Jesperkaj Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Heb laatst op Utube een trailer van ODST gekeken en wtf, je ziet allemaal reacties van 'THEY FUCKING RIPPED OFF' en 'I'M SO GLAD I LENT THIS' en van die reacties... Dus kan ik niet beter alleen een Xbox 360 Elite vragen met 2 spellen naar keuze? En met multiplayer, bedoelen ze daar nou mee met vrienden of online? Luister niet naar die reacties, sommige mensen schrijven dit soort dingen voor de lol of ze zijn gewoon te dom om te weten dat ODST geen volledige Halo game is, of ze vinden de game niet leuk en gaan ze zo kansloos reageren, als ze het niet leuk vinden waarom kijken ze dan naar video's over die game. Bungie heeft ODST gemaakt om Halo fans met iets bezig te houden, voordat Halo Reach uitkomt. Als je multiplayer (met multiplayer bedoel ik online tegen stel mensen spelen) games leuk vind raad ik je zeker aan om Halo 3 te kopen en de campaign is ook goed en je kan de campaign met zijn vieren vie Xbox Live of Split screen uitspelen. Echt bedankt. Heb je om met je Xbox 360 online te gaan nog iets nodig ofzo... _._._ Een gold-abonnement, je moet er wel voor betalen. De prijs hangt er vanaf wat voor een abonnement je wilt. En je 360 connecten met Internet is vrij simpel, je neemt gewoon je lan kabel en doet hem achter in je 360. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.