Jump to content

ANDROM GEVONDEN


Tuned-perenial

Recommended Posts

:(  niet waar  :(

ik heb allemaal easter eggs ontdekt en waarom gelooft niemand me nou es,... ik heb hier f*cking lang voor gezocht. nu kan ik mezelf de trotse ontdekker noeme en nu gelooft niemand me...

Maar dat komt omdat je de bewijzen tegen je hebt.

En Ineens 3 easter-eggs/glitches vinden in 1 dag is ook vreemd.

lees nou es goed! kijk ff bij de andere zoals "radiostation:liedje overslaan"

ik ben pas sinds vandaag aktief hier weer dus heb hier veel te vertellen als ontdekker

Bewerkt: door Tuned-perenial
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tuned-perenial

    15

  • BrokenTable

    13

  • barry

    12

  • De Gta Master

    9

:( niet waar :(

ik heb allemaal easter eggs ontdekt en waarom gelooft niemand me nou es,... ik heb hier f*cking lang voor gezocht. nu kan ik mezelf de trotse ontdekker noeme en nu gelooft niemand me...

ik vind het best wel lullig om iemand te beschuldiggen en ik kan je ook niet beschuldiggen maar broken table heeft ook al gezien dat er wel bewijzen tegen jouw zijn dus het is moeilijk :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik beschuldig hem nergens van, ik leg alleen bewijzen op tafel.

Door een foto te posten met de Andromeda op je TV en daarboven op een pak halfvolle melk bewijs je iig. mijn ongelijk :-)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik beschuldig hem nergens van, ik leg alleen bewijzen op tafel.

Door een foto te posten met de Andromeda op je TV en daarboven op een pak halfvolle melk bewijs je iig. mijn ongelijk :-)

ik zeg ook niet dat je hem beschuldigt maar ik zij dat jij met bewijzen kwam dat is beter want het moet natuurlijk wel allemaal eerlijk gaan hier

Link to comment
Delen op andere websites

waarom doen jullie zo moeilijk? :blink:

het is nu opgelost en dan gaan jullie zitten debatten over of hij de foto zelf gemaakt heeft ofdat hij et van een andere site heeft

het gaat er toch om dat het opgelost is :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoofdzakelijk wel ja.

Maar er zijn ook dingen als eer, en plagiaat. Hecht ik persoonlijk vrij sterk aan. Eastereggs posten mag, ook als je ze niet zelf hebt ontdekt, maar wees dan wel zo netjes om de bron erbij te vermelden. Gewoon een beetje huishoudelijke opvoeding op het forum kan geen kwaad, toch? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn verontschuldigingen, maar ik spreek het geen Nederlands. Ik gebruik Bablefish.com om te vertalen. Als iedereen hier ons kan helpen uit, zouden wij het zeer waarderen!

My apologies, but I do not speak Dutch. I am using Bablefish.com to translate. If anyone here is able to help us out, we would greatly appreciate it!

Vertaalde versie:

Tuned-perenial, maar ik spreek het geen Nederlands. Ik gebruik Bablefish.com om te vertalen. Als iedereen hier ons kan helpen uit, zouden wij het zeer waarderen! Stemmen-Perenial, hello en grote baan bij het vinden van Andromeda! Ik bedraag een actief lid ***. Een ander lid vond op de een of andere manier uw beeld en vertelde ons over het. Wij zijn zeer intrested in het vinden van het zelf. Ons probleem is dat niemand van ons het Nederlands spreekt, en de vertaling van Bablefish.com is zeer verwarrend.

Kon iemand hier alstublieft vertellen me hoe het in het zeer eenvoudige Nederlands (om worden vertaald) werd gevonden, of in het Engels (indien mogelijk)?

Ik dank iedereen voor het vergen van de tijd om dit te lezen en vooral iedereen en iedereen te danken wie kunnen helpen.

Met eerbied

Ierse Peetvader

English version:

Tuned-perenial, hello and great job on finding the Andromeda! I am an active member at ***. Another member somehow found your picture and told us about it. We are very intrested in finding it ourselves. Our problem is that none of us speak Dutch, and the translation from Bablefish.com is very confusing.

Could someone here please tell me how it was found in very simple Dutch (to be translated), or in English (if possible)?

I thank all of you for taking the time to read this and especially thank anyone and everyone who can help.

With respect

Irish Godfather

Bewerkt: door BrokenTable
Link to comment
Delen op andere websites

@ Irish Godfather,

That's just the point. The way how is it was found is not very clear to everyone.

Tuned-Perenial said he found it by doing a mission that's called stow-away. He failed the mission and dropped from the sky on the side of the air-strip and the Andromeda just spawned before his nose. Until now I think (i'm not sure) he's the only one that pulled the trick.

If you wanna know more just ask me! :lol:

Bewerkt: door Ducati_Babe
Link to comment
Delen op andere websites

he may grabbed the screens from another site, but i think he found it because i think everybody is looking for it so it must be seen by other foum members on other forums before him, like the really active members, he registerd on gtaforum.nl to show us he found an easter egg,

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het daarnet geprobeert. (ik heb het verhaal al uitgespeelt, maar probeerden evengoed ff.) Ik ben wel 7 keer met een paraschute naar beneden gesprongen, maar (natuurlijk) stond hij er niet.

Waar die foto's vandaan komen is niet belangrijk voor mij. Wil alleen weten HOE ik die vliegtuig kan krijgen, en of het nog kan. (ik heb die missie dus al gedaan, maar wil wel dat vliegtuig!)

Zomaar ergens landen met je paraschute is niet de manier, ik denk zelf dat Tuned-Perenial hem zelf gevonden hebt. Maar dat het meer toeval was. (een foutje in het spel.) Want ik heb die missie destijds ook vaak overnieuw moeten doen, en dat vliegtuig stond er niet. Ik denk wel dat je erin kan, maar dat je hem moet vinden op een vliegveld. Net zoals die AT-400.

Het verbaast mij alleen dat als het een 'gewoon' vliegtuig is. Dat ie niet in de Guide staat.... <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Nu begin ik het toch wat vreemd te vinden..

Tuned-Perenial je moet me iets uitleggen:

Hoe kan het dat als ik uit het vliegtuig spring, ik dan nog honderden meters van de Air Strip verwijderd ben als ik geland ben, terwijl jij zegt dat je landde op de grote garage bij de Airstrip???

Link to comment
Delen op andere websites

Het is onmogelijk om De Andromeda te vinden, De paths en de spawn locaties zijn Bekeken door experts en nergens staat Androm, alleen TIJDENS de missie, niet na, en eerst zeg je dat je de missie niet haalde, toen stond ie er en toen zei je dat hij niet opsteeg erg vaag allemaal :huh:

EDIT: Gister bij m'n vriend(die action-replay heeft) Hebben we hem gespawnt, Je stapt zomaar door de deur heen, en hij stijgt enorm snel op.... Ik denk dat Tuned-Perrenial dat ook heeft gedaan, met behulp van action-replay,

Bewerkt: door ali_r
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...