Jump to content

Het grote Halo 3 topic.


Boris H.

Recommended Posts

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Follow

    22

  • Merticus XVII

    10

  • Fabelous_P

    5

  • Dastard

    5

Whaha, ik heb de Halo 3 Limited Collectors editie.. :D

PS: Als je die Scarab wilt vernietigen, moet je wachten tot hij valt en dan ergens bovenop een blauw vreemd rondje beschieten met je rocket. _O_:cya:

Ga morgen weer spelen, en misschien kunnen we eens met 4 players CO-OP doen.

Nodig mij dan uit als ik online ben, mijn gamertag is AvatarDutch

Link to comment
Delen op andere websites

Whaha, ik heb de Halo 3 Limited Collectors editie.. :D

PS: Als je die Scarab wilt vernietigen, moet je wachten tot hij valt en dan ergens bovenop een blauw vreemd rondje beschieten met je rocket. _O_:cya:

Ga morgen weer spelen, en misschien kunnen we eens met 4 players CO-OP doen.

Nodig mij dan uit als ik online ben, mijn gamertag is AvatarDutch

Bij de eerste scarab tank die je tegenkomt, kun je ook op die kraan gaan staan (via die lift) en dan boven op de scarab springen, iedereen afknallen en dan de core vernietigen, hoef je niet eerst die scarab neer te halen (10 minuten werk ofzo).

Link to comment
Delen op andere websites

Whaha, ik heb de Halo 3 Limited Collectors editie.. :D

PS: Als je die Scarab wilt vernietigen, moet je wachten tot hij valt en dan ergens bovenop een blauw vreemd rondje beschieten met je rocket. _O_:cya:

Ga morgen weer spelen, en misschien kunnen we eens met 4 players CO-OP doen.

Nodig mij dan uit als ik online ben, mijn gamertag is AvatarDutch

Bij de eerste scarab tank die je tegenkomt, kun je ook op die kraan gaan staan (via die lift) en dan boven op de scarab springen, iedereen afknallen en dan de core vernietigen, hoef je niet eerst die scarab neer te halen (10 minuten werk ofzo).

Oke, maar wat handig is boro bij de missi Covenant is bij de eerste svarab de achterkanste muurtje neerhalen waar dus die rond zit (tank noemen ze het).

Geluk kan je dat dan snel doen met de Hornet.

Trouwens, wie heeft hem al uitgespeelt?! Ik zonet!!!! :D

Toen daarna 2 skulls geclaimt, alleen de Birthday Party lijkt me leuk.

Ook in Halo 2 zit die skull... :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Net dikke lol gehad in de Multiplayer met wat Nederlandse gasten, vette multiplayer! ^_^

( Gamertag = Shad0w NL )

Lol, ik speel later nog online, ben een Storyline volger namelijk en snap het nu ook helemaal.

Zelfs de vraag, Wie is de ForeRunner! Wel mogelijk goed gelezen, maar snapte het niet 100% procent.

343 Gulity Spark: You are Forerunner!

(De rest weet ik niet meer van MC en Arbiter..)

Link to comment
Delen op andere websites

Fantastisch dat je Halo 3 al hebt Follow. Ik moet helaas wachten tot ik mijn zakgeld kan krijgen om hem te kopen. Ik had trouwens ook gehoord dat er een Demo te downloaden is op Xbox Live Marketplace. Is deze singleplayer of multiplayer? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Fantastisch dat je Halo 3 al hebt Follow. Ik moet helaas wachten tot ik mijn zakgeld kan krijgen om hem te kopen. Ik had trouwens ook gehoord dat er een Demo te downloaden is op Xbox Live Marketplace. Is deze singleplayer of multiplayer? :)

Geen Demo, zal er ook niet aan komen.

In ieder geval als je Halo 3 koopt moet je Gold hebben, zo niet dan tja dan is het een stuk minder. Halo draait veel om de Multiplayer.

Link to comment
Delen op andere websites

Fantastisch dat je Halo 3 al hebt Follow. Ik moet helaas wachten tot ik mijn zakgeld kan krijgen om hem te kopen. Ik had trouwens ook gehoord dat er een Demo te downloaden is op Xbox Live Marketplace. Is deze singleplayer of multiplayer? :)

Geen Demo, zal er ook niet aan komen.

In ieder geval als je Halo 3 koopt moet je Gold hebben, zo niet dan tja dan is het een stuk minder. Halo draait veel om de Multiplayer.

Dat is wel jammer. i.v.m. de aanschaf van een laptop heb ik monenteel geen geld voor Halo 3 + Xbox live gold. :7

Maar dat hij er hier inkomt is zeker. Het schijnt trouwens wel dat de singleplayer erg kort is? :D

Groetjes,

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wel jammer. i.v.m. de aanschaf van een laptop heb ik monenteel geen geld voor Halo 3 + Xbox live gold. :7

Maar dat hij er hier inkomt is zeker. Het schijnt trouwens wel dat de singleplayer erg kort is? :D

Groetjes,

Boris H.

Je kan er een mooie 12 uur mee zoet zijn geloof ik :)

Ik heb altijd met een dubbel gevoel in mijn maag rondgelopen vanwege ik geen Gold kan hebben. Wij in België hebben een downloadlimiet. Dat betekend dat je maar mag downloaden tot als dat deel vol is. Nadien kom je terecht op een lager netwerk, als je niet bijbetaald :puh:

Dat vind ik natuurlijk enorm jammer, want had het aan mij gelegen had ik elke dag 5 uurtjes online geweest op Xbox Live. Wij zitten thuis met 5 computers die zowat elke dag staan draaien op internet. Ons balkje bereikt elke maand nu al de limiet :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...