Jump to content

Politie


Puma

Recommended Posts

Hoe hopen/denken jullie dat de politie zal gaan functioneren in GtaIV?

Ik hoop namelijk niet dat het weer zo'n 'onrealistisch' gedoetje wordt waarbij het leger met tanks dwars door de stad rijdt, dit is niet echt realistisch namelijk.. Dat er een echte klopjacht volgt en dat de AI van de politie stukken beter is zou echt vet zijn, want serieus, die politie is echt enórm dom (ik weet nog die keer dat ik op een pizzascooter in VC achtervolgd werd door de FBI, van m'n scooter werd afgebeukt door de FBI, weer wilde opstappen en 'per ongeluk' een FBI-Rancher jatte ^_^).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 222
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    9

  • pilot

    8

  • TomHagen

    8

  • danielb

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoe hopen/denken jullie dat de politie zal gaan functioneren in GtaIV?

Ik hoop namelijk niet dat het weer zo'n 'onrealistisch' gedoetje wordt waarbij het leger met tanks dwars door de stad rijdt, dit is niet echt realistisch namelijk.. Dat er een echte klopjacht volgt en dat de AI van de politie stukken beter is zou echt vet zijn, want serieus, die politie is echt enórm dom (ik weet nog die keer dat ik op een pizzascooter in VC achtervolgd werd door de FBI, van m'n scooter werd afgebeukt door de FBI, weer wilde opstappen en 'per ongeluk' een FBI-Rancher jatte ^_^).

ja de AI in vorige gta's was waardeloos, omdat je gewoon hun auto's kon afjatten wanneer ze uitstapten.

ik hoop dat het wat realistischer wordt uitgewerkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Het leger achter je aan hebben is al onrealistisch, Er is namelijk een keer een vent geweest (in het echt he) die een tank had gejat en verschillende auto's en huizen kapot heeft gereden. Zelfs toen zaten er alleen maar politie wagens achter hem aan. Maar het leger achter je aan heeft natuurlijk wel iets leuks. Dus ik hoop wel dat het erin zit. Ook hoop ik dat de spijkermatten van Vice City weer terugkomen. Wel leuk als ze je banden proberen lek te steken.. Ook hoop ik dat ze niet zo dom tegen je aan gaan rijden maar dat ze je echt in de val proberen te lokken en klem zetten. Daarnaast hoop ik dat er meer verschillende soorten agenten zijn, want in de vorige GTA's was er echt maar 1 agent skin (okee in SA had je ook nog een bike-police en de agenten uit missies zoals tenpenny en pulaski).

Link to comment
Delen op andere websites

In SA heb je ook nog andere hoor.

Op het platteland zijn andere dan in de stad.. en ik weet niet zeker maar volgens mij zijn ze ook per stad iets anders (de wagens zijn dan sowieso anders) :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Het leger achter je aan hebben is al onrealistisch, Er is namelijk een keer een vent geweest (in het echt he) die een tank had gejat en verschillende auto's en huizen kapot heeft gereden. Zelfs toen zaten er alleen maar politie wagens achter hem aan. Maar het leger achter je aan heeft natuurlijk wel iets leuks. Dus ik hoop wel dat het erin zit. Ook hoop ik dat de spijkermatten van Vice City weer terugkomen. Wel leuk als ze je banden proberen lek te steken.. Ook hoop ik dat ze niet zo dom tegen je aan gaan rijden maar dat ze je echt in de val proberen te lokken en klem zetten. Daarnaast hoop ik dat er meer verschillende soorten agenten zijn, want in de vorige GTA's was er echt maar 1 agent skin (okee in SA had je ook nog een bike-police en de agenten uit missies zoals tenpenny en pulaski).

neee geen spijkermatten. keb pas gta LCS uitgespeeld en die spijkermatten zijn super irritant. die mogen wegblijven...

Link to comment
Delen op andere websites

Ja het zou beter zij als er dan 3 verschilende politie voertuigen in de stad waren.

een oudere versie zoals die in las venturas. Een gewone. en zon arrestatie busje. Een soort van Moonbeam politie versie. Ook zouden de wegblokkades wat beter uitgewerkt moeten worden.

dat er tanks door de stad rijden vind ik ook erg onrealistisch. Dan zouden ze eigenlijk legerjeeps en GMCs achter je aan moeten sturen.

Link to comment
Delen op andere websites

De AI moet inderdaat beter want ambulances en politie ato's rijden altijd over iedereen heen.

De politie rijd ook wel is zomaar weg in zijn eentje terwijl er nog een andre politie agent aan komt rennen. En ik had een keertje toen zaten ze achter mij aan en toen deed ik die cheat dat ze niet meer achter mij aan kwamen dan stappte ze uit gingen ze zitten en racete ze weg met sirene nog aan... :bonk:

Dat vond ik egt domm :bonk:

Greetzz Yorkooo.... :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zeggen dat politie veel realistischer word... En dat hoop ik echt!

Hele Leger achter je aan is natuurlijk echt Fake bij de vorige GTA's

Het is wel zo dat je veel vermoord dat je in de krant komt te staan en mensen van je wegrennen(dat is 1 van de feiten bij IV)

:dans:

Link to comment
Delen op andere websites

het is natuurlijk dom als je het hele leger achter je hebt :duh:

alleen hoop in nu dat er meerdere skins komen van politie mensen en 3 verschillende wagens dat is voor mij al genoeg

maar zie je nu in het echt al het leger achter je aan rijden in de stad?? bij the A-Team wel ja maar dat zijn dan weer van die legerpolitie autos

als het leger achter je aan zouden komen dan zouden ze beter MP's achter je aan sturen

MP = Military Police

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat het in GTA 4 even duurt voordat de politie ook echt aanwezig is op de plaats waar jij bent. Nu is het zo dat als je op de hoogste berg in het spel bent en je blaast daar een paar auto's of een vliegtuig op en je krijgt een ster (of twee), dat de politie er gelijk is. Je draait je om en er komt al een politieauto aanrijden. :bonk: Hetzelfde verhaal met de helikopters. Die komen ook elke keer binnen twee seconden, ook al ben je in de middle of nowhere. Ik hoop dat ze dat anders gaan aanpakken! :sigaar:

Ik kan in ieder geval niet meer wachten! :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het echt onrea dat er TANKS achter je aan komen.

oke er komt veel bij kijken als je 1000 mensen uitmoord maar gelijk TANKS is wel erg dom

en dit: alle agenten uit los sontos zijn zelfde skin zelfde stem en ook uit de andere steden

ook is het dom dat als je ingesloten zit dAT ZE DOOR BLIJVENBEUKEN TODAT je erweer uitkan of je wagen ontpoft :clown:

erg onrea dus

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat ze zich intelligenter zullen gedragen dan in de vorige GTA's.

Ze zouden bijvoorbeeld dekking moeten zoeken achter auto's, vuilnisbakken.

Wanneer Nikko een moord pleegt en dat hij te voet vlugt, zouden ze ook barrages kunnen zetten.

Politie op de dakens lijkt mij ook wel leuk ipv van een domme politie helikopter wanneer je 3 sterren hebt.

Ps: iemand al gemerkt dat wanneer je drie sterren hebt en dat je met een helikopter vliegt, dat de politie helikopter je niets kan doen :bonk: .

Kortom, een 10 maal beter Artificial Intelligence :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk is het onrealistisch om het leger achter je aan te hebben, maar fun was het zeker wel. Het leger/de politie mag natuurlijk wel een stuk slimmer worden, maar in SA vond ik het altijd wel leuk om door 2 harriers achterna gezeten te worden. Als de politie veel slimmer wordt, moet er natuurlijk wel minder politie komen, zodat de balans ongeveer hetzelfde blijft. Ik vind niet dat je het spel ongelofelijk veel irritanter moet maken, doordat je amper nog aan politie kan ontsnappen. Ik verkies de fun factor denk ik toch boven het realisme en ik hoop dat Rockstar al de fun niet schrapt.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen leger meer vind ik en geen FBI agenten meer die je achtervolgen.

Wel FBI agenten in een heli maar niet in eenwagen.

Verder moet de politie slimmer zijn om je te pakken!

En je moet niet zomaar door die blokades doorheen rijden dat vind ik onrealistich 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...