Jump to content

Het grote Halo 3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:
Overgens beluister ik nu de HALO 3 SOUNDTRACK!

In the Storm is een mooi nummer, alleen denk ik dat deze 'Soundtrack' niet compleet is..

Maarja, heb een aantal nummertjes ervan.

De soundtrack doet me overigens enorm denken aan de Halo 2 soundtrack. Zou het kunnen dat ze sommige nummers er opnieuw hebben ingestoken? ^_^

Kheb vandaag eindelijk het spel kunnen uitspelen op "Normal".Bungie had beloofd voor 12 uur storymode? Ik deed er net 8 uur over :)

Spijtig dat Bungie de Flood er opnieuw heeft ingestoken. Vond het namelijk veel leuker om tegen de Covenant te strijden dan tegen de Flood. De levels zonder de Flood zijn overigens enorm leuk om te spelen 8)

• Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Follow

22

• Merticus XVII

10

• Fabelous_P

5

• Dastard

5

Geplaatst:

In the Storm is een mooi nummer, alleen denk ik dat deze 'Soundtrack' niet compleet is..

De soundtrack doet me overigens enorm denken aan de Halo 2 soundtrack. Zou het kunnen dat ze sommige nummers er opnieuw hebben ingestoken? ^_^

Kheb vandaag eindelijk het spel kunnen uitspelen op "Normal".Bungie had beloofd voor 12 uur storymode? Ik deed er net 8 uur over :)

Spijtig dat Bungie de Flood er opnieuw heeft ingestoken. Vond het namelijk veel leuker om tegen de Covenant te strijden dan tegen de Flood. De levels zonder de Flood zijn overigens enorm leuk om te spelen 8)

Vertel mij eens wat, ik deed met Roynba het level Halo op Legendary.

Natuurlijk was dat flooderig.. :D

Hij heeft nu alle levels op LEgendary uitgespeelt, ik nog niet, maar ben het wel van plan! :Y

Ook de Covenant deden we, een Scarab stapte op me waardoor ik zowat uit het level VLOOG! ^_^

Maarja, het is gelukt, en nog vrijwillegers voor de SkullClaimParty?

Ik weet ze echt allemaal, en als iedereen van het groepje op Legendary wilt spelen zeg ik geen nee.

PB me als je het wilt, zij ook die link naar het topic in mijn SiG!

PS: LastRace V2 is uit, met een geupdate barrier, je merkt er zowat niks van, alleen de respawn is geupdated.

Het is niet nodig om deze te downloaden, en een andere nieuwtje, V3 komt er denk ik niet.. :puh:

Zie mijn Fileshare (AvatarDutch) voor de download. :cya:

Geplaatst:
Oke, bij je Xbox 360 kan je een TEST doen, kijk of de kabel goed is, enzo.

Je kan het vinden bij Settings - Netwerk (Ofzo) - Test (Ofzo).

Geef de resultaten eens door, dan kijken we waar het vastloopt, als iemand de exacte goede locatie weet zegt het dan even.

Overige: Heb LastRace gereleased, gister had ik internet problemen, maar een voordeel is dat ik mijn nieuwste map ook al uit heb, DeadRoom, een kamer waar je echt dood gaat als je binnen de shilden bent.

Om de 3 minuten explodeert het, zo ben je er optijd en door de explosie ontstaat er LAG!

Online of niet online.

(Niet onderin het level bij de kisten porren, het systeem kan dan kapot gaan waardoor je geen explosie en deadroom hebt, de ingang vind je in het midden van het lvl, niet te missen met de lampjes enzo.)

Waar ik nu mee bezig ben en wat zowat af is is onderwater in HighGround.. :D

Dit ging via een trickje, maar die deed ik al voor je, je hoeft alleen door de portal te gaan.

Met wapens en andere dingen als upfleuring, en daar in het water drijven in een hoek bommen om je lol te geven.

Als je te ver gaat ga je dood.. :( (Naam en datum onbekend)

het gaat fout bij de dns test

Geplaatst:
het gaat fout bij de dns test
Ik had net dezelfde fout. Wat ik weet is dat je eens moet proberen je modem uit te zetten als deze rechtstreeks verbonden is met je Xbox360. Zet hem na 2 minuten opnieuw aan en start je Xbox op. Is je ethernetkabel aangesloten op de computer, zet dan de computer en de modem uit. Schakel hem na 2 minuten opnieuw aan, en doe dit dan ook met je computer en Xbox360.

Ik hoop dat het werkt. Bij mij heeft het toch geholpen :)

Geplaatst:

Ik ga het morgen kopen. Vandaag nog gespeeld bij een vriend. Wat wel jammer is; komen er van die buitenlanders met sloom internet en dan zitten er grote Lags in :duh:

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik had geen zin om 5 pagina's door te lezen dus vraag ik het zo... wat is cortana? ik verdwaal steeds een weet niet waar ik heen moet...als je een keer naar benede ben gevallen kom je een een grote ruimte met veel aliens...daarna loop je door een gang en kom je nog in zon ruimte...dan kan ik niet verder help is welkom

Geplaatst:

Cortana is correct my if i'm wrong een blauwachtige digitale vrouw die een heleboel informatie heeft die jou vijanden maar al te graag willen hebben. Naarmate je spel vordert ga je een heleboel kleine berichten ontvangen van Cortana tijdens de gameplay. Ze probeert jou te vertellen dat er nog een andere uitweg is om de aarde te kunnen redden van The Flood & The Covenant.

Je beschrijving is misschien niet volledig, maar doet me denken aan de missie waar je Cortana moet vinden in het midden van het hok van de leeuwen: The Flood. Omdat mijn geheugen niet 100 % volledig is en ik meestal als ik speel weet waar ik naartoe moet kan ik je helaas niet vertellen hoe je moet gaan. Misschien een tipje: zet stiekem Youtube op voor een kleine hint als je niet verder kunt ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb zelf geen halo 3 maar ik moet het echt hebben!!!!!!

ik ben 100% halo verslaafd!

weet er bijna alles over,heb deel 1 en 2 en halo 2 bonus map pack.

heb alleen maar halo plaatjes op mijn psp :puh:

krijg over een paar dagen de halo graphic novel een vet soort van stripboek.

en wil halo wars ook hebben :puh:

en ben benieuwd naar het nieuwe halo projec van peter jackson en natuurlijk de film :puh:

Bewerkt: door Rev4n
Geplaatst:

:)

Content Download

The map tadpoles in the DLC pond continue to swim along, with some even growing into full-sized and feature-rich bullfrogs in the last couple of weeks. Only a little bit of growing left to do before the frogs find their way to the stream. One of those maps that isn’t ribbit-ing around just yet though, is O.K. Corral, an asymmetrical medium-sized map and O.K. Corral had its lighting tweaked considerably. The changes shifted the sun’s position shifted, giving the entire map a warm death-at-sunset feel. The sun’s rays stream through trees and into the blown out structure that often ends up at the very epicenter of combat (assuming you’ve procured some kind of close-quarters weapon). If you haven’t got anything short range, however, there’s a variety of multi-level open air catwalks, with glorious sight-lines down long semi-protected alleyways where you can rain death from above.

Jodrell Bank, a map Frankie talked about in recent weeks, is fast becoming one of my favorite maps from our excellent smorgasbord of DLC maps. It's a Team Slayer main course and player counts would fit swimmingly into both Social Slayer and Team Slayer hoppers and I think it might even be possible to shoehorn a few more players into the mix without overcrowding things.

Purple Reign continues to see slick revisions. The earliest iteration of the map actually had a completely different overall shape. If I sketched the cross section of the map's floor onto a napkin it would've looked like a small hill, but when you played it, it wasn't readily apparent. In the last month, the concavity was changed so that if you were staring the same napkin with the new version of it it'd look more like a gently sloping bowl. The difference in the way the map played then versus now is pretty remarkable. Subtle changes to the floor's geometry resulted in wider lines of sight for players staring down one half of the map and an intricate and strategic mix of floor/column/ramp gameplay on the other side and all of the sneaky jumps those mechanics entail.

One of the sooner-than-later maps is a treat we’re calling Vandelay. Vandelay is structurally the simplest map we’ve ever made, yet the tools that we’re providing with the help of the Forge give the map tons of potential. That potential could be used for devising clever contraptions, unique playspaces and when paired with Player Traits could become a test bed for new ideas from both Bungie and the playerbase.

Tom Doyle, one of the artists working on some of the fineries in Vandelay described the knicks and knacks on the map as Legos. Up until now, Forge has been primarily thought of as an object editor. It’s been a great tool for devising tweaks and changes to maps, the net result ranging from “Oh, you put more BRs on Snowbound,” to “Wow, you made a Jail that you rescue players from.”

We hope that Vandelay will help folks use the Forge because of the variety and different types of tools players will have at their disposal. Doyle has been working tirelessly with Tyson Green on these objects and tools. Changing weapons and spawns inevitably affects balance and map flow, but the Legos that Doyle is talking about will let players create spaces for gameplay and give them the means of dictating where players will encounter their foes, in addition to what they will be holding when they get there. Again, like we were with the Forge in the first place, we’re pretty stoked to see what folks come up with when Vandelay releases into the wild.

Voor de luilakken, binnenkort op Marketplace 3 nieuwe HAlo 3 levels.

• 3 weken later...
Geplaatst:
Deze game intereseert me niet al te veel. :dans:

volgens mij hou jij niet zo van games :bonk:

ik wel! _O_

maar find cortana is mij gelukt

• 3 weken later...
Geplaatst:
ik had geen zin om 5 pagina's door te lezen dus vraag ik het zo... wat is cortana? ik verdwaal steeds een weet niet waar ik heen moet...als je een keer naar benede ben gevallen kom je een een grote ruimte met veel aliens...daarna loop je door een gang en kom je nog in zon ruimte...dan kan ik niet verder help is welkom

Daar ben ik nou ook! :duh:

Ik ga daar ook vaak dood. Wat wel handig is om met veel granaten te gooien. Zo heb je ze makkelijker dood.

Geplaatst:

Daar ben ik nou ook! :duh:

Ik ga daar ook vaak dood. Wat wel handig is om met veel granaten te gooien. Zo heb je ze makkelijker dood.

En gewoon snel doorlopen!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...