Jump to content

Het grote Halo 3 topic.


Boris H.

Recommended Posts

  • 8 maanden later...
  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Follow

    22

  • Merticus XVII

    10

  • Fabelous_P

    5

  • Dastard

    5

BUMP voor GROOT nieuws. :schater:

Binnekort is Halo 3 jarig, en dat vieren we met een uitbreiding set! Laatst kwam er een filmpje over een soort totale map-editor, nouw dat zal erin komen. Je zal misschien veel meer custom games optie's hebben, zoals spelen als andere personage's denken sommigen, maar 1 ding is zeker. Het komt uit op 25 September met een nieuwe archievements lijst! Kortom, spaar je centen en zorg ervoor dat je niet genoeg microsoft points hebt op 25 september!

Heretic Skull - 25 GS

Assembly Skull - 25 GS

Citadel Skull - 25 GS

Tank Dropper - 25 GS;

Zombie Repeller - 25 GS

Delicious Brains - 25 GS

Save this Film - 25 GS

Have Fun Respawning - 25 GS

Killtacular - 25 GS

Aww, too bad - 25 GS

...Get the Horns - 25 GS

Post mortem - 25 GS

Ghost Patrol - 25 GS

Blades of Fury - 25 GS

Pull - 25 GS

Hammer Time - 25 GS

Look Both Ways - 50 GS

Road Rage - 25 GS

Flag dropped - 25 GS

Defend this - 50 GS

Came...From...Behind - 50 GS

Alas, Poor Yorek - 25 GS

Double Double - 25 GS

Vidmaster Challenge: 7 on 7 - 0GS

Vidmaster Challenge: Annual. After 9/25/08 - 0GS

Vidmaster Challenge: Lightswitch - 0 GS

Vidmaster Challenge: Brainpan - 25 GS

Totaal: 625 GS

1220478421341.jpg

BRON: Gamingonly, en massas websites op Google.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Ik denk eraan met kerst een Xbox 360 Elite pack met Halo 3 en Halo ODST te vragen, eigenlijk heb ik al gekeken met mijn vader. Maar raden jullie mij deze spellen aan? Is het niet te oud ofzo?

Bewerkt: door CrackerzElite
Link to comment
Delen op andere websites

Even een bump..

>>> Door Visser23: Bumpen mag pas na 24 uur! Deze keer zie ik de 3 uur door de vingers, maar denk er volgende keer wel om!<<<

Ok.. sorry. Ik dacht dat die regel alleen goldt in de Graphics fora..

Bewerkt: door CrackerzElite
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk eraan met kerst een Xbox 360 Elite pack met Halo 3 en Halo ODST te vragen, eigenlijk heb ik al gekeken met mijn vader. Maar raden jullie mij deze spellen aan? Is het niet te oud ofzo?

Vind je de leeftijd van games dan belangrijk of ben je bang dat je uitgelachen wordt? Halo 3 wordt nog steeds door miljoenen mensen gespeeld en ik speel het spel zelf ook veel en ik vind het heel leuk. Ik heb veel meer lol beleeft met Halo 3 multiplayer dan met MW multiplayer, omdat je ook minder/helemaal niet serieuze gametypes hebt. ODST is een andere soort game dan de vorige Halo's, maar het is ook leuk, zeker Firefight. :dans: Voor meer informatie klik HIER

Bewerkt: door Vercetti24
Link to comment
Delen op andere websites

Heb laatst op Utube een trailer van ODST gekeken en wtf, je ziet allemaal reacties van 'THEY FUCKING RIPPED OFF' en 'I'M SO GLAD I LENT THIS' en van die reacties... Dus kan ik niet beter alleen een Xbox 360 Elite vragen met 2 spellen naar keuze?

En met multiplayer, bedoelen ze daar nou mee met vrienden of online?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb laatst op Utube een trailer van ODST gekeken en wtf, je ziet allemaal reacties van 'THEY FUCKING RIPPED OFF' en 'I'M SO GLAD I LENT THIS' en van die reacties... Dus kan ik niet beter alleen een Xbox 360 Elite vragen met 2 spellen naar keuze?

En met multiplayer, bedoelen ze daar nou mee met vrienden of online?

Luister niet naar die reacties, sommige mensen schrijven dit soort dingen voor de lol of ze zijn gewoon te dom om te weten dat ODST geen volledige Halo game is, of ze vinden de game niet leuk en gaan ze zo kansloos reageren, als ze het niet leuk vinden waarom kijken ze dan naar video's over die game. Bungie heeft ODST gemaakt om Halo fans met iets bezig te houden, voordat Halo Reach uitkomt. Als je multiplayer (met multiplayer bedoel ik online tegen stel mensen spelen) games leuk vind raad ik je zeker aan om Halo 3 te kopen en de campaign is ook goed en je kan de campaign met zijn vieren vie Xbox Live of Split screen uitspelen.

Bewerkt: door Vercetti24
Link to comment
Delen op andere websites

Heb laatst op Utube een trailer van ODST gekeken en wtf, je ziet allemaal reacties van 'THEY FUCKING RIPPED OFF' en 'I'M SO GLAD I LENT THIS' en van die reacties... Dus kan ik niet beter alleen een Xbox 360 Elite vragen met 2 spellen naar keuze?

En met multiplayer, bedoelen ze daar nou mee met vrienden of online?

Luister niet naar die reacties, sommige mensen schrijven dit soort dingen voor de lol of ze zijn gewoon te dom om te weten dat ODST geen volledige Halo game is, of ze vinden de game niet leuk en gaan ze zo kansloos reageren, als ze het niet leuk vinden waarom kijken ze dan naar video's over die game. Bungie heeft ODST gemaakt om Halo fans met iets bezig te houden, voordat Halo Reach uitkomt. Als je multiplayer (met multiplayer bedoel ik online tegen stel mensen spelen) games leuk vind raad ik je zeker aan om Halo 3 te kopen en de campaign is ook goed en je kan de campaign met zijn vieren vie Xbox Live of Split screen uitspelen.

Echt bedankt. :tu: Heb je om met je Xbox 360 online te gaan nog iets nodig ofzo...

Link to comment
Delen op andere websites

Halo 3 is de enige game die me kan weghouden van MW multiplayer. Halo 3 is heel goed uigebalanceerd, oficiele multiplayer maps zijn zelfs zo goed uitgebalnceerd dat zelfs tanks nutteloos zijn zonder bescherming, je word meteen GeSpLasered. Ik hoop wel dat ze de Spartan Laser uit het multiplayer halen in Reach, door dat k*t ding kan je niet eens normaal voertuigen gebruiken. Het vergt echt geen skil om een voertuig met dat ding te vernietigen, in tegenstelling als je een voertuig wil stelen, zeker een Banshee. Je kan ook lekker veilig in een hoekje met een Splaser zitten en gewoon wachten tot er iemand in een voertuig stapt. Als je een voertuig wil overnemen/vernietigen op de oude manier, moet je meestal in zijn bereik komen en dan hebben de inzitenden tenminste een kans om terug te vechten. :duh: Maar ik ben toch nog steeds tevreden over het multiplayer. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb laatst op Utube een trailer van ODST gekeken en wtf, je ziet allemaal reacties van 'THEY FUCKING RIPPED OFF' en 'I'M SO GLAD I LENT THIS' en van die reacties... Dus kan ik niet beter alleen een Xbox 360 Elite vragen met 2 spellen naar keuze?

En met multiplayer, bedoelen ze daar nou mee met vrienden of online?

Luister niet naar die reacties, sommige mensen schrijven dit soort dingen voor de lol of ze zijn gewoon te dom om te weten dat ODST geen volledige Halo game is, of ze vinden de game niet leuk en gaan ze zo kansloos reageren, als ze het niet leuk vinden waarom kijken ze dan naar video's over die game. Bungie heeft ODST gemaakt om Halo fans met iets bezig te houden, voordat Halo Reach uitkomt. Als je multiplayer (met multiplayer bedoel ik online tegen stel mensen spelen) games leuk vind raad ik je zeker aan om Halo 3 te kopen en de campaign is ook goed en je kan de campaign met zijn vieren vie Xbox Live of Split screen uitspelen.

Echt bedankt. :tu: Heb je om met je Xbox 360 online te gaan nog iets nodig ofzo...

_._._

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...