Jump to content

Het grote Halo 3 topic.


Boris H.

Recommended Posts

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Follow

    22

  • Merticus XVII

    10

  • Fabelous_P

    5

  • Dastard

    5

LOL. Dat is echt vervelend in Belgie, je mist in ieder geval een hoop van veel games.

Idd,wij zijn bij belgacom en hebben een metertje.We hebben 2 pc's (1 waar ik op zit met me ma,en 1 van me broer.)

Als we iets downloaden gaat het echt traag :7

Heeft er iemand al de IRIS fankit gedownload? ;)

IRIS_FanKit.zip

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

Het is echt jammer dat wij in België een downloadlimiet hebben.

Ik heb ook beter nieuws :)

Waarschijnlijk volgende week woensdag krijg ik de Legendary Edition. Ik heb hem zien staan in een van de winkels en hoop dat ze hem tegen dan nog gaan hebben :puh:

Bewerkt: door Merticus XVII
Link to comment
Delen op andere websites

Whahha, laast speelde met mijn vriend een level LastRecort (Zanzibar) waar ik een race map van gemaakt heb, upload hem nog wel naar mijn fileshare als hij bugloos is..

Maar toen wou ik mijn vriend stucken met de Spiker, en gooide toen vlak onder zijn voet.. :schater:

2674649fullav8.jpg

Zo dichtbij..

Maar ook op de baan is een gedeelte met vet veel bommetjes, en ja als het aan mij ligt en je botst tegen een bommetje aan en rijdt niet zo snel verder, schiet ik mijn Sniper Rifle op het bommetje, en ja, tijd voor vliegles!

Een filmpje ga ik ervan nog maken, want het was een mooi schot.. (Springde in de lucht en schoot op de bom).

Owja, wie nog skulls zoekt moet mij maar even een berichtje sturen via XboxLive, dan kunnen we samen eens het level spelen en de skull pakken, en ja, ze blijven voor eeuwig actief, je kan ze aan en uit zetten.

Tevens kan dit ook met z'n vieren, misschien dit weekend?! :eten:Gamertag: AvatarDutch

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij meer op een Tony Hawks Project spel maar in een stijl van Halo 3. Mooie screen ^_^

Klopt het dat de Legendary Edition's de cd's niet kunnen afspelen op een Toshiba Drive die in je Xbox zit. ik hoor namelijk dat deze niet werken :7

Enne, Follow: Is je naam trouwens afgeleid van een van de liedjes van de Halo 2 Soundtrack? Kwam het net tegen. Follow (1st Movement of the Odyssey):puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Enne, Follow: Is je naam trouwens afgeleid van een van de liedjes van de Halo 2 Soundtrack? Kwam het net tegen. Follow (1st Movement of the Odyssey):puh:

LoL!

Het klopt opzich wel, maar heb nu al een andere naam (AvatarDutch) maar ik heb mijn naam hier al eens gewjizigd..

Trouwens, bedankt voor de screen reactie :tu: , zal nog wel 1 van de explosie opsturen.. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik update altijd mijn gamercard om de maand. Elke maand Xbox aansluiten op Xbox live en dan updaten. Had je net rond 12 uur dit berichtje gepost had ik je nog snel kunnen toevoegen ^_^

Is dat replay systeem overigens een goede toevoeging van Bungie? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker, elk mooi moment kan je vastleggen..

Of in SlowMotion bekijken, en ik durf te wedden dat meerdere spellen deze functie zal krijgen.

En ik heb gehoord dat Halo 3 de IWHBYD skull heeft?!

Maar wie weet de correcte volgorder door welke rings je moet springen of kan dit niet op Co-Op?

(Youtube zoeken naar Halo 3 IWHBYD)

Als ik hem heb, meld ik het, en trouwens nog 4 skulls te gaan, Gold + Silver skulls dan hè.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook halo 3, maar nu wil ik via xbox live gaan spelen, als ik mn internetkabel in mn 360 doe en de test doe om te kijken of ie online kan geeft ie een foutmelding bij dns, weet iemand hoe ik dat kan verhelpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook halo 3, maar nu wil ik via xbox live gaan spelen, als ik mn internetkabel in mn 360 doe en de test doe om te kijken of ie online kan geeft ie een foutmelding bij dns, weet iemand hoe ik dat kan verhelpen?
Ik weet wat er mis is :)

Je moet je modem een aantal minuten uitzetten. Je hebt waarschijnlijk problemen met het vinden van een IP-adress. De informatie kan je trouwens ook op Xbox.com vinden ^_^

Morgen is Halo van mij! 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook halo 3, maar nu wil ik via xbox live gaan spelen, als ik mn internetkabel in mn 360 doe en de test doe om te kijken of ie online kan geeft ie een foutmelding bij dns, weet iemand hoe ik dat kan verhelpen?

Q: Heb je een router?

A: Zeg het dan even dan help ik verder.

Q: Heb je geen router?

A: Volg dan DEZE handleiding.

Q: Heb je de kabel van de Xbox360 in een opening in de muur zitten, en de computer weer ergens anders?

A: Dan werkt het natuurlijk niet, hiervoor moet je hem dus aansluiten waar de computer ook is aangesloten, het kan zijn dat er geen port dan is, dan moet je echt een router kopen.

Merticus XVII: Mooi dat je morgen Halo 3 ook hebt, als je Gold hebt kan je ook eens meedoen met de Halo 3 SkullClaimParty, geldt ook voor de andere personen trouwens.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi dat je morgen Halo 3 ook hebt, als je Gold hebt kan je ook eens meedoen met de Halo 3 SkullClaimParty, geldt ook voor de andere personen trouwens.

Ik zal zeker eens mijn 48 uur gratis GOLD gebruiken voor je SkullClaimParty :)

Heb sinds vandaag de Legendary Edition ( Game + artbook + MASTER CHIEF HELM!!) kunnen bemachtigen. Het was de laatste in de winkel, al heeft de doos wel een beetje afgezien. Nu heb ik mijn Master Chief helm naast mijn Xbox 360 gezet ^_^

Zit overigens in de level met de snelweg. Grappig is dat je als je nu tegen een ander voertuig knalt je direct ontploft :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat botsen vind ik wel wat minder, een grunt die mij zo vermoord... :schater:

Maarja, vandag heeft Bungie de Matchmaking geupdate, de grootste update is dat Big Team Battle nu tot 16 spelers is inplaats van 12, ik miste de 16 spelers lijst al.. :puh:

En heb de IWHBYD skull gecliamt, het effect is dat de spelers/bots meer dingen zeggen, ook leukere dingen, en volgensmij maakt die skull het wat makkelijker op Legendary.

Ook heb ik alle Terminals geopent en de archievment ontvangen, je hebt de terminal pas echt gepont als er een alarm afgaat en er een tekstje vershijnt.

Als je goed luistert tijdens het alarm hoor je een stem..

LevelProject:

En mijn level LastRace (Based op Last Resort) is volledig bugloos hoop ik nu, binnenkort in mijn file share te downloaden, waar nu ook een Trick gametype van is.

LastRace kenmerken:

- Gravlifts maken het lastig.

- Vallende bommetjes na de Gravlifts.

- Bommenweg met 'Racketjes'.

- Mongoose is de wagen!

- De poorten speelt een rol!

De weg is simpel te volgen, alleen zijn de spawnpoints niet goed werkend, daarom noem ik het een V1 versie, hopelijk zal dit verbetert zijn in de V2 versie.

Morgenmiddag rond half 2 breng ik het level uit, ik start ook binnenkort met een BoMkAmEr, laatst deed ik het een keer met een vriend, maar toen niet opgeslagen en gewoon voor de lol.

Dus ik ben ook nog meer van plan om te maken, en ik heb samen met een vriend een Prive racebaan voor ons, nodig dan wel mensen uit of join het dan gewoon eens.

Je download de level door de persoon zijn gamercard tevoorschijn halen terwijl je Halo 3 speelt, hier selecteer je Halo 3 Filehare, en dan zul je hem wel vinden. (De gamercard voor het level is AvatarDutch)

Vergeet niet voor je het level gaat beracen de poorten open te zetten, anders kom je niet ver.

Heeft iemand al trouwens de ManAap gezien?

Ik wel, weet niet meer waar jammergenoeg. :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook halo 3, maar nu wil ik via xbox live gaan spelen, als ik mn internetkabel in mn 360 doe en de test doe om te kijken of ie online kan geeft ie een foutmelding bij dns, weet iemand hoe ik dat kan verhelpen?

Q: Heb je een router?

A: Zeg het dan even dan help ik verder.

Q: Heb je geen router?

A: Volg dan DEZE handleiding.

Q: Heb je de kabel van de Xbox360 in een opening in de muur zitten, en de computer weer ergens anders?

A: Dan werkt het natuurlijk niet, hiervoor moet je hem dus aansluiten waar de computer ook is aangesloten, het kan zijn dat er geen port dan is, dan moet je echt een router kopen.

Merticus XVII: Mooi dat je morgen Halo 3 ook hebt, als je Gold hebt kan je ook eens meedoen met de Halo 3 SkullClaimParty, geldt ook voor de andere personen trouwens.

yup ik heb een router, en die kabel die ik in mn xbox doe zit normaal gewoon in mn pc.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, bij je Xbox 360 kan je een TEST doen, kijk of de kabel goed is, enzo.

Je kan het vinden bij Settings - Netwerk (Ofzo) - Test (Ofzo).

Geef de resultaten eens door, dan kijken we waar het vastloopt, als iemand de exacte goede locatie weet zegt het dan even.

Overige: Heb LastRace gereleased, gister had ik internet problemen, maar een voordeel is dat ik mijn nieuwste map ook al uit heb, DeadRoom, een kamer waar je echt dood gaat als je binnen de shilden bent.

Om de 3 minuten explodeert het, zo ben je er optijd en door de explosie ontstaat er LAG!

Online of niet online.

(Niet onderin het level bij de kisten porren, het systeem kan dan kapot gaan waardoor je geen explosie en deadroom hebt, de ingang vind je in het midden van het lvl, niet te missen met de lampjes enzo.)

Waar ik nu mee bezig ben en wat zowat af is is onderwater in HighGround.. :D

Dit ging via een trickje, maar die deed ik al voor je, je hoeft alleen door de portal te gaan.

Met wapens en andere dingen als upfleuring, en daar in het water drijven in een hoek bommen om je lol te geven.

Als je te ver gaat ga je dood.. :( (Naam en datum onbekend)

Overgens beluister ik nu de HALO 3 SOUNDTRACK!

In the Storm is een mooi nummer, alleen denk ik dat deze 'Soundtrack' niet compleet is..

Maarja, heb een aantal nummertjes ervan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...