Jump to content

Het grote Halo 3 topic.


Boris H.

Recommended Posts

Halo 3



logo_halo3.jpg

Het Halo 3 logo.

Wat is Halo? Halo is een shooter die tot nu toe alleen op de Xbox en PC is verschenen. Het spel is vooral bekend vanwege de goede multiplayer functies en het is de game die de Xbox zijn plaats heeft gegeven. Ondertussen zijn er al enkele delen uit en in September van 2007 komt er een vervolg op deze succesvolle serie; Halo 3. Halo 3 zal exclusief voor de Xbox 360 verschijnen en het moet de game zijn die de verkopen van de Xbox 360 doet stijgen. Ondertussen is de game al zon 4 miljoen keer gepreorderd en er is op dit moment een multiplayer beta aan de gang die van 18 Mei tot 6 Juni zal duren, zo'n 3 weken dus. Er zijn dagelijks al honderdduizenden spelers die de beta spelen.

43023kh5.jpg

In dit plaatje heeft Master Chief een soort "bol" gecreerd die als schild dient.

Als alles goed verloopt zal halo hier in Europa op 26 September 2007 gelaunched worden. Bij de launch zal ook een limited collectors edition aanwezig zijn. Met deze speciale editie krijg je het volgende voor een prijs van e129,99;

- Een Master Chief helm om de 4 bijgeleverde disc's in te bewaren.

- Een disc met documentaires en commentaar van de makers van Halo 3.

- Een disc met creative content, denk hierbij aan episodes van Red vs. Blue en Spark of Life.

- Een disc met alle cutscene's in HD formaat.

- En natuurlijk een disc met de game zelf, Halo 3.



0088222444449_500X500.jpg

Dit is de limited edition van halo 3.

Veel mensen die nu de beta van Halo 3 spelen klagen nog over de graphics. Bungie(makers van Halo 3) heeft bevestigd dat de graphics in de volle game mooier en beter worden. De enige manier om mee te doen aan de beta was door de game Crackdown te kopen waardoor je toegang kreeg tot de beta. Ook kon je op sommige site's een key winnen om mee te mogen doen aan de Halo 3 beta. De beta bevat 3 maps en is met maximaal 12 spelers online te spelen. In de complete game zal het mogenlijk zijn om via systemlink een potje multiplayer te spelen. Je kan natuurlijk net als in de beta online gaan als je wilt. De game bevat ook een splitscreenmodus waarbij je met 4 spelers op 1 Xbox 360 zal kunnen spelen. Zowel online als offline.

Dit topic blijft in update, zodra er nieuws is komt dat hier. Reactie's zijn toegestaan.

Nieuws:

Halo 3 zorgt mogenlijk voor een uitstel van GTA IV?

Micheal Pachter, een analist denk dat GTA IV mogenlijk enkele weken uitgesteld zal worden zodat het de verkoop van Halo 3 niet in de weg zit. Het zijn beide grote games met een enorme aanhang maar als ze 3 weken na elkaar gereleased worden kan dat voor mindere verkopen van beide games zorgen aldus Micheal Pachter. Ook zou het te maken hebben met het feit dat Take Two's nieuwe financiele jaar in November begint en dat Take Two hiermee dus het nieuwe financiele jaar goed begint.

Dit is slecht een theorie van een analist. Rockstar games zelf of Take Two heeft niks bevestigd. Zoals het er nu voor staat moet GTA IV in Amerika op 16 oktober verschijnen en in Europa gewoon op 19 Oktober.

Bron: Insidegamer.nl

-----------------------------------------

-----------------------------------------

Halo 3 wordt geleverd met 2 disc's.

Op foto's van het Halo 3 pakket was te zien dat er een "gamedisc one" en een "gamedisc two" inzat. Nu dachten mensen dat misschien de singleplayer en de multyplayer op een aparte disc stonden. Bungie heeft vandaag echter laten weten dat de tweede 'Game Disc' inhoudelijk niets met Halo 3 te maken heeft. Volgens Bungie is de tweede 'Game Disc' een zogenaamde 'executable', welke je bijvoorbeeld bij het Official Xbox Magazine ziet. Het is dus geen echte DVD die onderdeel van Halo 3 als game is. Vandaag zal Bungie meer uitleg geven over deze 'executable' als de nieuwe Weekly Update van Bungie verschijnt.

Bron: 360only.nl

------------------------------------------

------------------------------------------

Halo 3 bevat 9 singleplayer missie's.

Het is bekend geworden dat HALO 3 9 missies zal hebben in de singleplayer. Ook de achievements zijn bekend gemaakt. Je kan de achievements >>>HIER<<< bekijken. Het zijn best makkelijke achievements. Zodra je de singleplayer hebt uitgespeeld heb je al een paar honderd Gamersscore-punten te pakken.

Bron: 360only.nl

-------------------------------------------

-------------------------------------------

Halo 3 zal op 27 September in Japan verschijnen.

Het nieuws dat Halo 3 in Japan zal verschijnen op 27 September dit jaar is bekend gemaakt. Men had eigenlijk verwacht dat dit een half jaar of meer zou duren omdat in Japan de Playstation 3 overheerts maar blijkbaar is de Xbox 360 daar toch succesvol genoeg om Halo 3 uit te brengen.

Bron: 360only.nl

@ Jowx; Bedankt voor de pin. :) Ik zal hem onderhouden door al het nieuws in de hoofdpost te plaatsen.

Bewerkt: door Boris H.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Follow

    22

  • Merticus XVII

    10

  • Fabelous_P

    5

  • Dastard

    5

Mooi en overzichterlijk topic, mijn complimenten. Dit is een goed voorbeeld voor veel van de ''Het grote ... Topic'' topics die als paddestoelen uit de grond schieten, hier is er veel informatie over het spel te vinden. :tu: Ik hoop dat je het topic zal onderhouden, topic pinned.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals Jowx al zegt, Het topic ziet er erg netjes uit.

Ik heb wel eens van Halo gehoort. Maar echter lijkt het niet echt mijn spel type. Ik houd meer van Medalf Of Honor en race types. Maar wie weet ga ik is een demo downloaden. En wie weet koop ik het spel dan toch is.

MVG,

Rullez

Link to comment
Delen op andere websites

Dastard, we maken wel een keer een sfspraak voor een multiplayer potje als hij uit is he? Ben nog wel een n00b maar online spelen met iemand van GTAForum is altijd leuk. ;)

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Dastard, we maken wel een keer een sfspraak voor een multiplayer potje als hij uit is he? Ben nog wel een n00b maar online spelen met iemand van GTAForum is altijd leuk. ;)

Boris H.

Da's Goed,maar ben aant sparen voor X360,Ik heb HALO:CE Op PC!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Halo echt poep. Dit spel spreekt mij echt helemaal niet aan. Ik speel veel liever Gears of War. Het stijltje van Halo bevalt me echt helemaal niet en het systeem van je levens vind ik niet echt goed werken. Als ik mocht kiezen tussen Halo 3 en GTA IV dan zou ik zeker weten voor GTA IV gaan.

Dit is mijn mening dus hopelijk krijg ik nou geen Halo fanboys op m'n dak :duh:

100 posts trouwens :dans:

Bewerkt: door [Xplode]
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Halo echt poep. Dit spel spreekt mij echt helemaal niet aan. Ik speel veel liever Gears of War. Het stijltje van Halo bevalt me echt helemaal niet en het systeem van je levens vind ik niet echt goed werken. Als ik mocht kiezen tussen Halo 3 en GTA IV dan zou ik zeker weten voor GTA IV gaan.

Dit is mijn mening dus hopelijk krijg ik nou geen Halo fanboys op m'n dak :duh:

100 posts trouwens :dans:

Iedereen mag natuurlijk een mening helpen. Maar de vergelijk kloPt helmaal niet.

GTA IV en Halo 3, Dit zijn namelijk heel verschillende spellen.

GTA IV erg grootte wereld. En de vrijheid om te gaan en staan.

Halo Dit is een shooter met alliens als ik het goed heb.

MVG,

Rullez

Link to comment
Delen op andere websites

:bier:

Eindelijk een topic over het spel (Vind ik dan, mijn mening..)..

Trouwens, wisten jullie ook al dat Halo 3 records verbroken heeft!

Al 4 miljoen pre-orders bij Gamestop gaat er rond via internet!

Edit: :) Kan weer reageren, hopelijk voor altijd, mocht het weer komen maak ik wel effe een video, en ook dat ik de cookies verwijderd heb, naja, het werkt nu.

Edit2: Wie gaat hem kopen? Ik sta op 26 september wel in de winkel, en trouwens, dit blijkt de slot te zijn op een storyline, dus wanneer in 2008 komt het dan, HALO 4 (Althans, meest waarschijnlijke titel volgensmij :puh: )

Trouwens, nog wel leuk om erbij te zeggen:

In dit nieuwe deel zijn er veel verbeteringen in de Multiplayer spel, Singel Player is niet zeker maar zou ook wel erg goed kunnen. Want nu heb je ook iets tegen die irritante auto's rijders, want je kan ze nu neerhelen met een landmijn, zorg er wel voor dat ze je dan bijna aanrijden en gebruik de 'verstelde' X button om de mijn te lanceren, jij gaat wel dood, maar de mensen in de auto's heb je wel dood.

Ook is er geen probleem meer met een te hoge muur om erop te komen, want nu heb je de bekende Grav Lift beschikbaar (Bekend in de level Gravemind van Halo 2), deze lift lanceer je natuurlijk weer met die X knop, maar zorg wel voor de goede standpunt anders mis je.

Nieuw dat het eerst voorkwam in de 60min tv trailer is de Bubble Shield, handig als je niet weet waarvandaan je beschoten word, let wel op dat de schield over een tijdje verdwijnt en het houdt alleen de kogels buiten, niet de vijand dus de vijand kan wel naar binnen lopen en dan je killen.

Om alles over Halo 3 nog eens na te lezen bestaat natuurlijk de website www.bungie.net maar ook www.halo3.com.

Maar ook erg handig is de goeie zoekmachine Google.nl (Een vertrouwde voor mij dan, misschien voor jou Yahoo of anders.).

Arg, weer nog wat gevonden over de campaign van Halo 3:

Scripters vonden via de Halo 3 beta een lijnen met de levelnaam en ervoor completed_mission

Lijd dit naar de campaign levels? De volgende levels zijn dan wel gevonden.

jungle

base

outskirts

voi

floodvoi

wasteland

citadel

highcharity

halo

Het vreemde is dat outskirts en highcharity 2 levels uit Halo 2 zijn, had Bungie dit verwacht en zomaar wat bedacht of had bungie dit niet verwacht en echt zo gedaan?

Bewerkt: door Follow
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het is bekend geworden dat HALO 3 9 missies zal hebben in de singleplayer. Ook de achievements zijn bekend gemaakt. Je kan de achievements >>>HIER<<< bekijken. Het zijn best makkelijke achievements. Zodra je de singleplayer hebt uitgespeeld heb je al een paar honderd Gamersscore-punten te pakken.

Groetjes,

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Nog wel om Up To Date te zijn heb ik wat meer info over de armor in het multiplayer!

Het is natuurlijk mogelijk om het embleem en kleur te veranderen.

Maar in Halo 3 ook je armor zelf, die kan je unlocken door dingen te doen..

Vermoed de campaign maar weet het niet zeker..

En in de E3 trailer ben ik erachter gekomen dat de Arbiter, 343GuiltySpark en de Master Chief alledrie samenwerken met behulp van de mariniers, elites en grunts.

Ook zal de hamer van Tarturas uit Halo 2 bespeelbaar zijn, met andere woorden....

... hebbe, hebben!!!

Voor de mensen die lekker in de banshee willen vliegen, dan raad ik Valhalla aan, want een tripje naar de

kan nu ook in Halo 3, ga ik zeker wel eens doen..
Link to comment
Delen op andere websites

Komt halo 3 ook voor de pc uit want anders hebben ze zojuist 1 fan minder ^_^

Eeuhm, Halo 2 in 2004, ja over 3 jaar misschien..

Nee, het zal heus nog wel komen, maar wees er zeker van dat het hoge eissen heeft, en voor Vista word.

(Vooral denk ik dit omdat Halo 2 net voor Vista verschenen is..)

Link to comment
Delen op andere websites

Komt halo 3 ook voor de pc uit want anders hebben ze zojuist 1 fan minder ^_^

Eeuhm, Halo 2 in 2004, ja over 3 jaar misschien..

Nee, het zal heus nog wel komen, maar wees er zeker van dat het hoge eissen heeft, en voor Vista word.

(Vooral denk ik dit omdat Halo 2 net voor Vista verschenen is..)

Die eisen maakt niet uit want ik heb nog wel een flink goeie pc (misschien zal ik het niet helemaal op het hoogst kunnen draaien maar ik denk wel een van de hogere) En dat het op Vista draait is wel wat minder want Vista vindt ik niet echt goed samen met games. En dan alleen voor Halo 3 Vista aan te schaffen dat hoeft van mij niet tenzij er dan wel meer goeie games voor Vista zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...