer :huh: :huh: :huh: :huh: :o :o :o :o

Ik bedoel, als je de Specs bekijkt, staat er tussen FLAGS: No_doors, dat zou beteken dat er geen deuren in zitten. Dat heeft het golfkarretje ook, net als de vortex, dunebuggy en de BF injection, maar omdat de romp dicht is Moet je DOOR de deur heenstappen. Net als bij Vice City als je het golf karretje verving door een andere, dan stapte je zomaar door de deur heen.

Link to comment
Delen op andere websites

NIEUWS:

Ik had op de vliegtuig ongeveer 5 of 6 tijden voor ik attemped de missie opnieuw te krijgen. deze keer bewoog het vliegtuig nieten ikreed er met mijn bike recht in

Ik deed de mission en parachuteerde naar beneden, maar toen ik op de landingsbaan trugkeerde stond hij er nogsteeds

ik heb dus nu de heletijd dat ding zitte destroyen maar hij respwned gewoon als de rest van de auto's :blink:

en ik dacht omdat ik de missie deed en naar beneden ging dat hij daar ineens spawnde,...

EDIT: ik schrijf maar atempted op want zo waar dat ook elke keer in gta Sa gezegt dus voor de slimmerts waarvoor alles voorgekauwd moet worden.. :lol:

Samenvatting:

doe de missie Stow-Away een stuk of zeven keer tot het vliegtuig ineens niet wil vliegen. dan heb je hem

Bewerkt: door Tuned-perenial
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...