Aftermath NL Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Alleen als ik de Theme Song hoor verlang ik naar Halo 3 Reageren
Follow Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Alleen als ik de Theme Song hoor verlang ik naar Halo 3 Lol, ik sta zeker op 16 september in die winkel, maar natuurlijk kn ik nu ook effe niet wachten erop. Heb al een x360 en het geld heb ik dan wel bijelkaar (berekend).. En wanneer komt nou de nieuwe bungieupdate met meer info.. Reageren
Aftermath NL Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Halo 3 bevat 4 player co-op via Xbox Live!Dinsdag 31 juli 2007 - Het hoge woord van Bungie is er eindelijk uit. Halo 3 zal inderdaag 4 player co-op via Xbox Live bevatten. Hiermee zijn de eerdere geruchten van een Halo 3 zonder co-op meteen de kop ingedrukt. Bungie maakte dit vandaag bekend op een persconferentie die verrassend genoeg gehouden werd in ons eigen Amsterdam. De gehele singleplayer van Halo 3 is nu met maximaal 4 spelers online op Xbox Live te spelen. Eén speelt als de Master Chief, de ander met The Arbiter en de laatste twee spelen met twee 'normale' Elites. Halo 3 ligt vanaf 26 september in de winkels, exclusief voor de Xbox 360. Xbox360only.nl Reageren
Follow Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Halo 3 bevat 4 player co-op via Xbox Live!Dinsdag 31 juli 2007 - Het hoge woord van Bungie is er eindelijk uit. Halo 3 zal inderdaag 4 player co-op via Xbox Live bevatten. Hiermee zijn de eerdere geruchten van een Halo 3 zonder co-op meteen de kop ingedrukt. Bungie maakte dit vandaag bekend op een persconferentie die verrassend genoeg gehouden werd in ons eigen Amsterdam. De gehele singleplayer van Halo 3 is nu met maximaal 4 spelers online op Xbox Live te spelen. Eén speelt als de Master Chief, de ander met The Arbiter en de laatste twee spelen met twee 'normale' Elites. Halo 3 ligt vanaf 26 september in de winkels, exclusief voor de Xbox 360. Xbox360only.nl Zoals er staat, alleen op Live, dus niet.. Het 4 co-op klopt, alleen op Xbox Live en Systemlink.. Split screen helaas niet... In het overige, voor de echte online gamers, Halo 3 is eerste geworden met beste online gaming.. Best Online Multiplayer: Halo 3(Bungie/Microsoft Games Studio for Xbox 360) Opgevallen in de nieuwe E3 trailer: De fuel rod gun is in singleplayer te pakken. Er is een nieuw soort warthog, waarschijnlijk vervoert het 4 personen, in de trailer zie je alleen maar 3 personen erin zitten. En getrickt door een persoon die de beta had: Je kan in Valhalla naar de ruimte vliegen, en dan erbij vallen en overleven, niet echt realistich, maar wie zegt dat het dan niet kan?! Reageren
Ice Banana Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Nou nou, het komt alsmaar dichter en dichterbij jongens, wordt weer uitkijken naar een spetterende Game , ik heb ook gezien in een filmpje dat je zowaar je eigen armor kan editten en je eigen logo kan kiezen. Nu alleen nog sparen en de game is zo goed als binnen...Maar ik twijfel nog tussen BF Bad Company en Halo 3. De beta ziet er ook al goed uit, ik voorspel weer weken no life Halo 3 Video's: InsideGamer Beta Build Footage Halo 3 Beta Montage Halo 3 Gameplay IB Reageren
Ruwie Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Zou iemand mij kunnen vertellen wat de leuke kanten zijn van het spel en wat er anders is dan de andere delen? Ik ken de Halo-serrie totaal niet maar ik ben wel van plan om deel drie te kopen. Ik hoop daarom eerst meer informatie over dit spel te kunnen krijgen Alvast bedankt!!! Reageren
Follow Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Zou iemand mij kunnen vertellen wat de leuke kanten zijn van het spel en wat er anders is dan de andere delen?Ik ken de Halo-serrie totaal niet maar ik ben wel van plan om deel drie te kopen. Ik hoop daarom eerst meer informatie over dit spel te kunnen krijgen Alvast bedankt!!! Tja, het is een hele bekende game, en heeft al meer dan 4 miljoen pre-orders in Amerika, in Nederland weet ik er 1, en dat ben ik.. Maar, het is de beste online gaming spel, en dit spel bevat een rijke keuze uit wapens, je kan alleen maar 2 wapens dragen. Zoals bekend bevat het spel 3 granaten, dus lekker niet waar, want het zijn er al 4 (vierde is een vlammenwerpergranaat ) Het unieke aan Halo 3 is dus de online gaming, je kan clans aanmaken en een spel kan je zo vinden en automatisch joinen (Kan eventueel lekker plassen) doormiddel van het MatchMaking. (Halo 2 begon ermee) Je player stats van online games kan je bekijken op Bungie.net. En de meeste levels bevatten een soort trick, ooit al eens geweten dat je in de ruimte kan vliegen?! Maja, op Bungie.net kan je nog video's bekijken, en ik kijk vooral uit naar de Multiplayer, terwijl de campaign super word.. Reageren
Ruwie Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Zou iemand mij kunnen vertellen wat de leuke kanten zijn van het spel en wat er anders is dan de andere delen?Ik ken de Halo-serrie totaal niet maar ik ben wel van plan om deel drie te kopen. Ik hoop daarom eerst meer informatie over dit spel te kunnen krijgen Alvast bedankt!!! Tja, het is een hele bekende game, en heeft al meer dan 4 miljoen pre-orders in Amerika, in Nederland weet ik er 1, en dat ben ik.. Maar, het is de beste online gaming spel, en dit spel bevat een rijke keuze uit wapens, je kan alleen maar 2 wapens dragen. Zoals bekend bevat het spel 3 granaten, dus lekker niet waar, want het zijn er al 4 (vierde is een vlammenwerpergranaat ) Het unieke aan Halo 3 is dus de online gaming, je kan clans aanmaken en een spel kan je zo vinden en automatisch joinen (Kan eventueel lekker plassen) doormiddel van het MatchMaking. (Halo 2 begon ermee) Je player stats van online games kan je bekijken op Bungie.net. En de meeste levels bevatten een soort trick, ooit al eens geweten dat je in de ruimte kan vliegen?! Maja, op Bungie.net kan je nog video's bekijken, en ik kijk vooral uit naar de Multiplayer, terwijl de campaign super word.. Heel erg bedankt voor de snelle reactie!! ik weet nu zeker dat ik dit spel ga kopen Is dit spel ook te vergelijken met Gears of War? Want dat is ook een ongelofelijk mooi spel!!! Reageren
Follow Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Heel erg bedankt voor de snelle reactie!! ik weet nu zeker dat ik dit spel ga kopen Is dit spel ook te vergelijken met Gears of War? Want dat is ook een ongelofelijk mooi spel!!! Gears of War ken ik niet echt, maar wel eens van gehoord, en het is inderdaad een soort vergelijkbare shooter, maar je wapen blijft niet vast zitten en je kan niet op de maier bij GOW deking nemen. Althans, het dekking nemen is niet bepaald een richtpunt bij Halo 3.. Halo 3 brengt namelijk aparte dingen die niet vaak in games voorkomt, helemaal niet bij de vorige Halo's, zoals eem dropship neerhalen. Als je de eerde Halo delen niet hebt gespeeld dan is het lastig de storyline te begrijpen, want Halo is een gewoon een game, met een open eindje maar het doel is wel voltooid. In Halo 2 word het vervolgd door een nieuwe aanval, en in Halo 3 maak je het gevecht in Halo 2 af.. Maar de campaign is maar waar 1/5 naar verlangt, want Halo 3 is de beste online game.. (Meen ik, want het is de beste online game! (Officieel uitgeroepen!) (Beta al dan!)) En in de beta kon je niet eens van alles gebruik maken, alleen doormiddel van hackjes enzo maar daarvoor roepen ze natuurlijk de titel niet uit. Bij Intertoys kan je een pre-order kit krijgen, 10 euro en je krijgt een shirt erbij, de deel die preordert is dan de Limited Collecters Editie, als je hem ophaalt op de datum betaal je 65 euro ofzo, 10 euro korting heb je dan want normaal korst die editie 75 euro. En dan is de Legendary Editie nog, zo'n 120 euro volgensmij.. Jes, morgen weer een Bungie Weekly Update, hopelijk veel meer interesante dingen, want Halo Universe van vandaag was mij niet zo verassend, heb de wapens al in de trialers en Videodocs gezien. En op 1 September komt er zeker weten weer ene update. En als je niet kan wachten.. http://www.halo3countdown.com Reageren
The GamerII Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Ik heb altijd vrij negatief gesproken over de Xbox(360), maar dit is dan een game die veel positiviteit bij mij geeft. Halo op de PC vond ik ook erg vet, dus ik ga misschien ook wel een Xbox aanschaffen voor Halo 3 Reageren
arko 91 Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 (bewerkt) als ik zo de achievements bekijk: 9 campaign lvs, nog minder dan in halo 2, hopelijk zijn ze wat langer en moeilijker dan de h2 versie 4 kills op een rij is overkill? dat was in h1 en 2 dat je 25 kills had zonder dood te gaan verder mis ik speciale dingen zoals die er in h2 waren met de scarab gun, decorated soldier en de 2 belangrijkste: rainman en violent carthographer maar voor de rest lijkt het me een mooi einde van de halo-trilogie (de volgende halo-trilogie is al aangekondigd had ik ergens gelezen, maar niet halo-wars, maar gewoon van bungie) het ergste is: ik heb geen 360 en zal dus nog 2 jaar moeten w88 voor de pc versie eens uit gaat komen Bewerkt: 7 september 2007 door arko 91 Reageren
Follow Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 (de volgende halo-trilogie is al aangekondigd had ik ergens gelezen, maar niet halo-wars, maar gewoon van bungie) Wel officieel, niet precies maar RuMors.. En nog even en we gamen onze rot met dit spel.. (PS, geen Halo 3 beta hiero maar misschien wel MSN 9.0 beta ) Reageren
sevaboy Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Rapper LL Cool J lanceert Halo 3 in Nederland Nieuws | 17 september 2007 - Op dinsdag 25 september vindt in het Tuschinski-theater in Amsterdam de officiële Halo 3 Première plaats, ter gelegenheid van de lancering van het spel op 26 september. Bekend is geworden dat de VIP-première zal worden opgeluisterd door rapper en acteur LL Cool J. "Ladies Love Cool James" zal het niet alleen gaan opnemen tegen gelukkige prijswinnaars, maar ook tegen niemand minder dan Pharrel Williams, die online aan het spelen zal zijn vanuit Londen. Mocht je in het bezit zijn van een pre-order kit van Halo 3, dan kun je nog kans maken op kaarten voor het feest, via www.halo3premiere.nl. Bron: Insidergamer.nl Reageren
Follow Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 (bewerkt) SPOILER, NIET HET BEGIN WETEN, NIET KIJKEN! SPOILER, NIET HET BEGIN WETEN, NIET KIJKEN! ALLEEN IN DEZE POST BIJ VERZOEK: Het einde van Halo 3, maar de grote blijft staan, leeft Master Chief nog. ALLEEN IN DEZE POST BIJ VERZOEK: Het antwoord op de grote vraag is Master Chief nog leeft.. Bewerkt: 19 september 2007 door Follow Reageren
Rev4n Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Vetste spelooit gemaakt Erg unieke verhaallijn vind ik, en de aliens zien er vet uit [covenant] behalve die domme droids en jackals en de flood is helemaal erg Rev4n Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.